Ghost of Tsushima: Serce Jito (Heart of the Jito) solucja, opis przejścia
Aktualizacja:
Na tej stronie poradnika do gry Ghost of Tsushima możesz znaleźć kompletny opis przejścia głównego zadania Serce Jito. W ramach tej misji Jin musi zakraść się do Zamku Shimura. Nasza solucja podpowiada jak dostać się na teren zamku i jak dotrzeć do kwatery Lorda Shimury nie dając się nikomu zauważyć.
- Wybierz swojego konia
- Dostań się do Zamku Shimura od północy
- Zakradnij się do prywatnej kwatery Pana Shimury
- Pozostaw list dla Pana Shimury
Wybierz swojego konia

Zadanie to pojawi się w twoim dzienniku po wykonaniu zwiadu Portu Izumi, czyli po ukończeniu głównego questu Nadciągająca burza. Po raz kolejny spotkaj się z Yuną w Świątyni Jogaku.
Koń, na którym podróżowałeś od momentu dotarcia do regionu Kamiagata, był tylko tymczasowym wierzchowcem. Możesz na nowo wybrać "permanentnego" konia, czyli takiego, który pozostanie z Tobą już do samego końca przygody. Tak samo jak w prologu masz 3 konie o różnych umaszczeniach do wyboru i po wybraniu konia możesz zdecydować się na 1 z 3 imion dla zwierzęcia.
Dostań się do Zamku Shimura od północy

Nowe zadanie Jina dotyczy zakradnięcia się do Zamku Shimura, gdyż z racji przebywania na wygnaniu jest tam "nieproszonym gościem" i zostałby zaatakowany w momencie wykrycia.
Zalicz długą podróż na południe. Musisz dotrzeć do klifu z powyższego obrazka. Obejrzyj scenę z przeszłości. Po powrocie do teraźniejszości bohater będzie mógł rozpocząć wspinaczkę.

Wspinaczka nie jest bardzo skomplikowana, choć zakłada ona skorzystanie z liny z hakiem w celu dotarcia na skalną półkę po drugiej stronie wodospadów. Dokończ wspinaczkę do miejsca, w którym znajdziesz się przy ścianie zamku i będziesz mógł przecisnąć się przez dziurę żeby rozpocząć jego infiltrację.
Zakradnij się do prywatnej kwatery Pana Shimury

Począwszy od tego miejsca skradanie się i unikanie zabijania napotykanych osób jest rekomendowane, choć nie obowiązkowe. Atakowanie osób z zamku może negatywnie odbić się na wizerunku Jina i ponadto przekradanie się bez jakichkolwiek ofensywnych akcji nie powinno być bardzo trudne. W razie potrzeby będziesz mógł pomagać sobie np. dzwonkami wietrznymi, ale nie powinno to być konieczne.
Musisz rozpocząć od przekradnięcia się przez ogród. Podążaj za wartownikami z pochodniami. Staraj się oczywiście po drodze szukać wysokiej trawy oraz innych zasłon. Nie wyprzedzaj idących strażników i nie zbliżaj się do innych postaci, które będziesz mijał po drodze.

Przestań podążać za strażnikami po zbliżeniu się do zbiornika wodnego. Wskocz do wody. Zignoruj najbliższą wysepkę ze strażnikami i ogniskiem. Zamiast tego popłyń w prawo. Musisz dotrzeć do skał zlokalizowanych pod uszkodzonym mostem.

Wdrap się na skały i przejdź po powalonym drzewie. W miejscu z obrazka możesz wykonać skok w przepaść i złapać się w locie interaktywnego zaczepu. Rozbujaj się na linie i doskocz do zaczepu przy ścianie klifu. Wdrap się na wyższą półkę.

Kontynuuj wspinaczkę, tym razem przemieszczając się w bok i doskakując do kolejnych interaktywnych krawędzi. W miejscu z powyższego obrazka wykonaj skok w stronę nowego zaczepu.
Kieruj się dalej, ponownie używając liny z hakiem i chwytając się interaktywnych krawędzi. Liniowa trasa wspinaczki doprowadzi cię do jednej z okiennic zamku. Przedostań się do wnętrza budynku.

Od tego miejsca staraj się częściej używać skupionego słyszenia, bo będziesz przekradał się w mniejszej odległości od wartowników. Wydostań się z budynku i zacznij przekradać się przez dziedziniec pozostając blisko prawego muru. Nie zbliżaj się zbytnio do mijanych strażników, szczególnie tych z pochodniami.

Przejdź przez otwartą bramę i od razu skręć w lewo. Możesz wdrapać się na pokazane na obrazku rusztowanie i dotrzeć dzięki temu do górnej okiennicy.

Zacznij przekradać się na drugi koniec pomieszczenia ignorując Pana Shimurę i pozostając blisko prawej ściany. Skorzystaj po drodze z drabiny. Docelowo musisz dotrzeć do nowej okiennicy i po przejściu przez nią znajdziesz się na niższym fragmencie dachu.

