Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Mutant Year Zero - poradnik do gry

Mutant Year Zero - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

The High Road - Atlas świata Mutant Year Zero Mutant Year Zero poradnik, solucja

Ostatnia aktualizacja: 7 grudnia 2018

Na tej stronie atlasu świata do gry Mutant Year Zero: Road to Eden znajduje się szczegółowy opis lokacji The High Road. Jest to dwupoziomowa lokacja z przejściami do dwóch nowych obszarów. Nasz poradnik informuje jacy przeciwnicy pojawiają się w The High Road oraz jakie skarby czekają tam na odkrycie.

Podstawowe informacje o lokacji The High Road

Przeciwnicy - Zone Dog (poziom 5), Butcher (poziom 10), Hunter (poziom 10), Shaman (poziom 10), Med-Bot (poziom 10), Marauder (poziom 10) - The High Road - Atlas świata Mutant Year Zero - Mutant Year Zero - poradnik do gry

Przeciwnicy - Zone Dog (poziom 5), Butcher (poziom 10), Hunter (poziom 10), Shaman (poziom 10), Med-Bot (poziom 10), Marauder (poziom 10).

Sugerowany poziom doświadczenia - 5 (dolna część mapy) oraz 10 (górna część mapy).

Nowy członek drużyny - Selma. Wystarczy dotrzeć do jej obozowiska i porozmawiać z nią, dzięki czemu dołączy do ekipy.

Przejścia do innych lokacji - Hammon's Cabin (zawsze dostępne), The Fallen Angel (zawsze dostępne), Cave of Fear (zawsze dostępne).

Unikalny loot w skrzyniach - Aristo Hat - To nakrycie głowy, które zwiększa o 20% szanse trafień krytycznych podczas ataków z wyższych powierzchni (np. z dachu budynku). Gladiator Armour - To pancerz gwarantujący 2 punkty zdrowia, 2 punkty pancerza oraz ochronę przed trafieniami krytycznymi.

Pozostałe skarby - Notatka - Evacuation Guidelines.

Walki i unikalne miejsca w The High Road

Niedługo po rozpoczęciu eksploracji lokacji The High Road natrafisz na obozowisko z powyższego obrazka - przebywa tam Selma, która po krótkiej rozmowie automatycznie dołączy do drużyny - The High Road - Atlas świata Mutant Year Zero - Mutant Year Zero - poradnik do gry

Niedługo po rozpoczęciu eksploracji lokacji The High Road natrafisz na obozowisko z powyższego obrazka - przebywa tam Selma, która po krótkiej rozmowie automatycznie dołączy do drużyny. Wyposaż ją przede wszystkim w drugą broń oraz, jeśli posiadasz stosowne przedmioty, w elementy pancerza i granaty. Dodatkowo warto zwrócić uwagę na to, że jej poziom doświadczenia zostanie zrównany z resztą drużyny, tak więc możesz od razu odblokować kilka pierwszych zdolności lub bonusów do statystyk.

W dolnej części badanej lokacji spotkasz nowe psy Zone Dog - The High Road - Atlas świata Mutant Year Zero - Mutant Year Zero - poradnik do gry

W dolnej części badanej lokacji spotkasz nowe psy Zone Dog. Jednego z nich można po cichu zabić po tym jak oddzieli się od grupy. Ułatwi ci to rozprawienie się z pozostałymi psami. Po walkach przeszukaj zrujnowany dom żeby odnaleźć skrzynię ze skarbem.

Do górnej części lokacji prowadzą pokazane na obrazku drabinki (w pobliżu jest też znajdźka-notatka). Nie wybieraj się tam od razu, bo są tam wrogowie na 10 poziomie doświadczenia, a więc przewyższającym aktualne możliwości drużyny. Najpierw skorzystaj z przejścia do sąsiedniej lokacji The Fallen Angel. Pozbycie się przebywających tam wrogów pozwoli ci awansować na dostatecznie wysoki poziom. Dopiero wtedy powróć do The High Road i zbliż się do głównej grupy przeciwników.

Wokół wejścia do tunelu rozstawiła się duża grupa 10-poziomowych przeciwników - The High Road - Atlas świata Mutant Year Zero - Mutant Year Zero - poradnik do gry

Wokół wejścia do tunelu rozstawiła się duża grupa 10-poziomowych przeciwników. Na osobności możesz zabić Butchera, przy czym z racji na jego dłuższy pasek zdrowia skorzystaj w tej samej turze z cichych broni Duxa oraz Selmy (posiada ona domyślnie pistolet z tłumikiem).

Warto poświęcić trochę czasu żeby znaleźć dobre miejsca do ataku z zaskoczenia na główną grupę (np. pełne zasłony w postaci drzew i dużych pojazdów). W obozie oprócz standardowych wrogów przebywa także nowy szaman. Zabicie go już w pierwszej turze będzie trudne, bo ma on aż 16 punktów zdrowia. Licz się więc z przybyciem posiłków od strony tunelu. Podobnie jak w poprzedniej lokacji warto podrzucić granat nowo przybyłym wrogom.

O wiele bardziej problematyczna kwestia to obecność początkowo ukrytego w narożniku mapy robota medycznego - Med-Bot - The High Road - Atlas świata Mutant Year Zero - Mutant Year Zero - poradnik do gry

O wiele bardziej problematyczna kwestia to obecność początkowo ukrytego w narożniku mapy robota medycznego - Med-Bot. Jest on w stanie wskrzeszać powalonych przeciwników. W momencie rozpoczęcia leczenia (przykład na obrazku) pojawia się zielona poświata i trwa ono jedną turę. Przywrócona do życia osoba otrzymuje połowę paska zdrowia.

Powstrzymanie bota staje się sprawą priorytetową jeśli nie chcesz ponownie walczyć z tymi samymi przeciwnikami. Robot ma 16 punktów energii i 2 punkty pancerza - do atakowania go używaj najpotężniejszych broni i granatów odłamkowych. Możesz też użyć umiejętności Selmy o nazwie Tree Hugger, która pozwala zatrzymać wrogów z zaznaczonego obszaru na jedną turę. Warto w tym miejscu zaznaczyć, że bot medyczny może zaatakować Twoją drużynę jeśli w swojej turze nie będzie miał nikogo do wyleczenia. Po wygranej bitwie możesz znaleźć m.in. nową skrzynię ze skarbem.

Nie musisz obawiać się tego, że każde spotkanie z botami w grze będzie równie stresujące. W dalszej fazie kampanii pojawi się szansa do używania granatów EMP oraz zdolności wymierzonych w mechanicznych przeciwników.