Ghost of Tsushima - poradnik do gry

Samuraj Jin Ghost of Tsushima poradnik, solucja to najlepsze porady oraz lokalizacja wszystkich sekretów i znajdźiek. Opisaliśmy wszystkie mechaniki, crafting, eksplorację oraz walki z bossami. Poradnik trofeowy zawiera opisem zdobycia platynowego trofeum.

Poradnik i solucja do gry Ghost of Tsushima jest wielkim kompendium wiedzy na temat najnowszej produkcji studia Sucker Punch. Zapoznanie się z informacjami oraz poradami zawartymi w niniejszym poradniku pozwoli ci ukończyć wszystkie główne i poboczne misje oraz zbadać wielki świat Ghost of Tsushima w 100%. Twoje wysiłki powinny zostać nagrodzone odnalezieniem 100% sekretów gry oraz zdobyciem platynowego trofeum.

Nasz poradnik do gry Ghost of Tsushima otwiera rozdział będący przewodnikiem po grze, którego nadrzędnymi założeniami są omówienie najważniejszych mechanik rozgrywki i ułatwienie rozpoczęcia przygody z grą. Jedną z najistotniejszych stron w przewodniku są porady na start, które oferują wskazówki dla początkujących graczy oraz informacje pomocne w utrzymaniu postaci przy życiu. Kolejne strony przewodnika to między innymi porady na temat skradania się (styl Ducha), staczania bezpośrednich walk (styl Samuraja), rozwijania postaci, craftingu, eksploracji świata gry, jazdy konnej, zaliczania zadań, czy korzystania z najlepszych broni i gadżetów. W naszym przewodniku znalazło się miejsce dla poradnika trofeowego, w którym bardzo dokładnie omówiliśmy wszystkie dostępne trofea oraz sposoby ich pozyskania. Przewodnik uzupełniają strony m.in. na temat sterowania, wymagań sprzętowych, dostępnych edycji gry oraz informacji ile czasu zajmuje przejście Ghost of Tsushima. Odpowiadamy również na najczęściej zadawane pytania w rozdziale FAQ.

W naszym poradniku znajdziesz oczywiście szczegółowy opis przejścia gry Ghost of Tsushima. Nasza solucja podzielona została na opisy wszystkich głównych questów oraz opisy opcjonalnych pobocznych zadań, których ukończenie nie jest wymagane do zaliczenia głównej fabuły. W opisach przejścia poszczególnych zadań znajdziesz wskazówki jak zaliczać cele misji, jak zakradać się do wrogich lokacji, jak wygrywać bezpośrednie starcia oraz jak pokonywać bossów, którzy mogą stanowić większe wyzwanie. W omówienia wybranych misji uwzględniliśmy także ważne wybory oraz przedstawiliśmy konsekwencje podjętych decyzji. Oprócz tego możesz dowiedzieć się o tym czy Ghost of Tsushima ma różne zakończenia.

Jednym z większym rozdziałów naszego poradnika do Ghost of Tsushima jest atlas świata, w którym skupiliśmy się na omówieniu wszystkich możliwych do odwiedzenia lokacji oraz wszystkich atrakcji skrywanych na tytułowej wyspie Cuszima. Skorzystanie z przygotowanych przez nas informacji pozwoli ci odnaleźć wszystkie sekrety gry, do których zaliczają się między innymi kapliczki.

Wszystkie questy główne w Ghost of Tsushima

Poniżej znajdziesz zestawienie wszystkich głównych i pobocznych zadań gry Ghost of Tsushima. Opisy przejścia wszystkich questów / opowieści znajdują się w naszej solucji.

Prolog i Akt 1

  1. Prolog
  2. Kodeks wojownika
  3. Opowieść Senseia Ishikawy
  4. Opowieść Pani Masako
  5. Krew na trawie
  6. Pokonany kowal
  7. Młot i kuźnia
  8. Opowieść Ryuza
  9. Żelazny hak
  10. Cień samuraja

Akt 2

  1. Nowy horyzont
  2. Wiadomość w płomieniach
  3. Mury Yarikawy
  4. Tchórz Yarikawy
  5. Duchy przeszłości
  6. Duch Yarikawy
  7. Krwawy sąd
  8. Losy Cuszimy
  9. Z ciemności

Akt 3 i Zakończenia

  1. Honor i popiół
  2. Wilki u bram
  3. Nadciągająca burza
  4. Serce Jito
  5. Wiecznie błękitne niebo
  6. Opowieść Pana Shimury
  7. Zakończenia

