Izza and Fala - Atlas świata Mutant Year Zero
Aktualizacja:
Na tej stronie atlasu świata do gry Mutant Year Zero: Road to Eden znajduje się szczegółowy opis lokacji Izza and Fala. To opcjonalna lokacja, w której do zbadania jest kilka zrujnowanych budynków i do pokonania są nowi silni wrogowie. Nasz poradnik informuje jacy przeciwnicy pojawiają się w Izza and Fala oraz jakie skarby czekają tam na odkrycie.
Podstawowe informacje o lokacji Izza and Fala

Przeciwnicy - Polis-Bot (poziom 20), Polis-Bot Enforcer (poziom 20), Shaman (poziom 20), Tank (poziom 20), Marauder (poziom 20), Hunter (poziom 20).
Sugerowany poziom doświadczenia - 20
Przejścia do innych lokacji - House of Bones (zawsze dostępne).
Unikalny loot w skrzyni - Pipegun - To broń o dużym zasięgu rażenia i z wysoką procentową szansą trafienia krytycznego.
Pozostałe skarby - Unikalny artefakt - Cold Box.
Walki i unikalne miejsca w Izza and Fala

W lokacji tej na drużynę czeka kilka zupełnie nowych odmian przeciwników. W pierwszej kolejności wpadniesz na roboty, które w przeciwieństwie do spotykanych wcześniej botów medycznych mogą już atakować bohaterów. Ważną informacją jest także to, że boty Enforcer dysponują plecakiem odrzutowym, który pozwala im wykonywać bardzo dalekie skoki. Walcząc na otwartej przestrzeni nie możesz jakoś specjalnie się zabezpieczyć poza rozważeniem ustawienia warty niektórym członkom drużyny. Jeśli jest to możliwe to warto natomiast chować swoich ludzi w budynkach, dzięki czemu Enforcer nie wyląduje nagle np. za ich plecami.

Największa bitwa czeka Cię po dotarciu do głównego zrujnowanego budynku. Przebywają tu między innymi nowy szaman oraz przeciwnik czołg (Tank). W przypadku szamana warto zaatakować go już w pierwszej turze i w miarę możliwości uniemożliwić mu wezwanie posiłków.
Czołg to nowy rodzaj mutanta. Jest on przede wszystkim bardzo silny (26 punktów zdrowia i 3 punkty pancerza), ale największym problemem jest to, że Tank potrafi wyprowadzać potężne szarże. Powalony na ziemię członek drużyny straci na pewien czas przytomność. Staraj się atakować wspomnianego potwora z jak największej odległości, gdyż jego szarża ma spory zasięg. Dodatkowo unikaj chowania się za zasłonami, przez które Czołg może z łatwością się przebić.

Czołg jest poważnym utrapieniem dla drużyny, ale paradoksalnie możesz też wykorzystać go do ułatwienia sobie wygrania bitwy. Jeśli odblokowałeś zdolność Magnusa o nazwie Puppeteer to możesz podjąć próbę przejęcia kontroli nad umysłem Tanka (przykład na powyższym obrazku). Jeżeli akcja zakończy się sukcesem to tymczasowo sprzymierzy się on z bohaterami. Możesz wtedy używać jego silnych ataków do eliminowania innych wrogów oraz celowo wystawiać Tanka na ostrzał z ich strony. Czołg będzie dzięki temu osłabiony i pozostanie mu mniej punktów zdrowia po tym jak kontrola umysłu przestanie działać.
Po wygranej bitwie przeszukaj okolicę w poszukiwaniu skrzyni z unikalnym skarbem oraz artefaktu. Lokacja ta nie prowadzi do żadnych nowych. Jeśli zaliczasz aktualnie główny wątek fabularny to powróć na Arkę i następnie przenieś się do zignorowanej wcześniej lokacji The Iron Serpent.
0
- Mutant Year Zero - poradnik do gry
- Przewodnik po grze
- Atlas świata
- The Metal Bird - Atlas świata Mutant Year Zero
- East Outpost - Atlas świata Mutant Year Zero
- The Ark Outskirts - Atlas świata Mutant Year Zero
- The Ark - Atlas świata Mutant Year Zero
- Hammon's Cabin - Atlas świata Mutant Year Zero
- The High Road - Atlas świata Mutant Year Zero
- The Fallen Angel - Atlas świata Mutant Year Zero
- Cave of Fear - Atlas świata Mutant Year Zero
- The Sea Titans - Atlas świata Mutant Year Zero
- House of Bones - Atlas świata Mutant Year Zero
- Izza and Fala - Atlas świata Mutant Year Zero
- The Iron Serpent - Atlas świata Mutant Year Zero
- Scraplands - Atlas świata Mutant Year Zero
- Metal Fields - Atlas świata Mutant Year Zero
- The Castle of Light - Atlas świata Mutant Year Zero
- The Unenlightened - Atlas świata Mutant Year Zero
- The Rot Warren - Atlas świata Mutant Year Zero
- Lair of the Horned Devil - Atlas świata Mutant Year Zero
- Cultlands - Atlas świata Mutant Year Zero
- The Grogg Den - Atlas świata Mutant Year Zero
- Spear of Heaven - Atlas świata Mutant Year Zero
- The World Ender - Atlas świata Mutant Year Zero
- Grave of the Ancients - Atlas świata Mutant Year Zero
- The Forbidden City - Atlas świata Mutant Year Zero
- The Sealed Gate - Atlas świata Mutant Year Zero
- Eden - Atlas świata Mutant Year Zero
- Atlas świata
- Przewodnik po grze
Komentarze czytelników
Clash01 Centurion
Z tym powrotem do East Outpost dopiero na koniec gry z 55lvl to mocna przesada. na 25-30 na luzaku się da. Trzeba tylko wykorzystać drzewoluba Selmy i marionetkarza Magnusa. No i mieć przyzwoitą broń (ja miałem domyślny karabin Magnusa, strzelbę pukawkę u Bormina i "giwerę" u Selmy). Nawiasem mówiąc "giwerę", tj. całkiem przyzwoity karabin można zdobyć w lokacji Izza and Fala - nie zauwazyłem tego w poradniku więc może warto uzupełnić. Skrzynia jest pilnowana przez 3 psy lvl 45
e_rickson Centurion
Poradnik został uzupełniony o pełny opis zawartości dodatku Seeds of Evil :)
Necaro Junior
Mam mały problem z ta gra, mianowicie nie działa mi obracanie kamery w trybie swobodnym dziwna sprawa bo myszka po prostu nie reaguje klawisze dzialaja. Przekopalem cale google ale nigdzie nie znalazlem podobnego problemu. Ma ktos jakies sugenstie ?(Gra pobrana z epic games , reinstalowana).
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
