Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Star Wars: Knights of the Old Republic - poradnik do gry

Star Wars: Knights of the Old Republic - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

[Lokacja 03-29] Dantooine - Strange Ruins | Star Wars KOTOR poradnik Star Wars: Knights of the Old Republic

Ostatnia aktualizacja: 26 lipca 2019

03-29. Dantooine - Strange Ruins

03 - 29. Strange Ruins

Wchodzimy do środka.

03 - 30. Ancient Droid.

Jeżeli porozmawiamy z nim dobrze możemy się dowiedzieć o przeszłości Ruin i o Star Forge. Przy zwłokach znajdujemy Crystal Sigil i Jedi Knight Robe

03 - 31. Guardian Droid.

Ten droid nie jest już tak przyjazny jak poprzedni i może nam w walce sprawić spore problemy, ale jak mawiają starzy górale "karate karatem, a siekiera siekierą" i pokonujemy wyrafinowaną tarczę Guardian Droid za pomocą Vibrobledes i Mieczy w które ekwipujemy całą nasza drużynę.

03 - 32. Zepsuty Droid.

Przedmioty: Environment Shield Level 1, Droid Motion Sensors Type 1 i Droid Light Plating Type 2

03 - 33. Ancient Terminal.

Podchodzimy do Teminala i wykonujemy następującą sekwencję rozkazów

"Talk to the computer"

"Insert your Datapad into the receptacle"

"Talk to the computer"

"Oceanic"

"Grassland"

"Arboreal"

03 - 34. Guardian Droid. To samo co z poprzednim.

03 - 35. Ancient Terminal.

Podchodzimy do Teminala i wykonujemy następującą sekwencję rozkazów

"Talk to the computer"

"Insert your Datapad into the receptacle"

"Talk to the computer"

"Desert"

"Volcanic"

"Barren"

03 - 36. Nasze zabawy z terminalami otworzyły nam wejście do komnaty gdzie jest Mapa Gwiezdna z zaznaczonymi lokacjami czterech kolejnych planet które będą naszą drogą do odnalezienia Star Forge.

To koniec Quest: Investigate Ruins.

Wracamy do Jedi Council 03 - 03. aby zdać relację z naszego odkrycia.