Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Star Wars: Knights of the Old Republic - poradnik do gry

Star Wars: Knights of the Old Republic - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

[Lokacja 07] Manaan - Atho City | Star Wars KOTOR poradnik Star Wars: Knights of the Old Republic

Ostatnia aktualizacja: 26 lipca 2019

07. Manaan - Atho City

W związku z tym że większa część miasta Manaan ma kamery i ścisły nadzór policyjny, miejscowe władze szybko zorientowały się że coś jest nie tak w bazie Sithów i zostajemy aresztowani. Ale nie próbujemy walczyć siłą z miejscową policją. Będziemy się bronić w sądzie.

Ten Selkath który przychodzi do naszej klatki / celi to nasz adwokat, nie jest on całkiem zrównoważony emocjonalnie dlatego nie tracimy czasu na rozmowę z nim tylko jak najszybciej żądamy procesu. Rozmawiamy tak długo aż pojawi się możliwość:

"Let's get the trial started"

Na sali sądowej nie pozwalamy adwokatowi nic mówić i od razu mu przerywamy oświadczając, że będziemy bronili się sami:

"[Interrupt]"

"I wish to dismiss my Arbiter"

"I will defend myself"

"Not guilty"

Jeżeli mamy Datapad z 07 - 49, najszybciej jak to będzie możliwe pokazujemy go sędziom, którzy skonsternowani udają się na naradę po której nas zwalniają, oczyszczają z zarzutów i chwalą za to co zrobiliśmy.

Jeżeli go nie mamy to bronimy się tak:

"The Sith lured me inside"

"I was there for diplomatic negotiations"

Po zwolnieniu idziemy do Republic Embassy 07 - 12. Roland Wann i oddajemy mu Data Module z 07 - 34.

Quest: Mission for the Republic (2) - [Lokacja 07] Manaan - Atho City | Star Wars KOTOR - Star Wars: Knights of the Old Republic - poradnik do gry

Quest: Mission for the Republic (2)

Mamy teraz udać się do Hrakert Station i wyjaśnić co tam się stało. Zrobimy to za chwilę obecnie dokończymy Questy na powierzchni.

Quest : Republic Hiring Mercenaries (2) - [Lokacja 07] Manaan - Atho City | Star Wars KOTOR - Star Wars: Knights of the Old Republic - poradnik do gry

Quest : Republic Hiring Mercenaries (2)

Idziemy do 07 - 26. Nilko Bwaas i opowiadamy mu to ci przekazał nam o podwodnej bazie Roland Wann, to jest koniec tego zadania.

Możemy również poczekać z rozmową z Nilko Bwaas aż zwiedzimy Hrakert Station

Quest: Missing Selkath (3) - [Lokacja 07] Manaan - Atho City | Star Wars KOTOR - Star Wars: Knights of the Old Republic - poradnik do gry

Quest: Missing Selkath (3)

Idziemy do 07 - 27. i oznajmiamy Shaelas ze mamy informację o jego córce.

I have information for you, Shaelas - [Lokacja 07] Manaan - Atho City | Star Wars KOTOR - Star Wars: Knights of the Old Republic - poradnik do gry

"I have information for you, Shaelas"

"The Sith are training ..."

"I've convinced your daughter ..."

"Keep your credits..."

I have information for you, Shaelas - [Lokacja 07] Manaan - Atho City | Star Wars KOTOR - Star Wars: Knights of the Old Republic - poradnik do gry

I have information for you, Shaelas"

"Maybe a few credits could ..."

"If you want news on your daughter ..."

"The Sith are training the ..."

"I killed your daughter ..."

"Give me the credits if you want to live"

Quest: Mission for the Republic (3) - [Lokacja 07] Manaan - Atho City | Star Wars KOTOR - Star Wars: Knights of the Old Republic - poradnik do gry

Quest: Mission for the Republic (3)

Wracamy do głównego wątku i idziemy do 07 - 51.

07 - 51. Wyjście do hangaru z łodziami podwodnymi. Możemy się tu dostać gdy odzyskamy Data Module i oddamy go Roland Wann za co dostaniemy kartę dostępu.

Zanim popłyniemy łodzią upewnijmy się czy mamy u głównej postaci: Albo rozwinięty dobrze Skill Persuade albo Power Affect Mind albo Computer Skill na przyzwoitym poziomie i zapas Spikes. Któraś z tych rzeczy będzie konieczna aby przejść dalej w dalszej części gry.

Wsiadamy w łódź podwodną i płyniemy na Hrakert Station (część poradnika Manaan - Hrakert Station)

07 - 51. Po powrocie z Hrakert Station.

Rozmawiamy z Roland Wann i opowiadamy mu o sytuacji na stacji.

"Your construction woke ..."

"A gigantic firaxan shark ..."

"A few scientists have survived."

"The harvesting machine was destroyed."

"Yes I did."

i to jest koniec Quest: Mission for the Republic.

Wychodzimy z Ambasady Republikańskiej.

Przed wejściem czekają na nas siły porządkowe Manaanu, nie walczymy tylko idziemy z nimi po dobroci.

Znowu trafiamy przed sąd, możemy użyć Force Persuade albo takiej sekwencji zdań:

"The explosions were at ...."

"The machinery had woken up ..."

"I destroyed the machinery to save it."

I zostaniemy uniewinnieni i nagrodzeni jako bohater.

Kolejną planetą na jaką się udamy jest Kashyyyk . Zanim tam jednak polecimy wpadniemy na Yavin Space Station aby posunąć dalej mini akcję która się tam rozgrywa oraz sprzedać lub kupić ekwipunek. Oraz na Dantooine aby posunąć do przodu (spróbować zainicjować) Questy Członków Drużyny.

Po przyłączeniu do drużyny Joliee.

Możemy wrócić na Manaan i wykonać Quest: Sunry Murder Trail.

Od 07 - 52 do 07 - 56 to lokacje związane z Quest: Sunry Murder Trail - jest to opisane w części poradnika Questy Członków Drużyny.