Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Starfield - poradnik do gry

Starfield - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Starfield: Lista wszystkich questów Starfield - poradnik, porady

W Starfield możecie ukończyć główne questy, zadania frakcji oraz wszelkiego rodzaju misje poboczne. Na tej stronie poradnika znajdziecie listę wszystkich questów w Starfield.

Ostatnia aktualizacja: 18 października 2023

Ta strona poradnika do Starfield zawiera listę wszystkich dostępnych misji, z podziałem na główne, poboczne oraz zadania frakcji. Skorzystanie z naszej listy ułatwi Wam ich ukończenie w 100%. Dzięki niej dowiecie się co trzeba zrobić w konkretnej misji, aby pchnąć fabułę do przodu.

Główna fabuła

  1. Mały krok - jest to pierwsza misja główna w grze, w której nauczycie się absolutnych podstaw gry, takich jak sterowanie postacią jak i statkiem, walka czy rozmawianie z NPC.
  2. Stare śmieci - pierwsza poważna misja, w której odwiedzicie takie miejsca jak Cydonia na Marsie, czy orbitę Wenus. Celem misji jest zdobycie Artefaktu Beta oraz uratowanie gwardzisty Moara.
  3. W nieznane - w tym zadaniu nauczycie się swojej pierwszej unikalnej mocy. Podpowiadamy, gdzie znajdziecie artefakty Iota i Zeta.
  4. Puste gniazdo - to misja, w której podróżujecie z towarzyszami z rodzimy Coe. Dowiedzcie się jak zdobyć kolejny artefakt Chi.
  5. Coś poszło nie tak - to krótka misja, w której musicie sprawnie przeprowadzić rozmowę z rabusiami gangu Shaw.
  6. Wszystko, co można kupić za pieniądze - podczas misji odwiedzicie miasto Neon i przeprowadzicie negocjacje dotyczące artefaktu.
  7. Astranie - w ramach zadania skonfrontujecie się z rasą obcych.
  8. Głębiej w nieznane - to misja, w której zdobędziecie kolejne dwa artefakty.
  9. Krótkowzroczność - w ramach misji udacie się na Oko i pomożecie towarzyszom.
  10. Żadnych gwałtownych ruchów - w tym zadanie spotkacie się z kapitanem Petrowem i będziecie musieli zdobyć od niego artefakt.
  11. Wysoka cena - misję można przejść na dwa sposoby, a decyzja wpłynie na życie Waszych towarzyszy.
  12. Jedność - podczas zadania będziecie musieli rozwiązać zagadkę z glifem.
  13. W ich ślady - to krótka misja, w której spotkacie się z Łowcą i Emisariuszem.
  14. Z tej Ziemi - w ramach questu odwiedzicie bazę NASA na Ziemi.
  15. Tęsknota ponad miarę - to krótka, poboczna misja.
  16. Ostatnie mignięcia - podczas zadania zdobędziecie artefakty.
  17. Splątanie - w ramach misji będziecie podróżować między światami. Dokonacie wyboru, którą rzeczywistość ocalić.
  18. Objawienie - podczas questu stoczycie ostateczną bitwę, w której skonfrontujecie się z Astranami.
  19. Wielki skok - to ostatnia główna misja. W jej ramach będziecie musieli zbudować sferę armilarną na statku.

Frakcyjne

ZK Gwardia

  1. Supra Et Ultra - pierwszy z questów dla frakcji ZK Gwardia. Podpowiadamy gdzie jest jej siedziba i jak rozpocząć egzamin.
  2. Praca dla żołnierza - z tej strony poradnika dowiecie się jak dotrzeć do placówki na Tau Ceti II, jak pokonać Terrormorfy i jak znaleźć próbkę.
  3. Na pomoc Diabłom - podpowiadamy, jak spłacić dług i odnaleźć Percivala Walkera.
  4. Naoczny świadek - ponownie zmierzycie się z Terrormorfami, które atakują Nową Atlantydę.
  5. Tacy przyjaciele - dowiecie się, jak przekonać ambasador Radcliff oraz jak zdobyć kod Va'Ruun.
  6. Lepsze znane zło - w tej misji spotkacie się z Vae Victis i będziecie musieli znaleźć statek Warlock.
  7. Relikty wojny - podpowiadamy, jak znaleźć robota Kaisera oraz zdobyć akumulator MicroCell.
  8. Wroga inteligencja - w ramach zadania będziecie musieli zmierzyć się z wieloma Terrormorfami.
  9. Pomnik trwalszy niż ze spiżu - ostatnia misja dla tej frakcji, po której otrzymacie darmowe mieszkanie.

