Grave of the Ancients - Atlas świata Mutant Year Zero
Aktualizacja:
Na tej stronie atlasu świata do gry Mutant Year Zero: Road to Eden znajduje się szczegółowy opis lokacji Grave of the Ancients. To pierwsza spośród kilku lokacji miejskich. Drużyna czeka przeprawa przez ruiny miasta przeplatana licznymi walkami. Nasz poradnik informuje jacy przeciwnicy mogą zaatakować drużynę w Grave of the Ancients oraz jakie skarby czekają tam na odkrycie.
- Podstawowe informacje o lokacji Grave of the Ancients
- Walki i unikalne miejsca w Grave of the Ancients
Podstawowe informacje o lokacji Grave of the Ancients

Przeciwnicy - Mimir Z200 (poziom 60), Mimir Z600 (poziom 60), Polis-Bot (poziom 60), Polis-Bot Enforcer (poziom 60).
Sugerowany poziom doświadczenia - 60.
Przejścia do innych lokacji - The Castle of Light (zawsze dostępne), The Forbidden City (zawsze dostępne).
Unikalny loot w skrzyni - Mimir - PC98 - To potężna broń, które zadaje spore standardowe i krytyczne obrażenia. Dodatkowo pociski mogą przebijać się przez ściany i powalać wrogów.
Pozostałe skarby - Notatka x2 - Ingmar's Journal Page 152, Your Journey is Just Beginning.
Walki i unikalne miejsca w Grave of the Ancients
Przed wyruszeniem do Zakazanego Miasta koniecznie zaopatrz drużynę w duży zapas granatów EMP (każdy z bohaterów powinien mieć w inwentarzu co najmniej jeden taki przedmiot) oraz w umiejętności pomocne w walkach z botami (np. Circuit Breaker). W tej lokacji i w kolejnych obszarach będziesz walczył właśnie z (wysokopoziomowymi) robotami.

Niedługo po rozpoczęciu eksploracji mapy powinieneś odnaleźć pierwszą notatkę oraz wpaść na pierwszego robota Mimir Z200. Wyeliminowanie go nie powinno być bardzo trudne, choć warto zaznaczyć, że wszystkie boty z tej lokacji są na 60 poziomie doświadczenia i mają przez to więcej punktów energii.
Złą wiadomością jest to, że zaatakowanie latającego robota zaalarmuje prawdopodobnie wszystkie inne maszyny. Musisz więc szybko działać. Porozstawiaj swoich ludzi wewnątrz okolicznych zrujnowanych budynków, ale nie przy zewnętrznych ścianach. Kolejne roboty Z200 mogą je łatwo zburzyć. Zamiast tego postaraj się wybrać jakieś zasłony w pomieszczeniach na parterze lub na piętrze. Wrogie maszyny latające będą musiały najpierw przyczynić się do zburzenia zewnętrznych ścian i dopiero wtedy staną się bezpośrednim zagrożeniem dla bohaterów.

W pierwszej kolejności będziesz musiał rozprawić się z dwoma nowymi latającymi robotami Mimir Z200 oraz jednym mechem Mimir Z600. To maszyny Z200 stanowią o wiele większe zagrożenie, gdyż jak już zostało powiedziane potrafią latać i wystrzeliwane przez nie pociski są w stanie przebijać się przez ściany. Postaraj się w danym momencie walczyć tylko z jednym z nich i drugiego robota Z200 sparaliżować lub unieruchomić. Zniszczenie każdego z latających robotów powinno ci zająć dwie tury (przy założeniu, że będą atakowane przez całą drużynę).

Mech Z600 nie jest aż tak dużym zagrożeniem. Jego ataki ogniowe podpalają bohaterów i odbierają im na początek 2 punkty zdrowia. Większym problemem jest to, że mech może przebijać się z łatwością przez ściany i niszczyć w ten sposób zasłony (przykład na obrazku). Najlepiej jest skorzystać z granatu EMP lub zdolności Circuit Breaker żeby go tymczasowo unieruchomić. Pozwoli ci to skupić się na atakowaniu maszyn Z200.
Uwaga - Nie zapomnij, że mech Z600 w momencie zniszczenia eksploduje. Mogą zawalić się ściany budynków oraz podłogi na wyższym piętrze.

