Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Mutant Year Zero - poradnik do gry

Mutant Year Zero - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

The Grogg Den - Atlas świata Mutant Year Zero Mutant Year Zero poradnik, solucja

Na tej stronie atlasu świata do gry Mutant Year Zero: Road to Eden znajduje się szczegółowy opis lokacji The Grogg Den. To farma z duża liczbą piroghuli polegajacych na atakach ogniowych do osłabiania członków drużyny. Nasz poradnik informuje jacy mutanci mogą zaatakować drużynę w The Grogg Den oraz jakie skarby czekają tam na odkrycie.

Podstawowe informacje o lokacji The Grogg Den

Przeciwnicy - Pyro (poziom 35), Med-Bot (poziom 35), Chief Pyra (poziom 35), Hunter (poziom 35), - The Grogg Den - Atlas świata Mutant Year Zero - Mutant Year Zero - poradnik do gry

Przeciwnicy - Pyro (poziom 35), Med-Bot (poziom 35), Chief Pyra (poziom 35), Hunter (poziom 35),

Sugerowany poziom doświadczenia - 35.

Przejścia do innych lokacji - Cultlands (zawsze dostępne).

Unikalny loot w skrzyni - Elysium - LR 678 - To jedna z najlepszych broni w grze. Strzela ona potężnymi ładunkami laserowymi, a ponadto może niszczyć zasłony, ma dobry zasięg rażenia i nie wymaga przeładowania po każdym strzale.

Pozostałe skarby - Artefakt - Grogg Milker. Notatka - Fishmas Bill. Oprócz tego możesz znaleźc duży zapas koktajli Mołotowa.

Walki i unikalne miejsca w The Grogg Den

The Grogg Den to lokacja złożona z kilku budynków, przy czym idealnym miejscem do rozpoczęcia walk jest stodoła zlokalizowana na lewo od miejsca startu - pokazuje ją powyższy obrazek - The Grogg Den - Atlas świata Mutant Year Zero - Mutant Year Zero - poradnik do gry

The Grogg Den to lokacja złożona z kilku budynków, przy czym idealnym miejscem do rozpoczęcia walk jest stodoła zlokalizowana na lewo od miejsca startu - pokazuje ją powyższy obrazek. Możesz się tam bez większych utrudnień zakraść i następnie rozstawić swoich ludzi przy wyjściach na parterze lub na górnych balkonikach (zagwarantuje im to wyższe procentowe szanse trafień przy kolejnych atakach).

Okolice stodoły patroluje domyślnie Med-Bot i dobrym pomysłem na rozpoczęcie bitwy jest zniszczenie go. Będziesz miał dzięki temu o jeden problem mniej gdy przystąpisz już do właściwych walk z ghulami.

Na mapie przebywa wielu przeciwników Pyro i musisz liczyć się z tym, że Twoi podwładni mogą być często i wielokrotnie podpalani - The Grogg Den - Atlas świata Mutant Year Zero - Mutant Year Zero - poradnik do gry

Na mapie przebywa wielu przeciwników Pyro i musisz liczyć się z tym, że Twoi podwładni mogą być często i wielokrotnie podpalani. Warto założyć jednemu z bohaterów zbroję Pyro Armour (jeśli takową posiadasz) oraz zabrać ze sobą na misję większą liczbę granatów dymnych, dzięki którym można szybko ugasić ogień.

Jednym z przeciwników jest Chief Pyra. Wódz ten jest elitarną odmianą szamana. Prawdopodobnie nie zdołasz go zabić już na początku bitwy, ale szukaj okazji do tego żeby się z nim rozprawić zanim po raz drugie przyzwie posiłki.

Walki najlepiej prowadzić starając się pozostać w pobliżu stodoły, gdyż przy próbie wyjścia można nadziać się na Hunterów z ustawioną wartą. Tak samo jak w każdej innej walce z mutantami Pyro nie ustawiaj swoich ludzi zbyt blisko siebie, bo pojedynczy atak piroghula może wtedy podpalić więcej niż jedną osobe z drużyny.

Po wygranej bitwie przeszukaj całą mapę - The Grogg Den - Atlas świata Mutant Year Zero - Mutant Year Zero - poradnik do gry

Po wygranej bitwie przeszukaj całą mapę. Możesz odnaleźć dużego standardowego lootu oraz jest szansa, że jeden z wrogów upuści ulepszenie broni. Do odnalezienia są także notatka, artefakt i duży zapas koktajli Mołotowa.

Najcenniejsze znalezisko jest w pokazanej na obrazku skrzyni - to potężna broń laserowa Elysium - LR 678. Oferuje ona już na starcie 9 punktów obrażeń, 15% szans obrażeń krytycznych i 14 pól zasięgu. Ponadto broń ta nie wymusza częstych przeładowań. Koniecznie ją ulepsz wydając na nią części broni po powrocie na Arkę.