Wszystkie poboczne questy Ghost of Tsushima

Opowieść Ishikawy

  1. Sensei i uczeń
  2. Przeszłość nigdy nie mija
  3. Droga łuku
  4. Sen o podboju
  5. Duch i Demoniczny Sensei
  6. Postrach Otsuny
  7. Przyjaciel mimo woli
  8. Wieczny spoczynek

Opowieść Pani Masako

  1. Przywódca
  2. Mąż
  3. Zdrada
  4. Matczyny spokój
  5. Głupiec
  6. Głowa rodziny
  7. Złodziejka
  8. Spiskowiec
  9. Zdradzona siostra

Opowieść Kenjiego

  1. Sługa ludu
  2. Nattou i sprzedawca Sake
  3. Subtelna sztuka negocjacji

Opowieść Noria

  1. Ostatni Wojowniczy Mnich
  2. Trzy działania, trzy iluzje
  3. Duchy we mgle
  4. Źródło cierpienia
  5. Krwawa Sutra
  6. Przyczyna cierpienia
  7. Kres cierpienia
  8. Strażnik Cuszimy
  9. Ten trojaki świat

Opowieść Yuny

  1. Opowieść Yuny
  2. Cicha śmierć
  3. Czarny wilk
  4. Krwawa wiadomość

Opowieść Yuriko

  1. Duma przemija
  2. Sztuka dostrzegania

Pozostałe

  1. Incydent w Wąwozie Hiyoshi
  2. Drugie oblicze honoru
  3. Cena żelaza
  4. Miejsce zwane domem
  5. Za Cuszimę
  6. Wartość Sake
  7. Uzdrowicielski dotyk
  8. Niedokończone porachunki
  9. Pogrzebany honor
  10. Zaginiona na morzu
  11. Szepty pośród lasu
  12. Puste kosze
  13. Śmiech bandytów
  14. Brzemię kradzieży
  15. Rzeczne Dzieci
  16. Złodziejka niewinności
  17. Ostatnia prośba
  18. Bogaczom niczego nie brakuje
  19. Szczodrość Pani Sanjo
  20. Ciało i kamień
  21. Boskie zadośćuczynienie
  22. Godna Chana
  23. Cena strachu
  24. Wybór ojca
  25. Ukryte w śniegu

Mityczne opowieści

  1. Legenda Tadayoriego - nagroda za zaliczenie misji to Zbroja Tadayoriego
  2. Niebiański cios - nagroda za zaliczenie misji to umiejętność Niebiański cios
  3. Klątwa Uchitsunego - nagrody za zaliczenie misji to Długi łuk i Wybuchowa strzała
  4. Niezwyciężony Gosaku - nagroda za zaliczenie misji to Zbroja Gosaku
  5. Duch Zemsty Yarikawy - nagroda za zaliczenie misji to umiejętność Taniec gniewu
  6. Sześć Ostrzy Kojira - nagroda za zaliczenie misji to Zbroja Kenseia
  7. Niegasnący płomień - nagroda za zaliczenie misji to umiejętność Droga ognia

Bossowie w Ghost of Tsushima

Poniżej znajdziesz listę wszystkich bossów Ghost of Tsushima, z którymi walczy się w głównych oraz pobocznych questach gry. Dokładne opisy przejścia walk z poszczególnymi bossami znajdziesz w rozdziale Bossowie.

Bossowie - główne zadania

  1. Ryuzo - pierwsze starcie
  2. Generał Temuge
  3. Ryuzo - drugie starcie
  4. Chan
  5. Pan Shimura (finałowy boss gry)

Bossowie - poboczne zadania i mityczne opowieści

  1. Kaede
  2. Yasuhira Koga
  3. Demon Tengu
  4. Spirit of Yarikawa
  5. Kojiro
  6. Altan
  7. Bettomaru

Sekrety Ghost of Tsushima

Poniżej znajduje się zestawienie stron poradnika na temat sekretów gry Ghost of Tsushima. Znajdźki zostały podzielone zostały według kategorii lub lokacji, w których się znajdują. Komplet informacji o ich odnajdywaniu znajdziesz w osobnym rozdziale Sekrety i znajdźki naszego poradnika.

