Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Star Wars: Knights of the Old Republic - poradnik do gry

Star Wars: Knights of the Old Republic - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

[Lokacja 06B] Tatooine - Anchorhead | Star Wars KOTOR poradnik Star Wars: Knights of the Old Republic

Ostatnia aktualizacja: 26 lipca 2019

06B. Tatooine - Anchorhead

06 - 06. Sharina Fizark prosi nas o pomoc. Chce aby kupić od niej Desert Wraid Plate bo potrzebuje pieniędzy.

Możemy kupić ją od niej za 500 kredytów i dostajemy wtedy punkty Light Side - [Lokacja 06B] Tatooine - Anchorhead | Star Wars KOTOR - Star Wars: Knights of the Old Republic - poradnik do gry

Możemy kupić ją od niej za 500 kredytów i dostajemy wtedy punkty Light Side

Możemy jeżeli mamy wysoką Persuade obiecać że sprzedamy zbroje i że przyniesiemy pieniądze.

Możemy je zabrać zbroje wtedy dostajemy punkty Dark Side - [Lokacja 06B] Tatooine - Anchorhead | Star Wars KOTOR - Star Wars: Knights of the Old Republic - poradnik do gry

Możemy je zabrać zbroje wtedy dostajemy punkty Dark Side

Fragment zbroi będziemy mogli sprzedać w dalej w grze za 500 kredytów także nic na tym nie stracimy.

06 - 07. Czerka Office

Po wejściu jesteśmy świadkami sporu pomiędzy Oficerem Czerka Corp a Duros.

Chcemy zdobyć licencję na polowania aby móc opuścić miasto i udać się na pustynię.

Protocol Officer - obiecuje nam licencję jeżeli poradzimy sobie z Sand People. Zgadzamy się spełnić tą prośbę i dostajemy licencję.

Sand People - [Lokacja 06B] Tatooine - Anchorhead | Star Wars KOTOR - Star Wars: Knights of the Old Republic - poradnik do gry

Sand People

Naszym zadaniem jest ukarać (zabić) ludzi z osady Sand People za to że atakują pracowników Czerka Corp. Ale po wyjściu z biura spotykamy tego samego obcego który spierał się wcześniej z oficerem i uświadamiamy sobie że Sand People wcale nie muszą być winni, a problemy są spowodowane tym że nikt nie potrafi się z nimi porozumieć. Okazuje się że w Anchothead jest sklep z Droidami gdzie prawdopodobnie będziemy mogli kupić Droida znającego język Sand People.

Będziemy się starali rozwiązać ten problem pokojowo

06 - 08. Hunting Lodge.

Fazz Utral - możemy mu sprzedać Desert Wraid Plate od Sharina Fizark. Możemy też u niego kupić inne przedmioty.

Kudos - gra na wysokie stawki w Pazaak

Uwaga: Nowe Desert Wraid będą się pojawiały na Dune Sea za każdym razem gdy tam wchodzimy, jeżeli czujemy iż brakuje nam leveli to zabijanie ich jest dobrą metodą na zdobycie dodatkowego doświadczenia.

06 - 09. Trzech Dark Jedi. Zabijamy ich po rozmowie. Przedmioty: Double-Bladed Lightsaber, Crystal Yellow, Crystal Red, Crystal Damind, Verpine Cardio-regulator, Dark Jedi Knight Robe, Sith Assassin Pistol, Echani Dueling Shield

06 - 10. Swoop Registration

Motta the Hutt - To on kieruje wyścigami. I u niego zgłaszamy chęć startu.

Track Coordinator - Możemy wystartować w próbnym treningowym wyścigu za 20 kredytów.

Tatooine Swoop Racing - [Lokacja 06B] Tatooine - Anchorhead | Star Wars KOTOR - Star Wars: Knights of the Old Republic - poradnik do gry

Tatooine Swoop Racing

Możemy wystartować w trzech kolejnych wyścigach za pieniądze. Koszt jednego startu to 100 kredytów. Jeżeli wygramy to za każdą wygraną otrzymujemy Bonds które możemy sprzedać u handlarza w sumie za ponad 7300 kredytów także warto spróbować. Pierwszy wyścig musimy ukończyć poniżej 0:23:90, drugi poniżej 0:23:20, trzeci poniżej 0:22:40 (czasy są orientacyjne ja 3 wyścig ukończyłem z czasem 0:22:15). Osiągniecie takich czasów tylko z pozoru jest trudne.

Podstawowe reguły Swoop Racing to:

  • startujemy dokładne w momencie startu (zaczynamy szybko klikać na ułamek sekundy przed startem)
  • staramy się nie pominąć żadnego "przyspieszacza", pomijamy je tylko wtedy jeżeli trafienie na niego wiąże się z bardzo ostrymi manewrami na boki
  • zmieniamy biegi gdy pasek obrotów osiągnie pole niebieskie, nie czekamy aż osiągnie maksimum
  • nie wykonujemy zbędnych manewrów
  • no i oczywiście nie wpadamy na przeszkody.

Nie jestem specjalnie utalentowanym rajdowcem i poradziłem sobie, mam nadzieję że wam też się to uda, jeżeli nie, to nie ma się czym przejmować, nie jest to zbyt istotny quest.

Signing Nico - [Lokacja 06B] Tatooine - Anchorhead | Star Wars KOTOR - Star Wars: Knights of the Old Republic - poradnik do gry

Signing Nico

Po wykonaniu Quest: Tatooine Swoop Racing idziemy do stojącego w tym samym pokoju Nico Senvi. Po rozmowie okazuje się że nie jest on w stanie dogadać się z Motta the Hutt w temacie swojego kontaktu jako kierowca w Swoop Races.

