Ghost of Tsushima: Opowieść Pani Masako (The Tale of Lady Masako) solucja
Aktualizacja:
Na tej stronie poradnika do gry Ghost of Tsushima znajdziesz szczegółowy opis przejścia głównego zadania Opowieść Pani Masako. W naszej solucji są informacje gdzie znaleźć Panią Masako, jak zdobyć samurajską zbroję, jak poprawnie śledzić Sogena oraz gdzie znaleźć najważniejszy ślad w zajeździe.
- Przeszukaj budynki
- Podążaj za śladami
- Podążaj za Masako
- Porozmawiaj z mnichem
- Porozmawiaj z płatnerzem
- Zlokalizuj Sogena
- Śledź Sogena
- Pokonaj bandytów
- Doprowadź do konfrontacji z Sogenem
- Przeszukaj zajazd
Przeszukaj budynki

Zadaniem tym możesz zająć się po ukończeniu głównych questów Kodeks wojownika i Opowieść Senseia Ishikawy. W celu rozpoczęcia go musisz dotrzeć do posiadłości Adachi - Adachi Estate.
Musisz zbadać główną posiadłość oraz budynek dla gości - z tego drugiego niespodziewanie wyskoczą przeciwnicy, których trzeba zabić.
Podążaj za śladami

Zbadaj zwłoki pokonanych skrytobójców, a następnie skieruj się do stajni. Zlokalizuj ślady stóp i zacznij za nimi podążać. Doprowadzą cię one do martwego konia w lesie i po chwili dojdzie do spotkania z Panią Masako.
Podążaj za Masako

Po odzyskaniu kontroli nad Jinem rozpocznie się przejażdżka konna. Dotrzyj do miejsca, w którym pochowano poległych i przytrzymaj R2 żeby się pokłonić.
Powróć na konia. Wybór opcji dialogowej w trakcie przejażdżki nie jest ważny. Celem podróży jest Złota Świątynia - Golden Temple.
Porozmawiaj z mnichem

Po wkroczeniu na tereny Złotej Światyni zagadaj do jednego z NPC-ów żeby wskazane zostało miejsce pobytu mnicha Sogena. Należy się z nim spotkać.
Porozmawiaj z płatnerzem

Płatnerz Armorsmith również przebywa na terenie Złotej Świątyni. Od handlarki otrzymasz za darmo Zbroję Samurajskiego Klanu - Samurai Clan Armor. Jest to świetna zbroja na potrzeby rozgrywania bezpośrednich walk. Warto zakładać ją, jeśli wiesz, że bezpośrednia konfrontacja jest nieunikniona, bądź też po prostu po rozpoczęciu większej potyczki (gra nie blokuje takiej możliwości).
Zlokalizuj Sogena

Odszukaj Panią Masako, porozmawiaj z nią i wyrusz za nią w stronę pobliskiego punktu widokowego. Musisz zlokalizować mnicha Sogena, z którym niedawno rozmawiałeś - będzie on stał na ścieżce u dołu ekranu.
Śledź Sogena

Najważniejszą informacją jest to, że możesz zawalić misję jeśli zostaniesz zauważony przez Sogena. Pamiętaj o następujących rzeczach:
- Utrzymuj się w dużej odległości od Sogena. Będzie on powoli szedł, tak więc trudno go zgubić.
- Szukaj okazji do tego żeby chować się w wysokiej trawie i za dużymi głazami oraz docierać na wyżej położone półki.
- Bądź gotowy na to, że Sogen kilkukrotnie odwróci się żeby sprawdzić czy nikt go nie śledzi. Musisz wtedy znajdować się w ukryciu lub poza jego zasięgiem widzenia.
Pokonaj bandytów

Sogen doprowadzi Jina i Panią Masako do obozowiska przeciwników znajdującego się przy zajeździe. Ustaw się przy oznaczonych przez grę krzakach żeby podsłuchać rozmowę.
Zostaniesz zmuszony do rozegrania bezpośredniej bitwy. Zacznij od bezbłędnego zaliczania prowokacji (puść Trójkąt w momencie ataku bandyty) i następnie przystąp do walk z bandytami. W trakcie walk uważaj na łuczników. Jeśli masz już odblokowaną postawę wody (Water Stance), to załączaj ją podczas atakowania przeciwników z tarczami. Wciskając Trójkąt możesz odsłaniać tych wrogów na kolejne ataki.
Doprowadź do konfrontacji z Sogenem

Finałowa część misji jest bardzo prosta.. Wejdź do opuszczonego zajazdu i użyj drabiny przedostać się na piętro. Podejdź do skrywającego się Sogena i obejrzyj scenkę przerywnikową.
Przeszukaj zajazd