Znajdźki w Ghost of Tsushima - zapiski, artefakty i ukryte ołtarze

  1. Zapiski
  2. Mongolskie artefakty
  3. Ukryte ołtarze

Mapy atlasu świata - wyspa Cuszima

  1. Mapa regionu Izuhara
  2. Mapa regionu Toyotama
  3. Mapa regionu Kamiagata

Sekrety Ghost of Tsushima - Region Izuhara

  1. 24 obozy
  2. Filary Honoru
  3. Gorące Źródła
  4. Kapliczki Inari
  5. Bambusy
  6. Haiku
  7. Kapliczki Shinto
  8. Latarnie

Sekrety Ghost of Tsushima - Region Toyotama

  1. 17 obozów
  2. 5 pojedynków
  3. Filary Honoru
  4. Gorące Źródła
  5. Kapliczki Inari
  6. Bambusy
  7. Haiku
  8. Kapliczki Shinto
  9. Latarnie

Sekrety Ghost of Tsushima - Region Kamiagata

  1. 15 obozów
  2. Filary Honoru
  3. Gorące Źródła
  4. Kapliczki Inari
  5. Bambusy
  6. Haiku
  7. Kapliczki Shinto
  8. Latarnie

Trofea i platyna - poradnik

Ghost of Tsushima nie posiada trudnego platynowego trofeum, ale jest ono czasochłonne. To jedna z większych produkcji z otwartym światem wydanych przez Sony. Zdobycie "platyny" powinno ci zająć około 50 godzin, przy czym możesz skrócić czas potrzebny do odblokowania 100% trofeów wybierając niższy poziom trudności. Dzieje się tak dlatego, że żadne z trofeów nie dotyczy ustawień trudności. Możesz więc np. przejść całą grę na niskim poziomie trudności.

Nasz poradnik trofeowy znajdziesz tutaj.

Długość gry

Ukończenie gry Ghost of Tsushima po raz pierwszy powinno ci zająć około 30-40 godzin. Ukończenie wszystkich pobocznych questów i "zaliczenie" wszystkich pytajników na mapie wydłuży całkowity czas gry do około 50 godzin.

Więcej o długości rozgrywki znajdziesz w oddzielnym rozdziale naszego poradnika.

Sterowanie PS4

Skupione słyszenie / Gesty - Ghost of Tsushima - poradnik do gry

Skupione słyszenie / Gesty

Celowanie / Wybór broni dystansowej i amunicji - Ghost of Tsushima - poradnik do gry

Celowanie / Wybór broni dystansowej i amunicji

Blokada - Ghost of Tsushima - poradnik do gry

Blokada

Prowokacja - Ghost of Tsushima - poradnik do gry

Prowokacja

Przywołanie konia - Ghost of Tsushima - poradnik do gry

Przywołanie konia

Leczenie - Ghost of Tsushima - poradnik do gry

Leczenie

Tryb fotograficzny - Ghost of Tsushima - poradnik do gry

Tryb fotograficzny

Ruch - Ghost of Tsushima - poradnik do gry

Ruch

Ruch kamery - Ghost of Tsushima - poradnik do gry

Ruch kamery

Szybki atak / Skrytobójstwo - Ghost of Tsushima - poradnik do gry

Szybki atak / Skrytobójstwo

Skok - Ghost of Tsushima - poradnik do gry

Skok

Unik - Ghost of Tsushima - poradnik do gry

Unik

Mocny atak - Ghost of Tsushima - poradnik do gry

Mocny atak

Broń podręczna - Ghost of Tsushima - poradnik do gry

Broń podręczna

Strzał / Wybór podstawy bądź broni - Ghost of Tsushima - poradnik do gry

Strzał / Wybór podstawy bądź broni

Menu - Ghost of Tsushima - poradnik do gry

Menu

Informacje o Ghost of Tsushima - poradnik do gry

Autorzy : Jacek Stranger Hałas, Natalia N.Tenn Fras

GoT Legends DLC

Ostatnia aktualizacja : 20 października 2020, odwiedź GoT Legends DLC

Poradnik do gry

Ostatnia aktualizacja : 16 lipca 2020, odwiedź Poradnik do gry

Opis przejścia

Ostatnia aktualizacja : 16 lipca 2020, odwiedź Opis przejścia

Sekrety i znajdźki

Ostatnia aktualizacja : 16 lipca 2020, odwiedź Sekrety i znajdźki

Ghost of Tsushima - screen - 2020-10-05 - 424469Ghost of Tsushima - screen - 2020-10-05 - 424468Ghost of Tsushima - screen - 2020-10-05 - 424467Ghost of Tsushima - screen - 2020-10-05 - 424466Ghost of Tsushima - screen - 2020-10-05 - 424465Ghost of Tsushima - screen - 2020-10-05 - 424464Ghost of Tsushima - screen - 2020-10-05 - 424463Ghost of Tsushima - screen - 2020-10-05 - 424462Ghost of Tsushima - screen - 2020-10-05 - 424461