Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Mutant Year Zero - poradnik do gry

Mutant Year Zero - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

The Fallen Angel - Atlas świata Mutant Year Zero Mutant Year Zero poradnik, solucja

Ostatnia aktualizacja: 7 grudnia 2018

Na tej stronie atlasu świata do gry Mutant Year Zero: Road to Eden znajduje się szczegółowy opis lokacji The Fallen Angel. Jest to opcjonalny obszar z mini-bossem, którego wyeliminowanie jest pomocne w zdobyciu przez drużynę xp. Nasz poradnik informuje jacy przeciwnicy pojawiają się w The Fallen Angel oraz jakie skarby czekają tam na odkrycie.

Podstawowe informacje o lokacji The Fallen Angel

Przeciwnicy - Butcher (poziom 5), Pyro (poziom 5), Zone Dog (poziom 5), Hunter (poziom 5), Marauder (poziom 5), Chief Husse (poziom 5), Med-Bot (poziom 5) - The Fallen Angel - Atlas świata Mutant Year Zero - Mutant Year Zero - poradnik do gry

Przeciwnicy - Butcher (poziom 5), Pyro (poziom 5), Zone Dog (poziom 5), Hunter (poziom 5), Marauder (poziom 5), Chief Husse (poziom 5), Med-Bot (poziom 5).

Sugerowany poziom doświadczenia - 5.

Przejścia do innych lokacji - The High Road (zawsze dostępne).

Unikalny loot w skrzyniach - Mimir Needle Pistol - To pistolet z tłumikiem. Explorer Helm - To nakrycie głowy, które zapewnia ochronę przed trafieniami krytycznymi. Stalker Vest - To podstawowy pancerz, dodaje 2 punkty zdrowia i 1 punkt pancerza.

Pozostałe skarby - Unikalny artefakt - Hipster Fruit Tester. Notatka - Alpha Level Clearance Only.

Walki i unikalne miejsca w The Fallen Angel

W drodze do głównego obozowiska przeciwników drużyna będzie natrafiła na pojedynczych Butcherów - The Fallen Angel - Atlas świata Mutant Year Zero - Mutant Year Zero - poradnik do gry

W drodze do głównego obozowiska przeciwników drużyna będzie natrafiła na pojedynczych Butcherów. Możesz eliminować te postacie atakami z zaskoczenia i polegając dodatkowo na cichych broniach. To samo tyczy się Huntera patrolującego las w pobliżu wrogiego obozu. Ma on jednak aż 10 punktów zdrowia i jego cicha eliminacja może być bardziej kłopotliwa.

Po drodze oprócz eliminowania pojedynczych wrogów rozglądaj się też za lootem, dzięki czemu odnajdziesz m.in. nowy artefakt.

W głównym obozie mutantów przebywa spora grupa przeciwników, w tym dwóch unikalnych - Pyro i Chief Husse - The Fallen Angel - Atlas świata Mutant Year Zero - Mutant Year Zero - poradnik do gry

W głównym obozie mutantów przebywa spora grupa przeciwników, w tym dwóch unikalnych - Pyro i Chief Husse. Jeśli posiadasz granat lub koktajl Mołotowa to możesz rozpocząć bitwę poprzez wrzucenie go do obozu. Zaletą tej metody jest to, że wrogowie domyślnie stoją bardzo blisko siebie (przykład na obrazku) i w rezultacie wielu z nich odniesie obrazenia.

Inny pomysł na rozpoczęcie bitwy to zaatakowanie bota medycznego, który ukrywa się poza obozowiskiem - The Fallen Angel - Atlas świata Mutant Year Zero - Mutant Year Zero - poradnik do gry

Inny pomysł na rozpoczęcie bitwy to zaatakowanie bota medycznego, który ukrywa się poza obozowiskiem. Dla przypomnienia boty te są w stanie wskrzeszać poległych sojuszników, którzy w momencie powrotu do świata żywych odzyskują połowę paska zdrowia. Szybkie pozbycie się bota medycznego uniemożliwi mu ratowanie sojuszników już po rozpoczęciu właściwych walk.

Wódz Husse ma dłuższy pasek zdrowia od zwykłych wrogów - aż 16-punktowy. Co do drugiego unikalnego przeciwnika, Pyro jest w stanie rzucać koktajlami Mołotowa. Próbuj z nim walki na dystans i nie ustawiaj swoich ludzi blisko siebie. Warto dodać, że Pyro w momencie śmierci eksploduje i może to zranić i podpalić stojących w pobliżu wrogów. Po wygranej bitwie przeszukaj okolicę, bo odnajdziesz aż trzy skrzynie z unikalnymi skarbami (jedna z nich jest na brzegu z dala od wraku śmigłowca) oraz nową notatkę.

Jeśli ktoś z Twojej drużyny został podpalony w wyniku ataku Pyro to wyjdź przede wszystkim z płonącego obszaru. Możesz odczekać aż płomienie same znikną lub pomóc sobie granatem dymnym.