Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Mutant Year Zero - poradnik do gry

Mutant Year Zero - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

The Iron Serpent - Atlas świata Mutant Year Zero Mutant Year Zero poradnik, solucja

Ostatnia aktualizacja: 7 grudnia 2018

Na tej stronie atlasu świata do gry Mutant Year Zero: Road to Eden znajduje się szczegółowy opis lokacji The Iron Serpent. To obszar z torami kolejowymi oraz wrakiem pociągu, w pobliżu którego spotyka się nowych wrogów. Nasz poradnik informuje jacy przeciwnicy pojawiają się w The Iron Serpent oraz jakie skarby czekają tam na odkrycie.

Podstawowe informacje o lokacji The Iron Serpent

Przeciwnicy - Zone Dog (poziom 25), Mother Zone Dog (poziom 25), Tank (poziom 25), Butcher (poziom 25), Hunter (poziom 25), Marauder (poziom 25), Shaman (poziom 25) - The Iron Serpent - Atlas świata Mutant Year Zero - Mutant Year Zero - poradnik do gry

Przeciwnicy - Zone Dog (poziom 25), Mother Zone Dog (poziom 25), Tank (poziom 25), Butcher (poziom 25), Hunter (poziom 25), Marauder (poziom 25), Shaman (poziom 25).

Sugerowany poziom doświadczenia - 25

Przejścia do innych lokacji - The Ark Outskirts (zawsze dostępne), Scraplands (zawsze dostępne), Metal Fields (zawsze dostępne).

Unikalny loot w skrzyniach - Axe Warrior Armor - To zbroja, która dodaje 4 punkty zdrowia, 2 punkty pancerza i zapewnia ochronę przed wrogimi szarżami. Korzystaj z niej w tych lokacjach, w których są przeciwnicy Tank. Rambino - To wszechstronny półautomatyczny karabin z niezłymi parametrami obrażeń i zasięgu rażenia.

Pozostałe skarby - Notatka - Stalker Oscar Note.

Walki i unikalne miejsca w The Iron Serpent

Najliczniejsza grupa przeciwników w tej lokacji przebywa na terenie zrujnowanej stacji kolejowej sąsiadującej z wrakiem pociągu - The Iron Serpent - Atlas świata Mutant Year Zero - Mutant Year Zero - poradnik do gry

Najliczniejsza grupa przeciwników w tej lokacji przebywa na terenie zrujnowanej stacji kolejowej sąsiadującej z wrakiem pociągu. Podobnie jak w przypadku lokacji Izza and Fala najbardziej problematyczni wrogowie to Tank i Shaman.

Wrak pociągu może ci bardzo pomóc w wygraniu bitwy. Możesz rozstawić swoich ludzi przy wyjściach z wagonów (są to pełne zasłony) lub, lepszy pomysł, na dachu pociągu. Ten drugi wariant sprawi, że bohaterowie będą bardziej odsłonięci, ale Tank nie będzie wtedy mógł ich dosięgnąć ze swoją szarżą. Dodatkowo podwładni będą otrzymywali premie do procentowej szansy trafienia. W przypadku Tanka możesz ponownie wspomóc się kontrolą umysłu po to żeby uczynić go chwilowym sojusznikiem drużyny. Nie zapominaj też o tym żeby atakować Szamana gdy tylko nadarzy się ku temu okazja. W przeciwnym razie może on wzywać posiłki i w skład pierwszej przyzwanej grupy powinno wejść 2 Marauderów i 1 Butcher.

Pokonanie wrogów ze stacji kolejowej nie załatwia sprawy, bo na końcu torów kolejowych przebywa grupa psów i jest wśród nich silniejszy osobnik - Mother Zone Dog - The Iron Serpent - Atlas świata Mutant Year Zero - Mutant Year Zero - poradnik do gry

Pokonanie wrogów ze stacji kolejowej nie załatwia sprawy, bo na końcu torów kolejowych przebywa grupa psów i jest wśród nich silniejszy osobnik - Mother Zone Dog. Matka zmutowanych psów podobnie jak szamani jest w stanie przyzywać nowe mutanty na pomoc. W tym przypadku doprowadza to do pojawienia się w okolicy trzech nowych psów.

Pokonanie potwora Mother Zone Dog w trakcie pierwszej tury drużyny jest praktycznie niemożliwe. Walczenie z psami w lesie jest z kolei bardzo trudne, bo drużyna szybko zostanie otoczona przez mutanty. Możesz na szczęście skorzystać ze sztuczki, która znacząco ułatwi wygranie tej potyczki. Ustaw dwóch członków drużyny na dachu ostatniego wagonu pociągu - pokazuje to powyższy obrazek. Trzecim bohaterem zacznij skradać się w stronę psów.

Zbliż się do psów na tyle żeby móc załączyć walkę turową - The Iron Serpent - Atlas świata Mutant Year Zero - Mutant Year Zero - poradnik do gry

Zbliż się do psów na tyle żeby móc załączyć walkę turową. Nie atakuj od razu zwierząt, tylko zacznij wycofywać trzeciego bohatera w stronę pociągu. Strzał oddaj dopiero po znalezieniu się na skraju zasięgu używanej broni. Po tym jak psy zauważą drużynę dołącz trzecim bohaterem do członków drużyny stojących na dachu pociągu.

Opisana technika jest bardzo skuteczna, bo zmutowane psy mają ogromne problemy z dotarciem na dach wagonu. Wskoczenie na dach może udać się pojedynczym zwierzętom, ale zużywają wtedy oba punkty akcji i nie będą mogły zaatakować w tej samej turze. Pozwoli ci to je łatwo zabić po tym nadejdzie tura drużyny. W pozostałych przypadkach możesz ostrzeliwać psy z dachu, wykorzystując to, że nie posiadają ataków dystansowych.

Po zakończonej drugiej bitwie nie zapomnij zbadać całej mapy, w tym także stacji kolejowej gdzie miało miejsce poprzednie starcie. Jest szansa odnalezienia nowego ulepszenia broni. Ponadto na pewno natrafisz na dwie skrzynie z unikalnymi skarbami oraz na nową znajdźkę - notatkę.