Po rozmowie z Nico Senvi idziemy do Motta the Hutt i albo Persuade albo Force Persuade albo straszymy go (byle nie za bardzo aż zgodzi się podpisać kontrakt z Nico Senvi - [Lokacja 06B] Tatooine - Anchorhead | Star Wars KOTOR - Star Wars: Knights of the Old Republic - poradnik do gry

Po rozmowie z Nico Senvi idziemy do Motta the Hutt i albo Persuade albo Force Persuade albo straszymy go (byle nie za bardzo aż zgodzi się podpisać kontrakt z Nico Senvi. Idziemy do Nico Senvi i oznajmiamy mu dobrą wiadomość.

Straszymy albo Persuade Nico Senvi po rozmowie z Motta the Hutt tak długo aż zgodzi się podpisać kontrakt z Motta the Hutt - [Lokacja 06B] Tatooine - Anchorhead | Star Wars KOTOR - Star Wars: Knights of the Old Republic - poradnik do gry

Straszymy albo Persuade Nico Senvi po rozmowie z Motta the Hutt tak długo aż zgodzi się podpisać kontrakt z Motta the Hutt. Otrzymujemy w tym wypadku Bonds za kilka tysięcy kredytów.

Jeżeli zdobyliśmy mistrzostwo, po wyjściu z Swoop Registration, zagada do nas fan autografów :).

06 - 11. Anchorhead Cantina

Junix Nard - Barman - poza innymi rzeczami do sprzedania ma dobre karty do Pazaak: -/+1, -/+2, -/+3, -/+4 warto je kupić jeżeli nie macie takich kart do tej pory.

Furko Nellis - gra na wysokie stawki w Pazaak

06 - 12. Droid Shop

Aby móc pokojowo zakończyć Quest: Sand People musimy kupić Droida umiejącego język Sand People.

Yuka Laka - Ma do sprzedania droida HK-47 to jest właśnie droid którego potrzebujemy. Chce za niego 5000 credytów. W miarę prosto możemy stargować cenę do 4000 kredytów, to jest cena na jaką w tym momencie gry powinno być nas stać bez problemu. Jeżeli nie można sprzedać zbędny ekwipunek lub wygrać Bonds w Swoop Race. Jeżeli chcemy to strasząc i Persuade możemy zejść z ceną nawet do 2500 kredytów.

HK-47 - gdy dokonamy transakcji z Yuka Laka możemy go po rozmowie dołączyć do naszej drużyny, ale nie wybieramy go na razie jako postać którą będziemy grali.

Nowa postać w drużynie HK-47- Combat Droid - [Lokacja 06B] Tatooine - Anchorhead | Star Wars KOTOR - Star Wars: Knights of the Old Republic - poradnik do gry

Nowa postać w drużynie HK-47- Combat Droid

STR 16, DEX 14, CON 10, INT 14, WIS 12, CHA 10

HK-47 - to Droid który zapewni nam sporo zabawy podczas rozmowy. Z pozoru rozregulowany może stać się w przyszłości bardzo mocnym elementem naszej drużyny.

HK-47 to postać dosyć tajemnicza, nie znamy jego przeszłości w momencie gdy spotykamy go pierwszy raz. Wyraźnie nie jest na początku w pełni funkcjonalny.

Jeżeli nasza główna postać (i tylko główna postać się liczy) ma wysoko rozwinięty skill Repair to możemy spróbować go naprawić i uczynić w pełni funkcjonalnym.

Przy Repair na 8 - pierwsza naprawa dodaje mu Dexterity +2

Przy Repair na 11 - druga naprawa dodaje mu Defense +2

Przy Repair na 14 - trzecia naprawa dodaje mu Regenerate 1 VP co 6 sekund

Przy Repair na 17 czwarta naprawa daje mu - Regenerate 1 VP co 3 sekundy i Dexterity +2

Nie wiem czy jest sens aby rozwijać Repair na tak wysoki poziom można pomóc sobie trochę przedmiotami) ale jak mamy postać która dostaje dużo skilli na level to warto gdyż HK-47 o tych ulepszeniach i wyposażeniu go w dobry ekwipunek staje się naprawdę wspaniałym robotem bojowym, lepszym niż te które możemy spotkać w grze.

Rekomendowana Broń: Blastery

Rozwijamy jej głównie skille :

  • Repair
  • Computer Use
  • Demolitions

Feats do rozwijania w kolejności :

  • Rapid Shot
  • Sniper Shot

Atrybuty do rozwijania:

  • Dexterity

Optymalną konfiguracją na chwilę obecną wydaje się My + Bastila + Juhani.

Wychodzimy z Droid Shop

06 - 13. Iziz

Iziz - Prosi o pomoc.

Fair Tade - [Lokacja 06B] Tatooine - Anchorhead | Star Wars KOTOR - Star Wars: Knights of the Old Republic - poradnik do gry

Fair Tade

Iziz prosi abyśmy uratowali jego ludzi z rąk Sand Peoples. Javas są w 06 - 24.

06 - 14. Przejście Anchorhead - Dune Sea

Przy bramie stoi strażnik który żąda okazania dokumentów uprawniających do wyjścia na zewnątrz. Mamy takie dokumenty (z Quest: Sand People). Wychodzimy do Dune Sea.