Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Starfield - poradnik do gry

Starfield - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Starfield: Wszystko, co można kupić za pieniądze - solucja, opis przejścia Starfield - poradnik, porady

Wszystko, co można kupić za pieniądze to główny quest w Starfield z wizyty w Neon. Solucja z naszego poradnika opisuje gdzie znaleźć kontrahenta, jak zaliczyć negocjacje i zdobyć artefakt, jak dotrzeć do biura w Slayton Aerospace i jak zaliczyć konfrontację ze Slaytonem.

Ostatnia aktualizacja: 14 września 2023

Wszystko, co można kupić za pieniądze to tytuł questu głównego wątku fabularnego w grze Starfield. Z opisu przejścia możecie dowiedzieć się m.in. jak dotrzeć do budynku Strouda-Eklunda w mieście Neon, jak sprawdzić ochronę Astral Lounge i kontrahenta, gdzie przebywa kontrahent i jak rozegrać negocjacje o artefakt, jak odblokować windę w budynku Slayton Aerospace, jak dotrzeć do biura Slaytona i jak zaliczyć konfrontację z nim oraz jak opuścić Neon.

Odwiedzenie siedziby Strouda-Eklunda w mieście Neon

1 - Starfield: Wszystko, co można kupić za pieniądze - solucja, opis przejścia - Starfield - poradnik do gry
  1. Po odblokowaniu questu spotkajcie się z Walterem Stroudem w Loży. Musicie wyruszyć wraz z nim do miasta Neon - znajduje się ono na planecie Volii Alfa w systemie Volii.
  2. Znacznik doprowadzi Was do windy i z listy pięter wybierzcie firmę Stroud-Eklund. Przywita Was Ilsa Eklund. Otrzymacie 2 nowe cele misji i możecie zająć się nimi w dowolnej kolejności.

Sprawdzenie ochrony w Astral Lounge

2 - Starfield: Wszystko, co można kupić za pieniądze - solucja, opis przejścia - Starfield - poradnik do gry
  1. Jeden ze znaczników prowadzi do lokalu Astral Lounge. Osoba, z którą musicie porozmawiać, to barman Boone Morgan.
  2. Wypytajcie się Boone'a o stan ochrony i możliwości opłacenia ochrony dla VIP-ów. Macie wybór - możecie zapłacić 4500 kredytów, użyć perswazji i obniżyć zapłatę do 1000 kredytów lub odmówić. Mając ochronę po swojej stronie łatwiej zaliczycie konfrontację w Astral Lounge w dalszej części misji.
  3. Otrzymacie też cel ze zbadania sterowania drzwiami. Udajcie się na balkon VIP-ów i zlokalizujcie komputer. Możecie go zhakować (najniższy poziom zabezpieczeń), by włączyć zdalne sterowanie drzwiami. Jest to opcjonalne, ale przyda się później podczas negocjacji.

Sprawdzenie kontrahenta

3 - Starfield: Wszystko, co można kupić za pieniądze - solucja, opis przejścia - Starfield - poradnik do gry
  1. Udajcie się do sklepu Newill's Goods w mieście Neon i porozmawiajcie z Jamesem Newillem w sprawie spotkania z Walterem Stroudem.
  2. Możecie zrezygnować z jego usług (nie zdobędziecie dodatkowych informacji o kontrahencie), zapłacić 2500 kredytów lub użyć perswazji żeby uzyskać wskazówkę o kontenerze za darmo.
  3. Możecie otrzymać namiary na kontener noclegowy kontrahenta - po dotarciu na miejsce musicie rozbroić zamek (najniższy poziom zabezpieczeń). W kontenerze użyjcie komputera, by przejrzeć 3 części prywatnej korespondencji.

