Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Star Wars: Knights of the Old Republic - poradnik do gry

Star Wars: Knights of the Old Republic - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

[Lokacja 02F] Taris - Upper City Cantina | Star Wars Knights of the Old Republic poradnik Star Wars: Knights of the Old Republic

02F. Taris - Upper City Cantina

W kantynie odszukujemy Ajuur (wygląda jak Jabba z filmy SW). On organizuje bezkrwawe walki na arenie. Rozmawiamy z nim i zgłaszamy się do pojedynku.

The Duel Ring - możemy się pojedynkować w bezkrwawych (do pewnego czasu) pojedynkach - [Lokacja 02F] Taris - Upper City Cantina | Star Wars Knights of the Old Republic - Star Wars: Knights of the Old Republic - poradnik do gry

The Duel Ring - możemy się pojedynkować w bezkrwawych (do pewnego czasu) pojedynkach.

Stajemy kolejno do pojedynków z trzema pierwszymi przeciwnikami, Deadeye Duncan, Gerlon Two-fingers, Ice i pokonujemy ich (nie zabijamy bo walka jest bezkrwawa) - [Lokacja 02F] Taris - Upper City Cantina | Star Wars Knights of the Old Republic - Star Wars: Knights of the Old Republic - poradnik do gry

Stajemy kolejno do pojedynków z trzema pierwszymi przeciwnikami, Deadeye Duncan, Gerlon Two-fingers, Ice i pokonujemy ich (nie zabijamy bo walka jest bezkrwawa). Nie powinniśmy mieć z nimi specjalnych kłopotów. Po walce uleczamy się i ponownie idziemy do Ajuur.

Z czwartym przeciwnikiem Marl możemy mieć już pewne kłopoty. Można zaopatrzyć się w medykamenty chwilowo podnoszące nasze parametry. Zanim zaczniemy walczyć z Twitch piątym przeciwnikiem powinniśmy już mieć 4 lvl i pieniądze. Idziemy do 02 - 05 i kupujemy Energy Shield oraz Frag Grenade (oraz jakieś stymulatory na siłę i staminę jeżeli nie mamy ich przy sobie). Przed walką (przed rozmową z Ajuur) uruchamiamy Energy Shield i wstrzykujemy sobie stymulatory. Idziemy oprosić o piąty pojedynek. Podczas walki staramy się z włączoną tarczą obrzucać Twitch granatami z dystansu, jak już będzie słaby możemy go zaatakować mieczem, ale raczej defensywnymi ciosami. Po piątym wygranym pojedynku jesteśmy stajemy się mistrzem Taris. I na tym kończy się Light Side Quest, bo kolejna ostatnia walka z byłym mistrzem daje już punkty do Dark Side.

Robimy wszystko tak jak przy Light Side, tyle że po piątym wygranym pojedynku idziemy do znajdującego się przy wyjściu z kantyny Bendak Starkiller i proponujemy mu walkę na śmierć i życie - [Lokacja 02F] Taris - Upper City Cantina | Star Wars Knights of the Old Republic - Star Wars: Knights of the Old Republic - poradnik do gry

Robimy wszystko tak jak przy Light Side, tyle że po piątym wygranym pojedynku idziemy do znajdującego się przy wyjściu z kantyny Bendak Starkiller i proponujemy mu walkę na śmierć i życie. On zgada się. Wracamy do Ajuur, on też się zgadza na zorganizowanie walki. Wychodzimy z kantyny. Wchodzimy do niej ponownie i idziemy do Ajuur. Po zabiciu Bendak Starkiller dostajemy po nim poza punktami doświadczenia i pieniędzmi jego Blaster.

Zostało jeszcze 53% zawartości tej strony, której nie widzisz w tej chwili ...

... pozostała treść tej strony oraz tysiące innych ciekawych materiałów dostępne są w całości dla posiadaczy Abonamentu Premium

Abonament dla Ciebie