Wewnątrz budynku zajazdu są 4 obiekty nadające się do zbadania, przy czym najważniejszym z nich jest zwój z powyższego obrazka - Lista konspiratorów (List of Conspirators). Pokaż zdobyty zwój Pani Masako żeby zakończyć quest.
Nagrody za ukończenie misji: Zwiększenie legendy (xp) - większa premia, zbroja samurajskiego klanu, odblokowanie pobocznego zadania Przywódca.
0
- Ghost of Tsushima - poradnik do gry
- Ghost of Tsushima: Opis przejścia
- Ghost of Tsushima: Solucja - wątek główny
- Ghost of Tsushima: Akt 1
- Ghost of Tsushima: Kodeks wojownika (The Warrior's Code) solucja, opis przejścia
- Ghost of Tsushima: Opowieść Senseia Ishikawy (The Tale of Sensei) solucja
- Ghost of Tsushima: Opowieść Pani Masako (The Tale of Lady Masako) solucja
- Ghost of Tsushima: Krew na trawie (Blood on the Grass) solucja, opis przejścia
- Ghost of Tsushima: Pokonany kowal (The Broken Blacksmith) solucja
- Ghost of Tsushima: Młot i kuźnia (Hammer and Forge) solucja, opis przejścia
- Ghost of Tsushima: Opowieść Ryuza (The Tale of Ryuzo) solucja, opis przejścia
- Ghost of Tsushima: Żelazny hak (The Iron Hook) solucja, opis przejścia
- Ghost of Tsushima: Cień samuraja (Shadow of the Samurai) solucja, opis przejścia
- Ghost of Tsushima: Akt 1
- Ghost of Tsushima: Solucja - wątek główny
- Ghost of Tsushima: Opis przejścia
Komentarze czytelników
zanonimizowany1100958 Pretorianin
Podziwiam osoby, którym się uda przejść grę na 70-80% , a co dopiero na 100.
Ja najwięcej procent zdobyłem w Dying Light. Miałem dokładnie 61%. Dwa trofea zdobyłem dopiero po tym jak sprawdziłem co dokładnie trzeba zrobić.
szatanek1818 Junior
Witam,jestem tu nowy i chciałem spytać,mam aktywowane misje poboczne w Hyioshi,lecz zostala mi jedna tam<Incydent w wąwozie Hioshi jak to odblokowac?Czy Musze od razu czy z czasem sie odblokuje?Bo chce przejsc na full czy to mi nie pominie później?
Karolina0001 Junior
Proszę o pomoc
Jak kupiłam grę gdzie okładka jest z czeskimi napisami czy będę mogła włączyć w grze polski dubbing lub napisy?
Jordanek1993 Junior
Witam wszystkich mam pewien problem.. a mianowicie przeszedłem 70 procent gry i skończyły mi się zadania poboczne co robić nie pokazuje mi już nic na mapie a fabuła też skonczona
dziadekjacek18 Junior
W lokacji pola ryżowe starego Togo,tuż koło filaru Honoru, znajduje się zamknięta wrotami lokacja,na której znajdują się biało-czerwone uchwyty do liny z hakiem. W żaden sposób nie mogę się tam dostać!
Czy to w ogóle możliwe ? Lokacja wydaje się dopracowana jak na zwykłą górę. Co to jest!
FEAR_PLAY Legionista
Witam potrzebuje pomocy zrobiłem cała fabule i poboczne misję wszystko a wyspa iki się nie odblokowała co mam zrobić :( nie ma w dzienniku ani na mapie
InzynierMamon Legionista
Wypadałoby napisać, że pancerz Sarugami jest jednak krytyczny do wygrania tej walki, a nie wspomnieć w jakimś durnym dymku, szczególnie że i na filmach oraz screenach gracz miał właśnie tę zbroję - inaczej Owan nie jest możliwy do pokonania.
Lateralus Senator
Ja tego Owan-a pokonałem bez problemu w zbroi Sarugami a gram na trudnym poziomie. Choć trudniej było z tą babeczką:P
Więc co jest niemożliwe?
A zbroja na maksymalnym rozwinięciu ma super staty, moim zdaniem najlepsza zbroja do walki w zwarciu. I już gram z nią cały czas. Choć troche te symbole małpy drażnią :P
Szkoda że pancerz Sakai czy Kejni nie ma takich statystyk. Super są te dodatkowe ciosy! Walka w tej grze jest bardzo dobra.
arturs258111417202326 Junior
Jak opuścić wyspę Iki? wszystkie zadania wykonałem
KamilXX Junior
Witam,
nie mogę przejść z Iki na Toyotame,
nie umiem tam się dostać
szybka podróż jest dostępna tylko na Cuszime,
jak się tam dostać??
na wyspie mam zrobione wszystkie misje oprócz ostatniej
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