Odnalezienie kontrahenta w Astral Lounge

4 - Starfield: Wszystko, co można kupić za pieniądze - solucja, opis przejścia - Starfield - poradnik do gry
  1. Po zaliczeniu obu celów misji powróćcie do Waltera Strouda w siedzibie Stround-Eklund.
  2. Udajcie się razem z Walterem do Astral Lounge. Musicie znaleźć kontrahenta w głównej sali Astral Lounge - to Musgrove stojący przy ścianie obok dużej walizki (obrazek). Wybierzcie pierwszą odpowiedź jako prawidłowe hasło.

Negocjacje w sprawie artefaktu

Negocjacje odbędą się w pomieszczeniu sekcji VIP-ów - Starfield: Wszystko, co można kupić za pieniądze - solucja, opis przejścia - Starfield - poradnik do gry

Negocjacje odbędą się w pomieszczeniu sekcji VIP-ów. Na dostępne wybory mogą wpłynąć czynności z wcześniejszej części questu.

  1. Możecie zdalnie zamknąć drzwi jeśli wcześniej włamaliście się do komputera. Musgrove znajdziecie się w potrzasku.
  2. Możecie skorzystać ze wsparcia ochrony VIP-ów jeśli wcześniej zakupiliście tę usługę od Boone'a. Sprawi to, że nie dojdzie do walk z ochroną.
  3. Możecie złapać artefakt lub zagrozić zaatakowaniem Musgrove'a. Nie doprowadzicie do właściwej walki, a jedynie dostatecznie wystraszycie kontrahenta.
  4. Alternatywnie możecie też odpowiednio poprowadzić rozmowę (druga opcja, druga opcja, pierwsza opcja) i odrzucić żądanie podwójnej stawki za artefakt. Musgrove zgodzi się na początkową kwotę.

Każdy z tych wariantów pozwoli Wam pozyskać artefakt Nu.

Konfrontacja z agentem Slaytona

Przy próbie opuszczena loży VIP-ów zatrzyma Was agent Slaytona i zażąda przekazania artefaktu będącego własnością jego pracodawcy - Starfield: Wszystko, co można kupić za pieniądze - solucja, opis przejścia - Starfield - poradnik do gry

Przy próbie opuszczena loży VIP-ów zatrzyma Was agent Slaytona i zażąda przekazania artefaktu będącego własnością jego pracodawcy. Dostępne opcje to:

  1. Zaliczenie próby perswazji - Uda się Wam w pokojowy sposób rozwiązać sytuację.
  2. Danie ochronie lokalu sygnału do ataku - Jest to dostępne tylko jeśli wykupiliście dodatkową ochronę.
  3. Zaatakowanie agenta - Rozpocznie się pojedynek z nim i jeżeli opłaciliście ochronę to nie zaatakuje Was.

Użycie windy w siedzibie firmy Slayton Aerospace

Porozmawiajcie z Walterem i Issą - Starfield: Wszystko, co można kupić za pieniądze - solucja, opis przejścia - Starfield - poradnik do gry

Porozmawiajcie z Walterem i Issą. Od Issy dowicie się, że Slayton zablokował port w Neon i musicie się z nim uporać. Wyjdźcie z Astral Lounge, dotrzyjcie do windy i przenieście się do Slayton Aerospace.

Musicie uzyskać dostęp do windy w lobby i jest to możliwe na kilka sposobów. 2 główne sposoby zaczynają się od rozmowy z Ryleigh w lobby. Możecie:

  1. Zaliczyć próbę perswazji - Przekonacie kobietę, że jesteście umówieni na spotkanie ze Slaytonem.
  2. Atak - Znajdziecie się na celowniku wszystkich okolicznych strażników.
Alternatywne sposoby to - Starfield: Wszystko, co można kupić za pieniądze - solucja, opis przejścia - Starfield - poradnik do gry

Alternatywne sposoby to:

  1. Włamanie się do bocznego pomieszczenia - Musicie rozbroić zamek 3 poziomu, by otworzyć drzwi. W nowym pomieszczeniu jest terminal sterowania windą z obrazka. Do niego też trzeba się włamać (zamek 2 poziomu).
  2. Użycie kradzieży kieszonkowej - Kartę dostępu ma przy sobie Ryleigh.

