The Sealed Gate - Atlas świata Mutant Year Zero
Aktualizacja:
Na tej stronie atlasu świata do gry Mutant Year Zero: Road to Eden znajduje się szczegółowy opis lokacji The Sealed Gate. To lokacja z ostatnimi przeciwnikami gry, wśród których znajduje się między innymi finałowy boss. Nasz poradnik informujemy jak pokonać wrogów z The Sealed Gate oraz jak odblokować dostęp do Edenu.
Podstawowe informacje o lokacji The Sealed Gate

Przeciwnicy - Brother Mark Luktar (poziom 60), Sect Hunter (poziom 60), Med-Bot (poziom 60), Sect Pyro (poziom 60), Sect Tank (poziom 60), Sect Butcher (poziom 60), Mimir Z600 (poziom 60), High Priestess Plutonia (poziom 60), Polis-Bot (poziom 60), Polis-Bot Enforcer (poziom 60).
Sugerowany poziom doświadczenia - 60.
Przejścia do innych lokacji - The Forbidden City (zawsze dostępne), Eden (musisz rozprawić się z Plutonią i innymi przeciwnikami w pobliżu wejścia do Edenu).
Unikalny loot w skrzyni - Brak.
Pozostałe skarby - Brak. W lokacji tej odnajdziesz jedynie standardowy loot.
Walki i unikalne miejsca w The Sealed Gate
To ostatnia lokacja świata gry, w której spotyka się przeciwników. Zanim zaczniesz ją badać warto zużyć wszystkie dostępne punkty złomu i wszystkie części broni na uzupełnienie zapasów drużyny i na ulepszenie jej ekwipunku.

W lokacji tej najlepiej jest oddzielnie rozegrać dwie główne bitwy. W momencie rozpoczęcia pierwszej bitwy nie przesuwaj członków drużyny zbyt daleko w głąb mapy żeby nie zaalarmować przedwcześnie kolejnych przeciwników (wśród których byliby mech oraz finałowy boss).
Piewszych mutantów spotkasz po dotarciu do głównej drogi. Członków drużyny najlepiej rozstawić przy wrakach pojazdów (tylko tych oferujących pełne zasłony!) oraz wewnątrz pokazanego na obrazku lewego budynku.

W pierwszej bitwie najpoważniejszym zagrożeniem jest Brat Mark Luktar. To znana ci już odmiana mini-bossa - może on porażać członków drużyny prądem (nie ustawiaj ich zbyt blisko siebie żeby wyładowania nie przeskakiwały na kolejne osoby) oraz podejmować próby ich opętania (ogłusz bohatera będącego pod wpływem kontroli umysłu lub oddal się od niego). Szybkie wyeliminowanie tego przeciwnika powinno być sprawą priorytetową.
Do walk dołączą też inne ghule i najsilniejszym z nich jest Sect Tank. Warto tak jak zawsze spróbować użyć na Czołgu umiejętności Puppeteer Magnusa. Opętany Tank może być pomocny w atakowaniu innych wrogów oraz w odwracaniu uwagi Luktara.

Do drugiej bitwy możesz przystąpić w dalszej części mapy. Także i tu wskazane są przygotowania. Członków drużyny rozstaw wewnątrz okolicznych zrujnowanych budynków - w tym z obrazka (najlepiej na piętrze) oraz w sąsiadującym z nim.
Bitwę najlepiej rozpocząć od zaatakowania jednego z najbliżej rozstawionych wrogów - może to być Sect Pyro, Med-Bot lub Mimir Z600. W przypadku wymienionych dwóch robotów pomagaj sobie granatami EMP lub zdolnością Circuit Breaker po to żeby je wyłączać tymczasowo z walk. Wykorzystuj następnie tę chwilę spokoju do atakowania mutantów. Warto w tym miejscu zaznaczyć, że Mimir Z600 dysponuje potężnym działkiem, a nie miotaczem ognia. Koniecznie sparaliżuj go gdy zauważysz, że przygotowuje się do oddania strzału.

