Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Star Wars: Knights of the Old Republic - poradnik do gry

Star Wars: Knights of the Old Republic - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

[Lokacja 05] Ebony Hawk | Star Wars KOTOR poradnik Star Wars: Knights of the Old Republic

Ebony Hawk to nasz statek kosmiczny - [Lokacja 05] Ebony Hawk | Star Wars KOTOR - Star Wars: Knights of the Old Republic - poradnik do gry

Ebony Hawk to nasz statek kosmiczny. Ukradliśmy go Davikowi na Taris. Swoją pełną funkcjonalność i przydatność zyskuje po naszym pierwszym wylocie z Dantooine.

Na statku pojawiają się wszystkie postacie które możemy przyłączyć w do naszej drużyny w miarę tego jak będziemy je odnajdywali.

Statek potrzebny nam jest do przemieszczania się pomiędzy kolejnymi lokacjami i choć kolejność jest dowolna sugeruję aby przechodzić planety zgodnie z kolejnością zamieszczoną w poradniku.

04 - 01 - [Lokacja 05] Ebony Hawk | Star Wars KOTOR - Star Wars: Knights of the Old Republic - poradnik do gry

04 - 01. Wejście - Wyjście z Ebony Hawk

04 - 02. Swoop Hangar

Canderous Ordo - Jeżeli go poprosimy może zrobić nam darmowo Stymulanty

HK-47 (na początku go nie ma, pojawi się w dalszej części gry)

Workbench - tu możemy usprawnić nasz ekwipunek

04 - 03. Crew Quarters

Mission - jeżeli ją poprosimy zrobi nam darmowo Security Spike, możemy z nią pograć w Pazaak.

04 - 04.

Zaalbar - zrobi nam darmowo Granaty

T3-M4 - zrobi Computer Spikes

04 - 05.

Juhani

04 - 06. Cockpit

Bastila i Carth

Galaxy Map - Pozwala nam wybierać cel następnego lotu.

04 - 07.

Jolee (nie ma go na początku, pojawi się gdy go znajdziemy) - potrafi zrobić Life Support Packs (ale podobnie jak inni członkowie naszego teamu którzy potrafią coś robić, dostarcza swój produkt tylko do momentu gdy jego ilość w naszym inventory nie przekracza 10, w wypadku Life Support Packs liczone do ogólnej puli są również inne MedPacki)

04 - 08. Cargo Hold

... po pierwszym wylocie z Dantooine i lądowaniu w dowolnej lokacji:

Strange Swowaway - [Lokacja 05] Ebony Hawk | Star Wars KOTOR - Star Wars: Knights of the Old Republic - poradnik do gry

Strange Swowaway

Po pierwszym lądowaniu Zaalbar informuje nas że znikają zapasy jedzenia i prosi nas aby sprawdzić to. Idziemy do 04 - 08 i sprawdzamy Supplies. Wydaje nam się że słyszymy jakieś kroki. Biegamy po statku (śledząc tupot nóg) do chwili aż w 04 - 08 nie pojawi się nam dziewczynka Sasha, to pasażer "na gapę". Staramy się z nią porozumieć. Gdy będziemy z powrotem na Dantooine idziemy do Lur Arka Sulas w 03 - 07 i opowiadamy o Sasha. On chce dowodów że to ta dziewczynka.

Wracamy na Ebony Hawk i rozmawiamy tak długo z Sasha aż pojawi się opcja "Komunikuj sie z Sasha w jej języku".

Idziemy wtedy z powrotem do 03 - 07 i zapraszamy Lur Arka Sulas na statek. Wysyłamy Sasha z Lur Arka Sulas.

The trouble with Gizka - [Lokacja 05] Ebony Hawk | Star Wars KOTOR - Star Wars: Knights of the Old Republic - poradnik do gry

The trouble with Gizka

Lądując po raz pierwszy na Tatooine w 06 - 02 dowiadujemy się że załadowano na nasz pokład transport Gizka. Po powrocie ze zwiedzania Tatooine wchodząc na pokład Ebony Hawk widzimy pełnię problemu, cała masa szybko reprodukujących się Gizka powoli wypełnia nasz statek.

Są trzy możliwe rozwiązania tego problemu:

  • Możemy kupić Gizka Poison w 06 - 04. na Tatooine, lub u Eli Gand na Kashyyyk wejść na statek i nakarmić jedną z Gizka trucizną. Po pewnym czasie zarażą się wszystkie Gizka i po kłopocie.
  • Możemy poczekać aż dolecimy na Unknown World i tam Gizka same wyjdą ze statku ponieważ odpowiada im ta planeta.
1 - [Lokacja 05] Ebony Hawk | Star Wars KOTOR - Star Wars: Knights of the Old Republic - poradnik do gry
  • Na planecie Manaan jest Nubassa 07 - 03 któremu możemy próbować Gizka sprzedać "I have some gizka, if you're interested", a potem Persuade. Dostajemy za to punkty Dark Side
Unfinished Business - [Lokacja 05] Ebony Hawk | Star Wars KOTOR - Star Wars: Knights of the Old Republic - poradnik do gry

Unfinished Business

Na Korriban 10 - 06 - Lurze Kesh dostajemy zadanie odzyskania ukrytego ładunku z Ebony Hawk. Ukryta skrytka jest na ścianie w 04 - 09 i jest opisana Compartment. Po wprowadzeniu kodu który dostaliśmy od Lurze, otwieramy skrytkę i bierzemy Spice, które odnosimy w 10 - 06.

Gdy to zrobimy to otrzymujemy kolejne zadanie. Tym razem jest to zlecenie dostarczenia Mysterious Box na Tatooine do Swoop Registration - Motta The Hutt

Możemy zawieść skrzynkę i odebrać nagrodę, albo wbrew poleceniom Lurze otworzyć ja. Znajdziemy ja w ładowni 04 - 08. Jeżeli to zrobimy to trafimy w pułapkę, gdyż Mysterious Box jest więzieniem. Możemy pogadać sobie z rezydującym tam więźniem. Nic więcej nie można tam zrobić.

Jeżeli będziemy chcieli się wydostać to musimy zagrać w grę na pytania i odpowiedzi z rezydentem kostki.

Będziemy na zamianę zadawać pytania. Ty możesz zadawać dowolne pytania ważne aby twoje ostatnie pytanie dotyczyło liczb lub liczenia. A oto odpowiedzi na zagadki wieźnia :

"Until I am measured ..." - Time

I never was, yet always will ... " - Tomorrow

"Who makes it has no need ... " - A Grave

"I am always hungry, I must ... " - A flame

Po odpowiedziach wracamy z powrotem do świata realnego i możemy zawieść przesyłkę do miejsca docelowego.