Dotrzyj do nowej okiennicy, która pozwoli ci wkroczyć do nowej części zamku. Ponownie odszukaj drabinę i użyj jej żeby przedostać się na wyższe piętro budynku. Na tym piętrze skup się na odnalezieniu pokazanej na obrazku mniejszej okiennicy. Przeciśnięcie się przez nią pozwoli ci przedostać się na wyższy dach.

Odszukaj dwie nowe drabiny prowadzące na dach zamku, ale uważaj na pojedynczego wartownika. Nie musisz go atakować. Obserwuj go z użyciem skupionego słyszenia i przeskocz przez balustradę.

Wejdź do wieży i znajdź w niej otwór z drabiną pozwalającą zejść na niższe piętro. Znajdziesz się przy wejściu do kwatery Shimury.
Pozostaw list dla Pana Shimury

Ostatni cel misji jest bardzo prosty, bo w pomieszczeniu Pana Shimury nie przebywają żadne postacie. Połóż list na poduszce. Załączy się scenka przerywnikowa kończąca to zadanie.
Nagrody za ukończenie misji: Zwiększenie legendy (xp) - większa premia, odblokowanie głównego zadania Wiecznie błękitne niebo.
0
- Ghost of Tsushima - poradnik do gry
- Ghost of Tsushima: Opis przejścia
- Ghost of Tsushima: Solucja - wątek główny
- Ghost of Tsushima: Akt 3
- Ghost of Tsushima: Honor i popiół (Honor and Ash) solucja, opis przejścia
- Ghost of Tsushima: Wilki u bram (Wolves at the Gates) solucja, opis przejścia
- Ghost of Tsushima: Nadciągająca burza (A Gathering Storm) solucja
- Ghost of Tsushima: Serce Jito (Heart of the Jito) solucja, opis przejścia
- Ghost of Tsushima: Wiecznie błękitne niebo (Eternal Blue Sky) solucja
- Ghost of Tsushima: Opowieść Pana Shimury (The Tale of Lord Shimura) solucja
- Ghost of Tsushima: Zakończenia gry
- Ghost of Tsushima: Akt 3
- Ghost of Tsushima: Solucja - wątek główny
- Ghost of Tsushima: Opis przejścia
Komentarze czytelników
zanonimizowany1100958 Pretorianin
Podziwiam osoby, którym się uda przejść grę na 70-80% , a co dopiero na 100.
Ja najwięcej procent zdobyłem w Dying Light. Miałem dokładnie 61%. Dwa trofea zdobyłem dopiero po tym jak sprawdziłem co dokładnie trzeba zrobić.
szatanek1818 Junior
Witam,jestem tu nowy i chciałem spytać,mam aktywowane misje poboczne w Hyioshi,lecz zostala mi jedna tam<Incydent w wąwozie Hioshi jak to odblokowac?Czy Musze od razu czy z czasem sie odblokuje?Bo chce przejsc na full czy to mi nie pominie później?
Karolina0001 Junior
Proszę o pomoc
Jak kupiłam grę gdzie okładka jest z czeskimi napisami czy będę mogła włączyć w grze polski dubbing lub napisy?
Jordanek1993 Junior
Witam wszystkich mam pewien problem.. a mianowicie przeszedłem 70 procent gry i skończyły mi się zadania poboczne co robić nie pokazuje mi już nic na mapie a fabuła też skonczona
dziadekjacek18 Junior
W lokacji pola ryżowe starego Togo,tuż koło filaru Honoru, znajduje się zamknięta wrotami lokacja,na której znajdują się biało-czerwone uchwyty do liny z hakiem. W żaden sposób nie mogę się tam dostać!
Czy to w ogóle możliwe ? Lokacja wydaje się dopracowana jak na zwykłą górę. Co to jest!
FEAR_PLAY Legionista
Witam potrzebuje pomocy zrobiłem cała fabule i poboczne misję wszystko a wyspa iki się nie odblokowała co mam zrobić :( nie ma w dzienniku ani na mapie
InzynierMamon Legionista
Wypadałoby napisać, że pancerz Sarugami jest jednak krytyczny do wygrania tej walki, a nie wspomnieć w jakimś durnym dymku, szczególnie że i na filmach oraz screenach gracz miał właśnie tę zbroję - inaczej Owan nie jest możliwy do pokonania.
Lateralus Senator
Ja tego Owan-a pokonałem bez problemu w zbroi Sarugami a gram na trudnym poziomie. Choć trudniej było z tą babeczką:P
Więc co jest niemożliwe?
A zbroja na maksymalnym rozwinięciu ma super staty, moim zdaniem najlepsza zbroja do walki w zwarciu. I już gram z nią cały czas. Choć troche te symbole małpy drażnią :P
Szkoda że pancerz Sakai czy Kejni nie ma takich statystyk. Super są te dodatkowe ciosy! Walka w tej grze jest bardzo dobra.
arturs258111417202326 Junior
Jak opuścić wyspę Iki? wszystkie zadania wykonałem
KamilXX Junior
Witam,
nie mogę przejść z Iki na Toyotame,
nie umiem tam się dostać
szybka podróż jest dostępna tylko na Cuszime,
jak się tam dostać??
na wyspie mam zrobione wszystkie misje oprócz ostatniej
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
