Ghost of Tsushima: Pokonany kowal (The Broken Blacksmith) solucja
Aktualizacja:
Na tej stronie poradnika do gry Ghost of Tsushima znajdziesz szczegółowy opis przejścia głównego zadania Pokonany kowal. W naszej solucji wyjaśniamy jak zinfiltrować Zatokę Azamo, jak śledzić Mongoła z pochodnią pozostając w ukryciu, jak uratować Takę, jak uciec z miasta i jak unikać Mongołów w drodze do miejsca spotkania z Kenjim.
- Podróżuj z Kenjim i Yuną
- Schowaj się w wozie Kenjiego
- Podążaj za Yuną
- Podążaj za łowcą niewolników
- Dotrzyj do północnej bramy Zatoki Azamo
- Spotkaj się z Kenjim na rozstajach dróg
Podróżuj z Kenjim i Yuną

Zadaniem tym możesz zająć się po ukończeniu głównego questu Kodeks wojownika. Na potrzeby rozpoczęcia questu dotrzyj do gospodarstwa w południowym Azamo. Spotkaj się tam z Yuną i jej przyjacielem Kenjim.
Po obejrzeniu scenek przerywnikowych dotrzyj do wozu wypełnionego sake i rozpocznij spacer przez las.
Schowaj się w wozie Kenjiego

Po dotarciu w pobliże miasta musisz udać się na tyły wozu i wejść w interakcję z nim. Jin schowa się w wozie i nie trzeba nic więcej robić. Wóz nie zostanie przeszukany i musisz po prostu zaczekać aż dostaniecie się na teren okupowanego przez Mongołów miasta Zatoka Azamo (Azamo Bay).
Podążaj za Yuną

Począwszy od tego miejsca nie możesz przyczynić się do wszczęcia alarmu, bo doprowadzi to do zawalenia misji. Jeśli masz już ubiór ronina z questu Krew na trawie, to koniecznie go załóż. Poruszaj się też w pozycji przykucniętej i nie zbliżaj do przebywających w mieście Mongołów.
Wdrap się na pierwszy dach i dotrzyj do punktu widokowego, z którego trzeba przeprowadzić rekonesans. Zainteresuj się przeciwnikiem z pochodnią, który będzie przyglądał się jeńcom.
Podążaj za łowcą niewolników

Musisz zacząć śledzić łowcę niewolników z pochodnią i tak samo jak w przypadku poprzedniego celu misji nie możesz doprowadzić do wszczęcia alarmu. Rozwiązanie tego problemu jest na szczęście dość proste - podróżuj po dachach budynków, które nie są w ogóle pilnowane przez przeciwników. Nie wszystkie dachy są ze sobą połączone i do tych bardziej oddalonych musisz doskakiwać.

Po podsłuchaniu przesłuchania jednego z niewolników dowiesz się, że więziony kowal Taka zostanie wkrótce stracony. Przed tobą trudniejszy fragment - musisz przekraść się po placu pozostając niezauważonym. Polecamy przejść przez lewą część placu skradając się tuż za plecami wrogów. Na szczęście kawałek dalej powrócisz na dachy.
Dokończ śledzenie łowcy niewolników - przez ostatni budynek możesz przejść. Po dotarciu do lokacji z Taką obejrzysz cut-scenkę i kowal zostanie uratowany.
Dotrzyj do północnej bramy Zatoki Azamo

W drodze do północnej bramy nie powinniście napotkać żadnych nowych przeciwników i nie trzeba też skradać się po dachach. W miejscu z powyższego obrazka możesz wspiąć się po skrzyniach i przeskoczyć przez mur celem opuszczenia miasta.
Spotkaj się z Kenjim na rozstajach dróg