Niezależnie od wybranego wariantu użyjcie windy. Slayton zatrzyma niestety windę przed dotarciem na właściwe piętro.

Wydostanie się z budynku

Jeśli posiadacie umiejętność Skradanie, to korzystajcie ze wskaźnika wykrycia - Starfield: Wszystko, co można kupić za pieniądze - solucja, opis przejścia - Starfield - poradnik do gry
  1. Przed Wami sekcja, w której warto skradać się, aczkolwiek nie jest to obowiązkowe. Plan zakłada podążanie zgodnie z instrukcjami Ilsy po to żeby dotrzeć do wyjścia z budynku.
  2. Komendy Ilsy są bardzo dokładne - może nakazywać Wam np. korzystanie z tuneli wentylacyjnych lub zatrzymywanie aż wartownicy/roboty wyruszą w inne strony. W razie doprowadzenia do walk możecie wszystkich pokonać lub szybko przebiec dalej. Dotrzyjcie do wyjścia z dołączonego obrazka.

Jeśli posiadacie umiejętność Skradanie, to korzystajcie ze wskaźnika wykrycia. Pasek nie może w 100% zapełnić się na pomarańczowo.

Wdrapanie się na wieżę handlową

5 - Starfield: Wszystko, co można kupić za pieniądze - solucja, opis przejścia - Starfield - poradnik do gry
  1. Na zewnątrz przebywają kolejni strażnicy i unikanie ich może być problematyczne. Walki z nimi nie powinny być trudne.
  2. Szukajcie schodów i balkoników prowadzących na wyższe poziomy. Docelowo musicie dotrzeć na jeden z dachów i ostatni balkonik doprowadzi Was do wejścia do wieży prowadzącego do biura Slaytona.

Konfrontacja z Nicolausem Slaytonem

Konfrontacja załączy się po ominięciu nieaktywnego szybu windy - Starfield: Wszystko, co można kupić za pieniądze - solucja, opis przejścia - Starfield - poradnik do gry

Konfrontacja załączy się po ominięciu nieaktywnego szybu windy. Ma ona 2 główne warianty:

  1. Zaatakowanie Slaytona i jego ludzi - Do rozegrania będzie dość trudna bitwa. Rozważcie wycofanie się do szybu żeby nie być jednocześnie atakowanym z wielu stron. Slayton jest na 20 poziomie i pokonanie go jest najtrudniejsze.
  2. Nakłonienie Slaytona do odstąpienia do walki - Nie musicie zaliczać żadnego testu perswazji. Możecie go łatwo namówić do porozumienia się ze Stroudem.
Jeśli wybraliście wariant pokojowy, to musicie podjąć decyzję o losach pojmanego Musgrovea - Starfield: Wszystko, co można kupić za pieniądze - solucja, opis przejścia - Starfield - poradnik do gry

Jeśli wybraliście wariant pokojowy, to musicie podjąć decyzję o losach pojmanego Musgrove'a. Znajdziecie go w sąsiednim pokoju. Główne warianty to:

  1. uwolnienie Musgrove'a - Slayton nie będzie się temu sprzeciwiał;
  2. aresztowanie Musgrove'a;
  3. zabicie Musgrove'a.

Niezależnie od wybranego wariantu Slayton pozwoli Wam odejść i odlecieć statkiem z miasta Neon.

Powrót na statek i odlecenie z miasta Neon

6 - Starfield: Wszystko, co można kupić za pieniądze - solucja, opis przejścia - Starfield - poradnik do gry
  1. Dotrzyjcie do windy żeby opuścić budynek. Nie możecie użyć szybkiej podróży na mapie galaktyki i musicie osobiście powrócić na lądowisko i wejść do swojego statku.
  2. Zapiszcie grę przed zajęciem miejsca w kokpicie. Tuż po tym jak rozpocznie się kolejny quest Astranie czeka Was potencjalna trudna konfrontacja w kosmosie. Za ukończenie misji otrzymacie PD, 10000 kredytów oraz rzadki karabin (Fiscal Quarter).