W walkach biorą udział również roboty Polis-Bot, przy czym rozpoczynają one na przeciwległym końcu mapy i w przeciwieństwie do maszyn Z200 i Z600 grają początkowo pasywnie. Nie zużywaj więc bardzo potrzebnych punktów akcji na atakowanie ich. Zamiast tego skup się najpierw na zniszczeniu maszyn Z200 i następnie mecha Z600.
Już po przystąpieniu do walk z botami pamiętaj, że odmiany Enforcer potrafią wykonywać dalekie skoki. Ukrywaj się wewnątrz budynków, ale miej na uwadze to, że bot Enforcer może też wylądować na piętrze jeśli budynek nie ma dachu.
Po zakończonych walkach przeszukaj okolicę. Mech Z600 jak zwykle pozostawi po sobie trochę części broni. Oprócz tego możesz znaleźć drugą notatkę i skrzynię z bardzo dobrą bronią Mimir - PC98. Warto ją od razu podarować komuś z drużyny. Ma ona niezłe bazowe obrażenia i może analogicznie do ataków robotów Z200 przebijać się przez zasłony.
0
- Mutant Year Zero - poradnik do gry
- Przewodnik po grze
- Atlas świata
- The Metal Bird - Atlas świata Mutant Year Zero
- East Outpost - Atlas świata Mutant Year Zero
- The Ark Outskirts - Atlas świata Mutant Year Zero
- The Ark - Atlas świata Mutant Year Zero
- Hammon's Cabin - Atlas świata Mutant Year Zero
- The High Road - Atlas świata Mutant Year Zero
- The Fallen Angel - Atlas świata Mutant Year Zero
- Cave of Fear - Atlas świata Mutant Year Zero
- The Sea Titans - Atlas świata Mutant Year Zero
- House of Bones - Atlas świata Mutant Year Zero
- Izza and Fala - Atlas świata Mutant Year Zero
- The Iron Serpent - Atlas świata Mutant Year Zero
- Scraplands - Atlas świata Mutant Year Zero
- Metal Fields - Atlas świata Mutant Year Zero
- The Castle of Light - Atlas świata Mutant Year Zero
- The Unenlightened - Atlas świata Mutant Year Zero
- The Rot Warren - Atlas świata Mutant Year Zero
- Lair of the Horned Devil - Atlas świata Mutant Year Zero
- Cultlands - Atlas świata Mutant Year Zero
- The Grogg Den - Atlas świata Mutant Year Zero
- Spear of Heaven - Atlas świata Mutant Year Zero
- The World Ender - Atlas świata Mutant Year Zero
- Grave of the Ancients - Atlas świata Mutant Year Zero
- The Forbidden City - Atlas świata Mutant Year Zero
- The Sealed Gate - Atlas świata Mutant Year Zero
- Eden - Atlas świata Mutant Year Zero
- Atlas świata
- Przewodnik po grze
Komentarze czytelników
Clash01 Centurion
Z tym powrotem do East Outpost dopiero na koniec gry z 55lvl to mocna przesada. na 25-30 na luzaku się da. Trzeba tylko wykorzystać drzewoluba Selmy i marionetkarza Magnusa. No i mieć przyzwoitą broń (ja miałem domyślny karabin Magnusa, strzelbę pukawkę u Bormina i "giwerę" u Selmy). Nawiasem mówiąc "giwerę", tj. całkiem przyzwoity karabin można zdobyć w lokacji Izza and Fala - nie zauwazyłem tego w poradniku więc może warto uzupełnić. Skrzynia jest pilnowana przez 3 psy lvl 45
e_rickson Centurion
Poradnik został uzupełniony o pełny opis zawartości dodatku Seeds of Evil :)
Necaro Junior
Mam mały problem z ta gra, mianowicie nie działa mi obracanie kamery w trybie swobodnym dziwna sprawa bo myszka po prostu nie reaguje klawisze dzialaja. Przekopalem cale google ale nigdzie nie znalazlem podobnego problemu. Ma ktos jakies sugenstie ?(Gra pobrana z epic games , reinstalowana).
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
