Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Mutant Year Zero - poradnik do gry

Mutant Year Zero - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Walka z trudnymi przeciwnikami w Mutant Year Zero Mutant Year Zero poradnik, solucja

Na tej stronie poradnika do gry Mutant Year Zero: Road to Eden zamieściliśmy szereg unikalnych porad jak eliminować trudnych przeciwników i jak unikać ich ataków. Są to ogólne podpowiedzi. Porady do wygrywania konkretnych walk są w opisie przejścia gry w naszym atlasie świata.

Shaman

Szamani oprócz atakowania drużyny mogą wzywać posiłki na pole bitwy - Walka z trudnymi przeciwnikami w Mutant Year Zero - Mutant Year Zero - poradnik do gry

Szamani oprócz atakowania drużyny mogą wzywać posiłki na pole bitwy.

  1. Podejmij próbę zabicia szamana już w pierwszej turze żeby nie pozwolić mu na użycie rogu i wezwanie posiłków.
  2. Jeśli posiłki zostały mimo wszystko wyzwane, to sprawdź położenie drużyny. Może okazać się tak, że nowi wrogowie pojawili się za plecami bohaterów. Zmień wtedy położenie towarzyszy żeby nie stali się łatwym celem dla nowych przeciwników.
  3. Przyzwani wrogowie są zazwyczaj słabymi odmianami mutantów (np. Marauder czy Butcher). Sprawdź, czy nie można ich zabić umiejętnie podrzuconym granatem odłamkowym.

Pyro

Piroghule obrzucają członków drużyny koktajlami Mołotowa - Walka z trudnymi przeciwnikami w Mutant Year Zero - Mutant Year Zero - poradnik do gry

Piroghule obrzucają członków drużyny koktajlami Mołotowa.

  1. Koniecznie rozstaw bohaterów w dużej odległości od siebie. Jeśli dany atak piroghula zakończy się sukcesem to podpalona zostanie tylko jedna osoba.
  2. Wyposaż drużynę jeszcze przed bitwą w co najmniej jeden granat dymny. Może on pozwolić na przedwczesne ugaszenie pożaru.
  3. Atakuj piroghula z jak największej odległości (karabiny itp.), zanim zbliży się na tyle żeby móc wykonać rzut.
  4. Jeśli posiadasz zbroję Pyro Armour to załóż je komuś z drużyny. Chroni ona dodatkowo przed ogniem.

Med-Bot

Roboty medyczne mogą wskrzeszać poległych przeciwników - Walka z trudnymi przeciwnikami w Mutant Year Zero - Mutant Year Zero - poradnik do gry

Roboty medyczne mogą wskrzeszać poległych przeciwników. Osoba taka po powrocie do świata żywych będzie miała połowę paska zdrowia.

  1. Robota medycznego warto zaatakować na samym początku bitwy zanim jeszcze zginie któryś z mutantów. Pamiętaj, że w przypadku braku osób do wyleczenia bot może zaatakować bohaterów (w walce wręcz).
  2. Wskrzeszanie sojusznika trwa jedną turę. Po nastaniu tury drużyny może podjąć próbę zatrzymania tego procesu niszcząc lub paraliżując bota medycznego.
  3. Nie musisz od razu niszczyć bota. Możesz go ogłuszyć na kilka tur używając granatu EMP lub zdolności Circuit Breaker.
  4. Nie pozwalaj uaktywnionym botom medycznym oddalić się od głównego obszaru walk. Mogą one wskrzesić wrogów z innych obszarów danej lokacji (np. z wcześniejszych walk).

Polis-Bot Enforcer

Boty enforcer są silniejszą odmianą robotów i oprócz korzystania z broni laserowej potrafią też wykonywać dalekie skoki - Walka z trudnymi przeciwnikami w Mutant Year Zero - Mutant Year Zero - poradnik do gry

Boty enforcer są silniejszą odmianą robotów i oprócz korzystania z broni laserowej potrafią też wykonywać dalekie skoki.

  1. Staraj się rozstawiać swoich ludzi wewnątrz budynków. Nawet jeśli Enforcer wykona skok to nie będzie mógł łatwo znaleźć się bezpośrednio nad bohaterami ani za ich plecami.
  2. Nie musisz od razu niszczyć Enforcera. Możesz go ogłuszyć na kilka tur używając granatu EMP lub zdolności Circuit Breaker.