Ryujin Industries

  1. Powrót do roboty - pierwsza misja z serii questów dla frakcji Ryujin Industries. Podpowiadamy jak wypełnić ankietę i jak wygrać konfrontację z Tomo.
  2. Krok do przodu - z tej strony poradnika dowiecie się, jak się włamać do komputera w CeltCorp pozostając niezauważonym.
  3. Nowa narracja - podpowiadamy, jak ukraść klucz Reishy Lance i jak umieścić pliki w sklepie Laredo Fireams.
  4. Dostępna karta - dowiecie się, jak zdobyć przebranie strażnika oraz kartę dostępu ochrony.
  5. Sianie niezgody - to misja, w której będziecie musieli przekonać Arthura Cruza i Zolę Adisa.
  6. Wypadki się zdarzają - podpowiadamy, jak podłożyć urządzenie APU w HopeTech bez wykrycia.
  7. Utrzymanie przewagi - w ramach zadania musicie zdobyć schemat prototypu.
  8. Ściśle tajne - dowiecie się, jak przekonać Simina w Cydonii, jak skonfrontować się z Malai Liskovą oraz w jaki sposób odzyskać pliki projektu Dominion.
  9. Prześwietlenie - podpowiadamy, jak pomyślnie przekraść się do budynku Ryujin Industries i nie zostać wykrytym.
  10. Winowajcy - w trakcie misji skonfrontujecie się z Imogene i Ularu Chen, a także oddacie dowody Daltonowi.
  11. Kluczowy składnik - dowiecie się, jak przejść do zamkniętego skrzydła na stacji Klinika i jak zdobyć dostawę rotycytu.
  12. Sabotaż - w tym zadaniu dowiecie się, jak działają neuroamplifikaty, a także wykradniecie jego prototyp.
  13. Piętro kierownicze - to ostatnia misja dla frakcji Ryujin Industries. Podpowiadamy, jak wpłynąć na członków zarządu.

Karmazynowa Flota

  1. Głęboka konspiracja - pierwsze zadanie dla frakcji Karmazynowej Floty - dowiecie się, jak je rozpocząć.
  2. Szczur trafia do kanałów - podpowiadamy, jak rozwiązać problem z Austinem Rakem i jak dostać się na Klucz.
  3. Echa przeszłości - misja rozgrywa się w więzieniu Zamek, w którym zdobędziecie specjalną tabliczkę.
  4. Rozbity bank - dowiecie się, jak skonfrontować się z Larry Dumbroski oraz w jaki sposób zdobyć Nagrodę Zbawcy Ziemi.
  5. Najlepsi z najlepszych - wyjaśniamy, gdzie zdobyć mundur stacji SY-920 oraz w jaki inny sposób zdobyć ComSpike.
  6. Absolutna moc - w tym zadaniu skonfrontujecie się z Ayumi Komiko praz dotrzecie do magazynu Generdyne Industries.
  7. Oko cyklonu - podpowiadamy, jak zainstalować ComSpike na statku i jak zdobyć pieniądze z Dziedzictwa.
  8. Koniec Dziedzictwa - to ostatnia główna misja frakcji, która może rozegrać się na kilka różnych sposobów.
  9. Twarde dowody - podajemy lokacje wszystkich 20 dowodów.
  10. Odzyskać przeszłość - jest to poboczna misja, którą wykonacie dla Grząskiego.
  11. Lekarskie zamówienie - kolejne poboczne zadanie, w którym zdobędziecie zapasy medyczne.

