Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Mutant Year Zero - poradnik do gry

Mutant Year Zero - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Izza and Fala - Atlas świata Mutant Year Zero Mutant Year Zero poradnik, solucja

Na tej stronie atlasu świata do gry Mutant Year Zero: Road to Eden znajduje się szczegółowy opis lokacji Izza and Fala. To opcjonalna lokacja, w której do zbadania jest kilka zrujnowanych budynków i do pokonania są nowi silni wrogowie. Nasz poradnik informuje jacy przeciwnicy pojawiają się w Izza and Fala oraz jakie skarby czekają tam na odkrycie.

Podstawowe informacje o lokacji Izza and Fala

Przeciwnicy - Polis-Bot (poziom 20), Polis-Bot Enforcer (poziom 20), Shaman (poziom 20), Tank (poziom 20), Marauder (poziom 20), Hunter (poziom 20) - Izza and Fala - Atlas świata Mutant Year Zero - Mutant Year Zero - poradnik do gry

Przeciwnicy - Polis-Bot (poziom 20), Polis-Bot Enforcer (poziom 20), Shaman (poziom 20), Tank (poziom 20), Marauder (poziom 20), Hunter (poziom 20).

Sugerowany poziom doświadczenia - 20

Przejścia do innych lokacji - House of Bones (zawsze dostępne).

Unikalny loot w skrzyni - Pipegun - To broń o dużym zasięgu rażenia i z wysoką procentową szansą trafienia krytycznego.

Pozostałe skarby - Unikalny artefakt - Cold Box.

Walki i unikalne miejsca w Izza and Fala

W lokacji tej na drużynę czeka kilka zupełnie nowych odmian przeciwników - Izza and Fala - Atlas świata Mutant Year Zero - Mutant Year Zero - poradnik do gry

W lokacji tej na drużynę czeka kilka zupełnie nowych odmian przeciwników. W pierwszej kolejności wpadniesz na roboty, które w przeciwieństwie do spotykanych wcześniej botów medycznych mogą już atakować bohaterów. Ważną informacją jest także to, że boty Enforcer dysponują plecakiem odrzutowym, który pozwala im wykonywać bardzo dalekie skoki. Walcząc na otwartej przestrzeni nie możesz jakoś specjalnie się zabezpieczyć poza rozważeniem ustawienia warty niektórym członkom drużyny. Jeśli jest to możliwe to warto natomiast chować swoich ludzi w budynkach, dzięki czemu Enforcer nie wyląduje nagle np. za ich plecami.

Największa bitwa czeka Cię po dotarciu do głównego zrujnowanego budynku - Izza and Fala - Atlas świata Mutant Year Zero - Mutant Year Zero - poradnik do gry

Największa bitwa czeka Cię po dotarciu do głównego zrujnowanego budynku. Przebywają tu między innymi nowy szaman oraz przeciwnik czołg (Tank). W przypadku szamana warto zaatakować go już w pierwszej turze i w miarę możliwości uniemożliwić mu wezwanie posiłków.

Czołg to nowy rodzaj mutanta. Jest on przede wszystkim bardzo silny (26 punktów zdrowia i 3 punkty pancerza), ale największym problemem jest to, że Tank potrafi wyprowadzać potężne szarże. Powalony na ziemię członek drużyny straci na pewien czas przytomność. Staraj się atakować wspomnianego potwora z jak największej odległości, gdyż jego szarża ma spory zasięg. Dodatkowo unikaj chowania się za zasłonami, przez które Czołg może z łatwością się przebić.

Czołg jest poważnym utrapieniem dla drużyny, ale paradoksalnie możesz też wykorzystać go do ułatwienia sobie wygrania bitwy - Izza and Fala - Atlas świata Mutant Year Zero - Mutant Year Zero - poradnik do gry

Czołg jest poważnym utrapieniem dla drużyny, ale paradoksalnie możesz też wykorzystać go do ułatwienia sobie wygrania bitwy. Jeśli odblokowałeś zdolność Magnusa o nazwie Puppeteer to możesz podjąć próbę przejęcia kontroli nad umysłem Tanka (przykład na powyższym obrazku). Jeżeli akcja zakończy się sukcesem to tymczasowo sprzymierzy się on z bohaterami. Możesz wtedy używać jego silnych ataków do eliminowania innych wrogów oraz celowo wystawiać Tanka na ostrzał z ich strony. Czołg będzie dzięki temu osłabiony i pozostanie mu mniej punktów zdrowia po tym jak kontrola umysłu przestanie działać.

Po wygranej bitwie przeszukaj okolicę w poszukiwaniu skrzyni z unikalnym skarbem oraz artefaktu. Lokacja ta nie prowadzi do żadnych nowych. Jeśli zaliczasz aktualnie główny wątek fabularny to powróć na Arkę i następnie przenieś się do zignorowanej wcześniej lokacji The Iron Serpent.