W opisywanej bitwie najpoważniejszy przeciwnik do pokonania to finałowy boss - Wysoka kapłanka Plutonia. Dysponuje ona:
- Atakami energetycznymi - Staraj się nie ustawiać członków drużyny zbyt blisko siebie.
- Kontrolą umysłu - Ogłusz/zatrzymaj opętanego bohatera lub oddal się od niego tymczasowo resztą drużyny.
- Umiejętnością przywracania do życia poległych sojuszników - To najbardziej irytująca zdolność, zwłaszcza że może ona wykonać tę akcję na odległość. Wskrzeszona postać nie zginie nawet jeśli zabijesz Plutonię. Trzeba mutanta po raz drugi pozbawić paska zdrowia.
Plutonia powinna więc szybko znaleźć się na celowniku całej drużyny lub przynajmniej jej większości, zwłaszcza że nie ma bardzo długiego paska energii (36 punktów zdrowia + 4 punkty pancerza). W przeciwnym razie bitwa może stać się o wiele trudniejsza jeśli ktoś z drużyny zostanie opętany lub jeśli pokonany przeciwnik powróci do świata żywych.
W walkach weźmie też udział nowy Sect Tank i warto tak samo jak w poprzedniej próbie podjąć próbę opętania go Magnusem. Czołg może skutecznie atakować Plutonię swoją strzelbę lub ogłuszyć ją po odpaleniu szarży. Dodatkowo Tank odwróci uwagę mutantów i robotów od reszty drużyny.

Po wygraniu drugiej bitwy możesz opcjonalnie zająć się zbadaniem obszaru po prawej stronie. Spotkasz tam dwa Polis-Boty, które z racji pilnowania zupełnie innej części mapy nie dołączyły najprawdopodobniej do wcześniej walk.
Po zbadaniu całej lokacji powróć do miejsca gdzie przebywała Plutonia. Znajduje się tu pokazane na obrazku przejście do Edenu.
0
- Mutant Year Zero - poradnik do gry
- Przewodnik po grze
- Atlas świata
- The Metal Bird - Atlas świata Mutant Year Zero
- East Outpost - Atlas świata Mutant Year Zero
- The Ark Outskirts - Atlas świata Mutant Year Zero
- The Ark - Atlas świata Mutant Year Zero
- Hammon's Cabin - Atlas świata Mutant Year Zero
- The High Road - Atlas świata Mutant Year Zero
- The Fallen Angel - Atlas świata Mutant Year Zero
- Cave of Fear - Atlas świata Mutant Year Zero
- The Sea Titans - Atlas świata Mutant Year Zero
- House of Bones - Atlas świata Mutant Year Zero
- Izza and Fala - Atlas świata Mutant Year Zero
- The Iron Serpent - Atlas świata Mutant Year Zero
- Scraplands - Atlas świata Mutant Year Zero
- Metal Fields - Atlas świata Mutant Year Zero
- The Castle of Light - Atlas świata Mutant Year Zero
- The Unenlightened - Atlas świata Mutant Year Zero
- The Rot Warren - Atlas świata Mutant Year Zero
- Lair of the Horned Devil - Atlas świata Mutant Year Zero
- Cultlands - Atlas świata Mutant Year Zero
- The Grogg Den - Atlas świata Mutant Year Zero
- Spear of Heaven - Atlas świata Mutant Year Zero
- The World Ender - Atlas świata Mutant Year Zero
- Grave of the Ancients - Atlas świata Mutant Year Zero
- The Forbidden City - Atlas świata Mutant Year Zero
- The Sealed Gate - Atlas świata Mutant Year Zero
- Eden - Atlas świata Mutant Year Zero
- Atlas świata
- Przewodnik po grze
Komentarze czytelników
Clash01 Centurion
Z tym powrotem do East Outpost dopiero na koniec gry z 55lvl to mocna przesada. na 25-30 na luzaku się da. Trzeba tylko wykorzystać drzewoluba Selmy i marionetkarza Magnusa. No i mieć przyzwoitą broń (ja miałem domyślny karabin Magnusa, strzelbę pukawkę u Bormina i "giwerę" u Selmy). Nawiasem mówiąc "giwerę", tj. całkiem przyzwoity karabin można zdobyć w lokacji Izza and Fala - nie zauwazyłem tego w poradniku więc może warto uzupełnić. Skrzynia jest pilnowana przez 3 psy lvl 45
e_rickson Centurion
Poradnik został uzupełniony o pełny opis zawartości dodatku Seeds of Evil :)
Necaro Junior
Mam mały problem z ta gra, mianowicie nie działa mi obracanie kamery w trybie swobodnym dziwna sprawa bo myszka po prostu nie reaguje klawisze dzialaja. Przekopalem cale google ale nigdzie nie znalazlem podobnego problemu. Ma ktos jakies sugenstie ?(Gra pobrana z epic games , reinstalowana).
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