Strażnicy Wolnych Gwiazd

  1. Na straży gwiazd - pierwsza misja frakcyjna polega na wykonaniu zlecenia dla Emmy Wilcox i rozwiązaniu sprawy na farmie Waggonerów.
  2. Gdzie powstaje nadzieja - podpowiadamy, jak naprawić statek Nii oraz jak pokonać bandytów.
  3. Cienie w Neonie - dowiecie się, co zrobić, aby otrzymać informacje od Billy'ego Clintona i jak spotkać się z Grace Early.
  4. Pierwsza pomoc - w tym zadaniu musicie odnaleźć Mayę Cruz i zdobyć kartę dostępu do skrzydła VIP.
  5. W biegu - podpowiadamy, jak ukończyć Czerwoną Milę, a przy tym zdobyć informacje o Marco Graziani.
  6. Pierwszy do walki, pierwszy do trumny - misja polega na dostaniu się Fabryki Mechów i konfrontacji z Paxtonem Hullem.
  7. Kto sieje wiatr - to ostatnie zadanie dla Strażników Wolnych Gwiazd. W jej ramach zmierzycie się z Ronem Hope.

Różne

Nowa Atlantyda

  1. Destylowane zaufanie - poboczny quest, który otrzymacie na Nowej Atlantydzie. Wymaga on odnalezienia paczki Nyssy w zamkniętym magazynie.
  2. Marszand - zadanie, które otrzymacie od Samson Cebrail, który stacjonuje w sklepie Jemison Mercantile. Polega ono na odebraniu dzieła sztuki od Zoe Kaminski.
  3. Klejnot zazdrości - jest to mała poboczna misja, która swój początek ma na Nowej Atlantydzie w Terrabrew Coffee. Polega ona na pozyskaniu bezcennego klejnotu.
  4. Kradzież zasilania - misja poboczna, która polega na otwieraniu skrzynek przyłączeniowych.
  5. Zmienne prądy - zadanie rozgrywa się w Studni, w Nowej Atlantydzie. Polega ono na otwieraniu skrzynek przyłączeniowych oraz włamaniu się do mieszkania z dowodami.
  6. Dobroć nieznajomych - quest powiązany z Andy Singh oraz Tahirem. Rozpoczniecie go w Nowej Atlantydzie, a dokładniej w Studni.
  7. Piękne sekrety - zadanie polega na odnalezieniu zaginionej tabliczki z danymi Warnera. Dowiecie się tutaj, gdzie przebywa Warner oraz jak odszukać jego cenną tabliczkę.
  8. Bezpośrednie źródła - misja powiązana z stacją telewizyjną ZUinfo. Dowiecie się tu, gdzie znajduje się ta siedziba oraz z kim przeprowadzić należy wywiady.
  9. Dom marzeń - podpowiadamy, jak spłacić kredyt hipoteczny i jak dostać dostęp do jednego z najlepszych domów w grze.

Porrima II

  1. Pierwszy kontakt - na tej stronie poradnika opisujemy wszystkie możliwe wybory, jakie możecie podjąć podczas tej misji związanej z kolonistami.

Gagarin

  1. Niewykonane połączenia - dowiecie się, jak odblokować tę misję oraz jak zdobyć przesyłkę zaginionego kuriera.
  2. Niepowodzenie - podpowiadamy, jak odnaleźć mężczyznę o imieniu Bonifac Maksimow oraz Maldonado, a także jak rozwiązać całą sprawę.

Poboczne

  1. Mantis - wyjaśniamy, gdzie rozpocząć zadanie oraz jak rozwiązać zagadkę z przyciskami.
  2. Operacja Gwiezdne ziarno - objaśniamy, co się stanie, gdy dołączycie do każdego z sojuszy.
  3. Piechur - podpowiadamy, jak pozbyć się odrzutów i uratować takie postacie jak Lezama i Myeong.
  4. Zagrywka Junony - dowiecie się, jak rozpocząć zadanie oraz jakie można w podjąć decyzje.
  5. Testament - to misja, w której musicie odnaleźć testament Sahar i możecie zdecydować, komu go oddać.
  6. Nawarzenie piwa - wyjaśniamy, gdzie rozpocząć misję i jak zepsuć piwo Filburna.