Sala Elektrycznych Trumien | Solucja Mutant Year Zero Seed of Evil
Aktualizacja:
Na tej stronie atlasu świata do Mutant Year Zero znajduje się szczegółowy opis przejścia mapy Sala Elektrycznych Trumien (Hall of Electric Coffins). Jest to jedna z opcjonalnych lokacji możliwych do odwiedzenia w trakcie przechodzenia dodatku Seed of Evil. Możesz rozegrać jedną dużą bitwę i znaleźć sporo wartościowych rzeczy.
- Podstawowe informacje o lokacji Sala Elektrycznych Trumien
- Walki i unikalne miejsca na mapie Sala Elektrycznych Trumien
Podstawowe informacje o lokacji Sala Elektrycznych Trumien

Przeciwnicy - Scraplord Twitchfinger (poziom 65), Tank (poziom 65), Shaman (poziom 65), Pyro (poziom 65), Hunter (poziom 65), Marauder (poziom 65), Butcher (poziom 65), Med-Bot (poziom 65).
Sugerowany poziom doświadczenia - 65.
Przejścia do innych lokacji - Podnosiciele Wody (zawsze dostępne).
Unikalny loot w skrzyniach - Herpes Mask - To dobry przedmiot dla tego członka drużyny, który rozpoczyna bitwę atakiem z ukrycia (lub ponownie ukrywa się po rozpoczęciu właściwych walk). Cecha tego nakrycia głowy gwarantuje, że taki atak zakończy się zadaniem krytycznych obrażeń.
Pozostałe skarby - Unikalny artefakt - Goddess of Hunger. Notatka - Blockchain Massacre Challenge.
Walki i unikalne miejsca na mapie Sala Elektrycznych Trumien

Sala Elektrycznych Trumien to niewielka mapa, ale nie oznacza to, że łatwo będzie pokonać tutejszych wrogów. Rozsiani są oni po praktycznie całej centralnej części mapy i o ile nie uda ci się skorzystać z cichych broni zaatakowanie dowolnego z wrogów zaalarmuje całą okolicę. Do rozegrania będzie w rezultacie jedna ogromna bitwa.
Walki możesz rozpocząć na kilka sposobów. W lewej części mapy przebywa Shaman i jeśli się odpowiednio szybko go nie zlikwidujesz to będzie mógł wzywać 65-poziomowych przeciwników Marauder i Butcher. Warto zaznaczyć, że zamiast podjęcia próby zabicia go w zmasowanym ataku w pierwszej turze możesz alternatywnie skorzystać z umiejętności Puppeteer i przejąć nad nim kontrolę. Shaman nie jest zbyt wytrzymały i na pewno zginie w trakcie walk ze swoimi dawnymi sojusznikami.

Innym sposobem na rozpoczęcie bitwy jest zaatakowanie wrogów z okolic głównego budynku. Przebywa tu między innymi Tank, czyli inny "dobry kandydat" do użycia umiejętności Puppeteer.
Jeśli próba "opętania" Tanka zakończy się niepowodzeniem, to skup na nim ataki drużyny i w miarę możliwości odsuń od niego tych podwładnych, którzy nie posiadają odporności na jego szarże i powalenia na ziemię.

Obok największego budynku powinien też początkowo stać mini-boss - Scraplord Twitchfinger. Posiada on aż 40 punktów zdrowia i 5 punktów pancerza. Potrafi się też dodatkowo obronić przed kontrolą umysłu. Scraplord Twitchfinger nie posiada zaawansowanych zdolności, ale korzysta z broni mogącej odebrać członkom twojej drużyny całkiem sporo punktów zdrowia. Jeśli przejąłeś kontrolę nad Shamanem lub nad Tankiem, to wykorzystaj okazję do zaatakowania w ten sposób Scraplorda. Będzie on mógł dzięki temu być sprawniej osłabiany.

W prawym górnym narożniku mapy przebywa też niestety Med-Bot. Postaraj się go zatrzymać gdy będzie w drodze do wskrzeszenia któregoś z powalonych wrogów, szczególnie jeśli będzie to miał być silniejszy przeciwnik. Jeżeli masz inne sprawy na głowie, to pomóż sobie np. granatem EMP albo zdolnością Circuit Breaker żeby tymczasowo zatrzymać robota. Warto zaznaczyć, że jeśli używasz kontroli umysłu na Tanku, to możesz odpalić jego szarżę i powalić Med-Bota.
W trakcie walk nie ignoruj podrzędnych przeciwników, szczególnie jeśli mogą bezpośrednio zagrozić komuś z drużyny. Swoich podwładnych warto rozstawiać przy ścianach budynków oraz dużych zasłonach, takich jak czołg czy wrak ciężarówki.
Po wygranej bitwie nie śpiesz się z powrotem do mapy Podnosiciele Wody (nie ma innych wyjść z tego obszaru). Zbadaj główną część gospodarstwa, bo są tam m.in. artefakt i skrzynia z Maską Opryszczki.
0
- Mutant Year Zero - poradnik do gry
- Seed of Evil DLC
- Atlas świata / Solucja
- Mauzoleum Przedmieścia | Solucja Mutant Year Zero Seed of Evil
- Obrzeża Arki (powrót) | Solucja Mutant Year Zero Seed of Evil
- Arka (powrót) | Solucja Mutant Year Zero Seed of Evil
- Podnosiciele Wody | Solucja Mutant Year Zero Seed of Evil
- Sala Elektrycznych Trumien | Solucja Mutant Year Zero Seed of Evil
- Podziemna Arka | Solucja Mutant Year Zero Seed of Evil
- Zamarznięte miasto | Solucja Mutant Year Zero Seed of Evil
- Dolina Stali | Solucja Mutant Year Zero Seed of Evil
- Ostatni Bastion | Solucja Mutant Year Zero Seed of Evil
- Ogród Jyko | Solucja Mutant Year Zero Seed of Evil
- Opcjonalne powroty do starych lokacji | Solucja Mutant Year Zero Seed of Evil
- Atlas świata / Solucja
- Seed of Evil DLC
Komentarze czytelników
Clash01 Centurion
Z tym powrotem do East Outpost dopiero na koniec gry z 55lvl to mocna przesada. na 25-30 na luzaku się da. Trzeba tylko wykorzystać drzewoluba Selmy i marionetkarza Magnusa. No i mieć przyzwoitą broń (ja miałem domyślny karabin Magnusa, strzelbę pukawkę u Bormina i "giwerę" u Selmy). Nawiasem mówiąc "giwerę", tj. całkiem przyzwoity karabin można zdobyć w lokacji Izza and Fala - nie zauwazyłem tego w poradniku więc może warto uzupełnić. Skrzynia jest pilnowana przez 3 psy lvl 45
e_rickson Centurion
Poradnik został uzupełniony o pełny opis zawartości dodatku Seeds of Evil :)
Necaro Junior
Mam mały problem z ta gra, mianowicie nie działa mi obracanie kamery w trybie swobodnym dziwna sprawa bo myszka po prostu nie reaguje klawisze dzialaja. Przekopalem cale google ale nigdzie nie znalazlem podobnego problemu. Ma ktos jakies sugenstie ?(Gra pobrana z epic games , reinstalowana).
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