Tank

Czołg to silny przeciwnik, który oprócz korzystania z dobrej broni może wyprowadzić szarżę i ogłuszyć członka drużyny powalając go na ziemię - Walka z trudnymi przeciwnikami w Mutant Year Zero - Mutant Year Zero - poradnik do gry

Czołg to silny przeciwnik, który oprócz korzystania z dobrej broni może wyprowadzić szarżę i ogłuszyć członka drużyny powalając go na ziemię.

  1. Najlepszym sposobem na przerwanie przeciwnika Tank zanim wykona on szarżę jest użycie na nim kontroli umysłu Magnusa (zdolność Puppeteer). Możesz następnie użyć opętanego potwora do zaatakowania innych wrogów, w tym także do powalenia ich i "wyłączenia" z bitwy na kilka tur.
  2. Jeśli ogłuszony został ktoś z drużyny to postaraj się odwrócić od niego uwagę przeciwników (także w oparciu o zdolność Taunt Bormina). Postać ta będzie bowiem przez pewien czas bezbronna.
  3. Możesz "uodpornić" jednego z członków drużyny na szarże zakładając mu zbroję Axe Warrior Armor, którą odnajduje się w lokacji The Iron Serpent. Tank nie "rozpoznaje" tego pancerza i mimo wszystko spróbuje szarży - efektem tego będzie odbicie się od członka drużyny i zmarnowanie tury przez potwora.

Mimir Z600

Mimir Z600 to potężny mech, który może atakować drużynę i przebijać się przez budynki - Walka z trudnymi przeciwnikami w Mutant Year Zero - Mutant Year Zero - poradnik do gry

Mimir Z600 to potężny mech, który może atakować drużynę i przebijać się przez budynki.

  1. Jeszcze przed rozpoczęciem walk z udziałem mechów wyposaż swoich ludzi w co najmniej jeden granat EMP i dodatkowo w zdolność Circuit Breaker. Pozwoli ci to sabotować pracę maszyny.
  2. Mech może używać ładowanego ataku lub miotacza ognia. W pierwszym przypadku paraliżuj go zanim ładowanie dobiegnie końca. W drugim rozstawiaj bohaterów daleko od siebie żeby nie zostali wszyscy podpaleni.
  3. Mimir Z600 może z łatwością burzyć ściany budynków. Pamiętaj o tym ukrywając swoich ludzi, bo mogą nagle znaleźć się na otwartej przestrzeni.
  4. Atakowaniem mecha zajmuj się dopiero gdy zostanie sparaliżowany. Nie stój blisko niego w momencie zniszczenia go, bo dojdzie do POTĘŻNEJ eksplozji.

Mimir Z200

Mimir Z200 to latający robot, który może strzelać z potężnego działka - Walka z trudnymi przeciwnikami w Mutant Year Zero - Mutant Year Zero - poradnik do gry

Mimir Z200 to latający robot, który może strzelać z potężnego działka.

  1. Jeszcze przed rozpoczęciem walk z udziałem latających robotów wyposaż swoich ludzi w co najmniej jeden granat EMP i dodatkowo w zdolność Circuit Breaker. Pozwoli ci to je sabotować.
  2. Jeśli posiadasz ulepszenia broni, które dają procentową szansę na ogłuszenie mechanicznego przeciwnika, to również je zamontuj. Każda okazja do sparaliżowania pracy Mimira jest mile widziana.
  3. Pociski wypuszczane przez roboty Z200 przebijają się przez ściany i od razu zadają obrażenia. Unikaj ustawiania bohaterów przy zniszczalnych ścianach budynków. Chowaj się nimi za dodatkowymi obiektami wewnątrz budynków lub za niezniszczalnymi zasłonami.

Mini-bossowie

W trakcie kampanii walczy się z kilka różnymi mini-bossami, przy czym niektóre ich ataki są wspólne - Walka z trudnymi przeciwnikami w Mutant Year Zero - Mutant Year Zero - poradnik do gry

W trakcie kampanii walczy się z kilka różnymi mini-bossami, przy czym niektóre ich ataki są wspólne.

  1. Porażanie prądem - Nie ustawiaj członków drużyny blisko siebie, bo wyładowania mogą "przeskakiwać" na kolejne osoby z drużyny. Dodatkowo staraj się atakować mini-bossa z dużej odległości.
  2. Kontrola umysłu - Zatrzymaj w miejscu opętanego członka drużyny (np. dzięki zdolności Tree Hugger) lub oddal się od niego pozostałymi bohaterami. Kontrola umysłu przestaje działać po kilku turach lub gdy mini-boss zostanie zamordowany.