Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Mutant Year Zero - poradnik do gry

Mutant Year Zero - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

The Ark Outskirts - Atlas świata Mutant Year Zero Mutant Year Zero poradnik, solucja

Na tej stronie atlasu świata do gry Mutant Year Zero: Road to Eden znajduje się szczegółowy opis lokacji The Ark Outskirts. To obszar znajdujący się w sąsiedztwie Arki i oferujący przejścia do różnych części mapy świata. Nasz poradnik informuje jacy przeciwnicy pojawiają się w The Ark Outskirts oraz jakie skarby czekają tam na odkrycie.

Podstawowe informacje o lokacji The Ark Outskirts

Przeciwnicy - Hunter (poziom 1), Butcher (poziom 1), Marauder (poziom 1) - The Ark Outskirts - Atlas świata Mutant Year Zero - Mutant Year Zero - poradnik do gry

Przeciwnicy - Hunter (poziom 1), Butcher (poziom 1), Marauder (poziom 1).

Sugerowany poziom doświadczenia - 1.

Przejścia do innych lokacji - East Outpost (zawsze dostępne), The Ark (zawsze dostępne), The Iron Serpent (musisz odwiedzić Arkę po raz pierwszy żeby zdobyć klucz do bramki), Hammon's Cabin (musisz odwiedzić Arkę po raz pierwszy żeby zdobyć klucz do bramki).

Unikalny loot w skrzyniach - Snazzy Visor - To nakrycie głowy, które dodaje 25% do zasięgu broni. Stalker Vest - To podstawowy pancerz, dodaje 2 punkty zdrowia i 1 punkt pancerza.

Pozostałe skarby - Notatka - Stalker Clara Note (są to zwykłe znajdźki, notatki możesz odczytywać po ich odnalezieniu).

Walki i unikalne miejsca w The Ark Outskirts

Jedyna grupa przeciwników w tej lokacji stacjonuje wokół zrujnowanej stacji benzynowej - The Ark Outskirts - Atlas świata Mutant Year Zero - Mutant Year Zero - poradnik do gry

Jedyna grupa przeciwników w tej lokacji stacjonuje wokół zrujnowanej stacji benzynowej. Zwróć uwagę na to, że dwóch Marauderów oddziela się od głównej grupy. Możesz ich obu zaskoczyć (każdego z osobna) po tym jak wyruszą na patrol do lasu i w pobliże windy. Postaraj się każdego z nich po cichu wyeliminować polegając na cichej kuszy Duxa.

Pozostałych przeciwników ze stacji benzynowej również warto zaatakować z zaskoczenia. Możesz rozstawić swoich ludzi przy ścianach budynku lub na dachu stacji benzynowej, dzięki czemu otrzymają premię do procentowej szansy trafienia wrogów. Wadą tego rozwiązania jest to, że nie będą wtedy ukrywali się za pełną zasłoną. Po walkach przeszukaj zwłoki wrogów. Jest szansa, że któryś z nich pozostawi po sobie ulepszenie broni.

W The Ark Outskirts znajdują się przejścia aż do trzech nowych lokacji, aczkolwiek początkowo bramki prowadzące do The Iron Serpent i Hammons Cabin są zamknięte - The Ark Outskirts - Atlas świata Mutant Year Zero - Mutant Year Zero - poradnik do gry

W The Ark Outskirts znajdują się przejścia aż do trzech nowych lokacji, aczkolwiek początkowo bramki prowadzące do The Iron Serpent i Hammon's Cabin są zamknięte. Musisz odwiedzić Arkę, dzięki czemu automatycznie zdobędziesz klucz. Nie wybieraj się do obszaru The Iron Serpent dopóki członkowie drużyny nie awansują na co najmniej 25 poziom doświadczenia. O obszarze tym na szczęście nie zapomnisz, bo jest on powiązany z dalszymi wydarzeniami z głównej fabuły.

Nie zapomnij o przeszukaniu całej lokacji The Ark Outskirts, bo możesz znaleźć notatkę (sekret) oraz dwie skrzynie z unikalnym lootem. W celu przeniesienia się do The Ark skorzystaj z pokazanej na obrazku windy. Warto też zaznaczyć, że nie musisz za każdym razem decydować się na długą podróż do Arki. Możesz korzystać z opcji szybkiej podróży wybierając interesującą Cię lokację z mapy świata.