The Ark Outskirts - Atlas świata Mutant Year Zero
Aktualizacja:
Na tej stronie atlasu świata do gry Mutant Year Zero: Road to Eden znajduje się szczegółowy opis lokacji The Ark Outskirts. To obszar znajdujący się w sąsiedztwie Arki i oferujący przejścia do różnych części mapy świata. Nasz poradnik informuje jacy przeciwnicy pojawiają się w The Ark Outskirts oraz jakie skarby czekają tam na odkrycie.
Podstawowe informacje o lokacji The Ark Outskirts

Przeciwnicy - Hunter (poziom 1), Butcher (poziom 1), Marauder (poziom 1).
Sugerowany poziom doświadczenia - 1.
Przejścia do innych lokacji - East Outpost (zawsze dostępne), The Ark (zawsze dostępne), The Iron Serpent (musisz odwiedzić Arkę po raz pierwszy żeby zdobyć klucz do bramki), Hammon's Cabin (musisz odwiedzić Arkę po raz pierwszy żeby zdobyć klucz do bramki).
Unikalny loot w skrzyniach - Snazzy Visor - To nakrycie głowy, które dodaje 25% do zasięgu broni. Stalker Vest - To podstawowy pancerz, dodaje 2 punkty zdrowia i 1 punkt pancerza.
Pozostałe skarby - Notatka - Stalker Clara Note (są to zwykłe znajdźki, notatki możesz odczytywać po ich odnalezieniu).
Walki i unikalne miejsca w The Ark Outskirts

Jedyna grupa przeciwników w tej lokacji stacjonuje wokół zrujnowanej stacji benzynowej. Zwróć uwagę na to, że dwóch Marauderów oddziela się od głównej grupy. Możesz ich obu zaskoczyć (każdego z osobna) po tym jak wyruszą na patrol do lasu i w pobliże windy. Postaraj się każdego z nich po cichu wyeliminować polegając na cichej kuszy Duxa.
Pozostałych przeciwników ze stacji benzynowej również warto zaatakować z zaskoczenia. Możesz rozstawić swoich ludzi przy ścianach budynku lub na dachu stacji benzynowej, dzięki czemu otrzymają premię do procentowej szansy trafienia wrogów. Wadą tego rozwiązania jest to, że nie będą wtedy ukrywali się za pełną zasłoną. Po walkach przeszukaj zwłoki wrogów. Jest szansa, że któryś z nich pozostawi po sobie ulepszenie broni.

W The Ark Outskirts znajdują się przejścia aż do trzech nowych lokacji, aczkolwiek początkowo bramki prowadzące do The Iron Serpent i Hammon's Cabin są zamknięte. Musisz odwiedzić Arkę, dzięki czemu automatycznie zdobędziesz klucz. Nie wybieraj się do obszaru The Iron Serpent dopóki członkowie drużyny nie awansują na co najmniej 25 poziom doświadczenia. O obszarze tym na szczęście nie zapomnisz, bo jest on powiązany z dalszymi wydarzeniami z głównej fabuły.
Nie zapomnij o przeszukaniu całej lokacji The Ark Outskirts, bo możesz znaleźć notatkę (sekret) oraz dwie skrzynie z unikalnym lootem. W celu przeniesienia się do The Ark skorzystaj z pokazanej na obrazku windy. Warto też zaznaczyć, że nie musisz za każdym razem decydować się na długą podróż do Arki. Możesz korzystać z opcji szybkiej podróży wybierając interesującą Cię lokację z mapy świata.
0
- Mutant Year Zero - poradnik do gry
- Przewodnik po grze
- Atlas świata
- The Metal Bird - Atlas świata Mutant Year Zero
- East Outpost - Atlas świata Mutant Year Zero
- The Ark Outskirts - Atlas świata Mutant Year Zero
- The Ark - Atlas świata Mutant Year Zero
- Hammon's Cabin - Atlas świata Mutant Year Zero
- The High Road - Atlas świata Mutant Year Zero
- The Fallen Angel - Atlas świata Mutant Year Zero
- Cave of Fear - Atlas świata Mutant Year Zero
- The Sea Titans - Atlas świata Mutant Year Zero
- House of Bones - Atlas świata Mutant Year Zero
- Izza and Fala - Atlas świata Mutant Year Zero
- The Iron Serpent - Atlas świata Mutant Year Zero
- Scraplands - Atlas świata Mutant Year Zero
- Metal Fields - Atlas świata Mutant Year Zero
- The Castle of Light - Atlas świata Mutant Year Zero
- The Unenlightened - Atlas świata Mutant Year Zero
- The Rot Warren - Atlas świata Mutant Year Zero
- Lair of the Horned Devil - Atlas świata Mutant Year Zero
- Cultlands - Atlas świata Mutant Year Zero
- The Grogg Den - Atlas świata Mutant Year Zero
- Spear of Heaven - Atlas świata Mutant Year Zero
- The World Ender - Atlas świata Mutant Year Zero
- Grave of the Ancients - Atlas świata Mutant Year Zero
- The Forbidden City - Atlas świata Mutant Year Zero
- The Sealed Gate - Atlas świata Mutant Year Zero
- Eden - Atlas świata Mutant Year Zero
- Atlas świata
- Przewodnik po grze
Komentarze czytelników
Clash01 Centurion
Z tym powrotem do East Outpost dopiero na koniec gry z 55lvl to mocna przesada. na 25-30 na luzaku się da. Trzeba tylko wykorzystać drzewoluba Selmy i marionetkarza Magnusa. No i mieć przyzwoitą broń (ja miałem domyślny karabin Magnusa, strzelbę pukawkę u Bormina i "giwerę" u Selmy). Nawiasem mówiąc "giwerę", tj. całkiem przyzwoity karabin można zdobyć w lokacji Izza and Fala - nie zauwazyłem tego w poradniku więc może warto uzupełnić. Skrzynia jest pilnowana przez 3 psy lvl 45
e_rickson Centurion
Poradnik został uzupełniony o pełny opis zawartości dodatku Seeds of Evil :)
Necaro Junior
Mam mały problem z ta gra, mianowicie nie działa mi obracanie kamery w trybie swobodnym dziwna sprawa bo myszka po prostu nie reaguje klawisze dzialaja. Przekopalem cale google ale nigdzie nie znalazlem podobnego problemu. Ma ktos jakies sugenstie ?(Gra pobrana z epic games , reinstalowana).
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
