Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Star Wars: Knights of the Old Republic - poradnik do gry

Star Wars: Knights of the Old Republic - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

[Lokacja 07B] Manaan - West/East Central | Star Wars KOTOR poradnik Star Wars: Knights of the Old Republic

07B. Manaan - West/East Central

07 - 05. Jolan Aphett - możemy zagrać w Pazaak - stawka 200 kredytów.

07 - 06. Selkath Port Official - Musimy się zobowiązać do przestrzegania prawa i zapłacić opłatę za lądowanie.

07 - 07. Przejście West Central - East Central

07 - 08. Kłócący się żołnierze Republiki i Sithowie.

07 - 09. Hulas - wszystko na temat tego Pana w części poradnika Genoharadan Quests.

07 - 10. Shady Rodian - Sprzedawca kart do Pazaak.

07 - 11. Republic Embassy

07 - 12. Roland Wann - Zgadza się nam pomóc w poszukiwaniach Star Map ale wcześniej prosi nas o wykonanie Quest: Mission for the Republic.

Quest: Mission for the Republic - [Lokacja 07B] Manaan - West/East Central | Star Wars KOTOR - Star Wars: Knights of the Old Republic - poradnik do gry

Quest: Mission for the Republic

Mamy wykraść pozostałości Republic Probe którą Sithowie ukrywają w swojej bazie na Manaan w 07 - 34.

Są trzy sposoby aby dostać się do bazy Sithów (jest obojętnie który wybierzemy) 07 - 13A, 07 - 13B lub 07 - 13C. (wybrałem 07 - 13C i tam będzie prowadził dalej poradnik ale podaję rozwiązania wszystkich sposobów, aby móc skorzystać z opcji 07 - 13C musimy wybrać ja w dialogu z Roland Wann aby dostać od niego kartę do Hangaru.)

07 - 13A. Interrogate Prisoneer

Kody dostępu do bazy możemy uzyskać od więźnia trzymanego w 07 - 13A.

Wpierw porozmawiaj z Inteligence Officer o metodach przesłuchania.

"What did they do to him"

"Yes"

"Let's get started"

"A catch"

"I detect a pattern here"

"Yes."

A następnie rozpocznij przesłuchanie.

"Interrogate him"

"We know about your companion"

"Perhaps we would give you back to the Sith but keep him"

"Let's try something else"

"Maybe we should do something to Tela"

"We have her already. She may be spared if you talk"

Jeżeli nie uda nam się za pierwszym razem, wstrzykujemy serum i próbujemy ponownie lub sprawdzamy inne opcje dialogowe tak długo aż więzień wyjawi nam kod "zeta 245698"

Mając kod idziemy do 07- 23 i podajemy go Sith Diplomat

07 - 13B. Decrypt passcard

Wchodzimy do pokoju z komputerami i rozmawiamy z technikiem.

Podchodzimy do Large Computer i używamy go

"Decrypt Sith passcard"

"Accessing Additive Matrix... Terminal Sequence - 1 2 4 7 11 16" = 22

"Accessing Subtractive Matrix... Terminal Sequence - 21 18 16 15 15 16" = 18

"Accessing Multiplicative Matrix... Terminal Sequence - 1 2 4 8 16 32" = 64

"Accessing Divisive Matrix... Terminal Sequence - 128 64 32 16 8 4" = 2

"Accessing Exponential Matrix... Terminal Sequence - 1 32 81 64 25" = 6

"Accessing Logarithmic Matrix... Terminal Sequence Pairs - 1 0 - 8 3 - 32 5 - 128" = 7

Mając kod idziemy do 07 - 23 i podajemy go Sith Diplomat i używając karty przechodzimy przez drzwi.

07 - 13C. Raid a Landing Bay.

Ostatni sposób dostania się do bazy Sithów to zabicie strażników promu w Docking Bay i podróż promem. (Wybrałem to rozwiązanie)

Ale zanim to zrobimy zwiedzimy najpierw resztę miasta.

Obok celi/klatki 07 - 13A jest druga taka sama ta jest związana z Quest: Genoharadan Lorgal patrz część poradnika Genoharadan Quests.

07 - 14. East Central - Przejście Ahto East