Czy wszystkie zdolności są zawsze aktywne w Mutant Year Zero?
Aktualizacja:
W grze Mutant Year Zero: Road to Eden każdemu z grywalnych bohaterów można odblokować aż osiem różnych umiejętności. Na tej stronie poradnika podpowiadamy czy zdolności są zawsze aktywne podczas rozgrywania walk.

Odpowiedź na to pytanie brzmi - nie, nie możesz korzystać ze wszystkich zakupionych mutacji. Każdy z bohaterów może mieć w danym momencie ustawioną:
- Jedną główną zdolność (Major Mutation) - jest ona zdolnością aktywną i ma swoją oddzielną akcję w trybie taktycznym.
- Jedną pomniejszą zdolność (Minor Mutation) - jest ona zdolnością aktywną i ma swoją oddzielną akcję w trybie taktycznym.
- Jedną pasywną zdolność (Passive Mutation) - działa ona automatycznie w trakcie rozgrywania walk.
Aktywne umiejętności są pokazywane u dołu ekranu na karcie postaci - zaznaczyliśmy je na powyższym obrazku.

Jeśli posiadasz więcej niż jedną zdolność z tej samej kategorii to możesz dokonać podmiany. W początkowej fazie kampanii radzimy doprowadzić do odblokowania po jednej umiejętności z każdej grupy, dzięki czemu będziesz mógł otrzymywać trzy różne premie do statystyk. Dopiero od tego momentu warto inwestować w alternatywne zdolności. W przykładzie z naszego obrazka Magnus może zdecydować się na zdolność Puppeteer gdy na polu bitwy jest obecny jakiś wyjątkowo silny przeciwnik lub na zdolność Chain Lightning gdy do pokonania jest grupa słabszych mutantów, których można zbiorowo porazić prądem.
Zdolności możesz podmieniać (do woli) tylko przed rozpoczęciem bitwy. Już po przystąpieniu do walk jest to zabronione.
Oprócz kupowania nowych zdolności punkty rozwoju możesz też przeznaczać na premie do statystyk bohatera (Stat Bonuses), np. na wydłużenie jego paska zdrowia czy zasięgu ruchu. Bonusy te otrzymuje się na stałe i nie musisz ich nigdzie dodatkowo wybierać.
0
- Mutant Year Zero - poradnik do gry
- Przewodnik po grze
- FAQ
- Jak leczyć członków drużyny w Mutant Year Zero?
- Czy można sprzedawać niepotrzebne rzeczy w Mutant Year Zero?
- Dlaczego zdolności nie odnawiają się w Mutant Year Zero?
- Jak zmienić broń w Mutant Year Zero?
- Czy wszystkie zdolności są zawsze aktywne w Mutant Year Zero?
- Jak zdobywać ciche bronie w Mutant Year Zero?
- Jak ugasić ogień w Mutant Year Zero?
- Jak radzić sobie z wrogimi robotami w Mutant Year Zero?
- FAQ
- Przewodnik po grze
Komentarze czytelników
Clash01 Centurion
Z tym powrotem do East Outpost dopiero na koniec gry z 55lvl to mocna przesada. na 25-30 na luzaku się da. Trzeba tylko wykorzystać drzewoluba Selmy i marionetkarza Magnusa. No i mieć przyzwoitą broń (ja miałem domyślny karabin Magnusa, strzelbę pukawkę u Bormina i "giwerę" u Selmy). Nawiasem mówiąc "giwerę", tj. całkiem przyzwoity karabin można zdobyć w lokacji Izza and Fala - nie zauwazyłem tego w poradniku więc może warto uzupełnić. Skrzynia jest pilnowana przez 3 psy lvl 45
e_rickson Centurion
Poradnik został uzupełniony o pełny opis zawartości dodatku Seeds of Evil :)
Necaro Junior
Mam mały problem z ta gra, mianowicie nie działa mi obracanie kamery w trybie swobodnym dziwna sprawa bo myszka po prostu nie reaguje klawisze dzialaja. Przekopalem cale google ale nigdzie nie znalazlem podobnego problemu. Ma ktos jakies sugenstie ?(Gra pobrana z epic games , reinstalowana).
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
