Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Mutant Year Zero - poradnik do gry

Mutant Year Zero - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Czy wszystkie zdolności są zawsze aktywne w Mutant Year Zero? Mutant Year Zero poradnik, solucja

Ostatnia aktualizacja: 6 grudnia 2018

W grze Mutant Year Zero: Road to Eden każdemu z grywalnych bohaterów można odblokować aż osiem różnych umiejętności. Na tej stronie poradnika podpowiadamy czy zdolności są zawsze aktywne podczas rozgrywania walk.

Odpowiedź na to pytanie brzmi - nie, nie możesz korzystać ze wszystkich zakupionych mutacji - Czy wszystkie zdolności są zawsze aktywne w Mutant Year Zero? - Mutant Year Zero - poradnik do gry

Odpowiedź na to pytanie brzmi - nie, nie możesz korzystać ze wszystkich zakupionych mutacji. Każdy z bohaterów może mieć w danym momencie ustawioną:

  1. Jedną główną zdolność (Major Mutation) - jest ona zdolnością aktywną i ma swoją oddzielną akcję w trybie taktycznym.
  2. Jedną pomniejszą zdolność (Minor Mutation) - jest ona zdolnością aktywną i ma swoją oddzielną akcję w trybie taktycznym.
  3. Jedną pasywną zdolność (Passive Mutation) - działa ona automatycznie w trakcie rozgrywania walk.

Aktywne umiejętności są pokazywane u dołu ekranu na karcie postaci - zaznaczyliśmy je na powyższym obrazku.

Jeśli posiadasz więcej niż jedną zdolność z tej samej kategorii to możesz dokonać podmiany - Czy wszystkie zdolności są zawsze aktywne w Mutant Year Zero? - Mutant Year Zero - poradnik do gry

Jeśli posiadasz więcej niż jedną zdolność z tej samej kategorii to możesz dokonać podmiany. W początkowej fazie kampanii radzimy doprowadzić do odblokowania po jednej umiejętności z każdej grupy, dzięki czemu będziesz mógł otrzymywać trzy różne premie do statystyk. Dopiero od tego momentu warto inwestować w alternatywne zdolności. W przykładzie z naszego obrazka Magnus może zdecydować się na zdolność Puppeteer gdy na polu bitwy jest obecny jakiś wyjątkowo silny przeciwnik lub na zdolność Chain Lightning gdy do pokonania jest grupa słabszych mutantów, których można zbiorowo porazić prądem.

Zdolności możesz podmieniać (do woli) tylko przed rozpoczęciem bitwy. Już po przystąpieniu do walk jest to zabronione.

Oprócz kupowania nowych zdolności punkty rozwoju możesz też przeznaczać na premie do statystyk bohatera (Stat Bonuses), np. na wydłużenie jego paska zdrowia czy zasięgu ruchu. Bonusy te otrzymuje się na stałe i nie musisz ich nigdzie dodatkowo wybierać.