Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Star Wars: Knights of the Old Republic - poradnik do gry

Star Wars: Knights of the Old Republic - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

[Lokacja 01A] Endar Spire - Command Module | Star Wars KOTOR poradnik Star Wars: Knights of the Old Republic

Ostatnia aktualizacja: 26 lipca 2019

01 - 01 - [Lokacja 01A] Endar Spire - Command Module | Star Wars KOTOR - Star Wars: Knights of the Old Republic - poradnik do gry

01 - 01. Tu rozpoczynamy grę.

Porozmawiaj z żołnierzem który wbiegnie przez drzwi. To Trask, pomoże zapoznać ci się z mechanizmami gry, porozmawiaj z nim aby zapoznać się z sytuacją. Z szafki leżącej na ziemi FootLocker wyciągnij wszystkie przedmioty i wybierz broń która będziesz się posługiwał zanim nie znajdziesz czegoś lepszego. Wyekwipuj ją (sugeruję miecz) i włóż ubranie. Przyłącz Trask do drużyny.

Nowa postać w drużynie Trask - [Lokacja 01A] Endar Spire - Command Module | Star Wars KOTOR - Star Wars: Knights of the Old Republic - poradnik do gry

Nowa postać w drużynie Trask

W takcie rozgrywki będziemy spotykali szczególne postacie które jeżeli je o to poprosimy przyłącza się do naszej drużyny.

Trask pojawia nam się jako postać do przyłączania do drużyny na samym początku gry. Jego zadaniem jest pomóc nam zorientować się w regułach gry i jako taki nie jest prawdziwym bohaterem.

Nie przywiązujcie się zbytnio do Traska bo zaraz zniknie z naszego horyzontu zdarzeń.

Drzwi są zamknięte, ale Trask zna kody dostępu. Przełącz się na niego tak aby to on był liderem drużyny i otwórz drzwi.

Gra automatycznie ustawi nas jako lidera drużyny. Idziemy dalej. Carth Onasi informuje nas przez radio że wszyscy powinni udać się na mostek aby chronić Bastila.

Atack on Endar Spire - twoim zadaniem na Endar Spire jest umożliwienie ucieczki z atakowanego statku Bastili - [Lokacja 01A] Endar Spire - Command Module | Star Wars KOTOR - Star Wars: Knights of the Old Republic - poradnik do gry

Atack on Endar Spire - twoim zadaniem na Endar Spire jest umożliwienie ucieczki z atakowanego statku Bastili. Kierujemy się na mostek 01 - 06 tam powinniśmy ja spotkać. Okazuje się że Bastila już uciekła ze statku w kapsule ratunkowej. Nasz cel się wiec zmienia i musimy po prostu wydostać się w taki sam sposób ze statku. Kapsułę ratunkową znajdziemy 01 - 11.

Przechodzimy przez drzwi i ponownie przełączamy się na Trask, aby otworzyć kolejne. Za drzwiami jesteśmy świadkami walki. Oddziały szturmowe Stihów (ci srebrni :)) wdarły się na pokład statku. To nasza pierwsza walka. Gra powinna zatrzymać się (auto pauza), wybieramy cel i sposób ataku. Możemy też wybrać cel i sposób ataku dla Trask i wyłączamy Auto Pauzę.

Możemy teraz obserwować jak postacie wykonują nasze rozkazy. Gra będzie się zatrzymywała w różnych fazach walki tak abyśmy mogli wydawać rozkazy. Częstotliwość zatrzymywania gry możemy ustawić w opcjach w Auto Pauza. Zabijamy Sithów i przechodzimy przez kolejne drzwi.

01 - 02. Dwaj kolejni przeciwnicy. Zabijamy ich. Jeżeli w walce odnosimy rany możemy się leczyć za pomocą Medpac. Z dwóch skrzyni na ziemi i zwłok Sitha podnosimy ekwipunek. Zakładamy go na siebie. Możemy spróbować jak się walczy dwoma mieczami jednocześnie.

01 - 03. Walka toczy się nadal. Możesz spróbować użyć granatów które znalazłeś.

01 - 04. Podnosimy z ziemi Parts. Parts są potrzebne do naprawiania różnych mechanicznych rzeczy w grze, a szczególnie Droidów i Robotów.

UWAGA: Od tego momentu będę pisał i zaznaczał na mapie tylko istotniejsze przedmioty jakie możemy znaleźć przy zwłokach lub w szafkach. Po prostu musimy przeszukiwać wszystko to co się podświetla i zbierać napotkane przedmioty. Nasz plecak (inventory wspólne dla całej drużyny) nie ma dla także nie musimy się przejmować tym że zabraknie nam miejsca.

Napiszę to jeszcze raz, zbieramy WSZYSTKIE napotkane przedmioty jakie widzimy w szafkach, przy zwłokach, na ziemi itd. Będziemy mieli możliwość sprzedać je w późniejszym czasie, a do wielu lokacji nie będziemy mieli okazji wejść ponownie, także ogólnie wszystko co zostawiamy za sobą znika nieodwracalnie.

Wiele z tych przedmiotów przyda nam się w późniejszym czasie.

01 - 05. Jesteśmy świadkami pojedynku pomiędzy Dark Jedi a Light Jedi z eskorty Bastili. Całe szczęście obydwoje Jedi giną, to dobrze jeszcze nie jesteśmy gotowi na takie spotkanie. Likwidujemy nadbiegających Sithów. (Pamiętaj : używaj znalezione granaty ). Przy zwłokach Ligt Jedi znajdujemy Vibration Cell, przedmiot do modyfikacji broni, ale o tym później.

01 - 06. Jesteśmy na mostku.

Po walce Trask mówi nam że Bastila skoro nie ma jej tutaj musiała już uciec ze statku jedną z kapsuł ratunkowych i sugeruje abyśmy zrobili to samo.

UWAGA: W tym miejscu powinniśmy już nazbierać na tyle punktów doświadczenia aby podnieść sobie level (poziom doświadczenia). Podnosimy go klikając na obrazek swojej postaci w dolnym lewym rogu. Pamiętajmy jednak iż głównym celem rozwoju naszej postaci powinno być osiągniecie maksymalnej ilości leveli w sztuce Jedi. Suma leveli normalnych i Jedi wynosi 20. Na razie Jedi nie jesteśmy. Nie klikamy więc bezmyślnie przy każdym następnym poziomie doświadczenia aby podnosić levele normalne, tylko myślimy jak zrobić aby potem zostało nam jak najwięcej leveli Jedi. Dobrym wynikiem będzie jeżeli uda nam się dojść na 4 normalnym levelu do miejsca gdzie możemy zacząć rozwijać Jedi, czyli do planety Dantooine. Jeżeli walki będą zbyt rudne, możemy podnieść normalne levele do 8, pamiętając przy tym że wtedy zostanie nam tylko 12 leveli na rozwój Jedi. A więc rozwijamy tylko 4 normalne levele, chyba że nie możemy dalej przejść w grze bo jesteśmy za słabi.

01 - 07. Trask odłącza się od drużyny i odciąga od nas Dark Jedi, niestety nie możemy mu pomóc idziemy dalej. Pa pa Trask twoja śmierć zostanie pomszczona.

01 - 08. Idziemy do E01B Endar Spire Starboard Section