Musisz wyruszyć w stronę oddalonego miejsca spotkania z Kenjim i będzie ono utrudniane napotykaniem patroli Mongołów przeszukujących okolicę. Cenną informacją jest to, że z Mongołami nie musisz walczyć. Po zauważeniu patrolu możesz szybko schować się w trawie i zaczekać aż wrogowie przejdą obok lub oddalą się.
Kontynuuj podróż do miejsca, w którym pojawi się Kenji i podprowadzi konie bohaterów. Dotrzyj ze sojusznikami do punktu widokowego, na którym zakończy się quest.
Nagrody za ukończenie misji: Zwiększenie legendy (xp) - większa premia, odblokowanie głównego zadania Młot i kuźnia, odblokowanie pobocznego zadania Niedokończone porachunki, odblokowanie pobocznego zadania Sługa ludu.
0
- Ghost of Tsushima - poradnik do gry
- Ghost of Tsushima: Opis przejścia
- Ghost of Tsushima: Solucja - wątek główny
- Ghost of Tsushima: Akt 1
- Ghost of Tsushima: Kodeks wojownika (The Warrior's Code) solucja, opis przejścia
- Ghost of Tsushima: Opowieść Senseia Ishikawy (The Tale of Sensei) solucja
- Ghost of Tsushima: Opowieść Pani Masako (The Tale of Lady Masako) solucja
- Ghost of Tsushima: Krew na trawie (Blood on the Grass) solucja, opis przejścia
- Ghost of Tsushima: Pokonany kowal (The Broken Blacksmith) solucja
- Ghost of Tsushima: Młot i kuźnia (Hammer and Forge) solucja, opis przejścia
- Ghost of Tsushima: Opowieść Ryuza (The Tale of Ryuzo) solucja, opis przejścia
- Ghost of Tsushima: Żelazny hak (The Iron Hook) solucja, opis przejścia
- Ghost of Tsushima: Cień samuraja (Shadow of the Samurai) solucja, opis przejścia
- Ghost of Tsushima: Akt 1
- Ghost of Tsushima: Solucja - wątek główny
- Ghost of Tsushima: Opis przejścia
Komentarze czytelników
zanonimizowany1100958 Pretorianin
Podziwiam osoby, którym się uda przejść grę na 70-80% , a co dopiero na 100.
Ja najwięcej procent zdobyłem w Dying Light. Miałem dokładnie 61%. Dwa trofea zdobyłem dopiero po tym jak sprawdziłem co dokładnie trzeba zrobić.
szatanek1818 Junior
Witam,jestem tu nowy i chciałem spytać,mam aktywowane misje poboczne w Hyioshi,lecz zostala mi jedna tam<Incydent w wąwozie Hioshi jak to odblokowac?Czy Musze od razu czy z czasem sie odblokuje?Bo chce przejsc na full czy to mi nie pominie później?
Karolina0001 Junior
Proszę o pomoc
Jak kupiłam grę gdzie okładka jest z czeskimi napisami czy będę mogła włączyć w grze polski dubbing lub napisy?
Jordanek1993 Junior
Witam wszystkich mam pewien problem.. a mianowicie przeszedłem 70 procent gry i skończyły mi się zadania poboczne co robić nie pokazuje mi już nic na mapie a fabuła też skonczona
dziadekjacek18 Junior
W lokacji pola ryżowe starego Togo,tuż koło filaru Honoru, znajduje się zamknięta wrotami lokacja,na której znajdują się biało-czerwone uchwyty do liny z hakiem. W żaden sposób nie mogę się tam dostać!
Czy to w ogóle możliwe ? Lokacja wydaje się dopracowana jak na zwykłą górę. Co to jest!
FEAR_PLAY Legionista
Witam potrzebuje pomocy zrobiłem cała fabule i poboczne misję wszystko a wyspa iki się nie odblokowała co mam zrobić :( nie ma w dzienniku ani na mapie
InzynierMamon Legionista
Wypadałoby napisać, że pancerz Sarugami jest jednak krytyczny do wygrania tej walki, a nie wspomnieć w jakimś durnym dymku, szczególnie że i na filmach oraz screenach gracz miał właśnie tę zbroję - inaczej Owan nie jest możliwy do pokonania.
Lateralus Senator
Ja tego Owan-a pokonałem bez problemu w zbroi Sarugami a gram na trudnym poziomie. Choć trudniej było z tą babeczką:P
Więc co jest niemożliwe?
A zbroja na maksymalnym rozwinięciu ma super staty, moim zdaniem najlepsza zbroja do walki w zwarciu. I już gram z nią cały czas. Choć troche te symbole małpy drażnią :P
Szkoda że pancerz Sakai czy Kejni nie ma takich statystyk. Super są te dodatkowe ciosy! Walka w tej grze jest bardzo dobra.
arturs258111417202326 Junior
Jak opuścić wyspę Iki? wszystkie zadania wykonałem
KamilXX Junior
Witam,
nie mogę przejść z Iki na Toyotame,
nie umiem tam się dostać
szybka podróż jest dostępna tylko na Cuszime,
jak się tam dostać??
na wyspie mam zrobione wszystkie misje oprócz ostatniej
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
