The Legend of Zelda: Breath of the Wild - poradnik do gry

Destroy Ganon | Zadania glówne poradnik The Legend of Zelda: Breath of the Wild

Dostań się do zamku - Destroy Ganon | Zadania glówne - The Legend of Zelda: Breath of the Wild - poradnik do gry
Dostań się do zamku

Aby rozpocząć misję, musisz dostać się do zamku. Nie ma tutaj jednej konkretnej drogi. Możesz skorzystać z frontowego wejścia i iść wzdłuż ścieżki, jednak jest to dość trudna trasa ze względu na ilość strażników pilnujących przejścia.

Najprostszą drogą jest wspinaczka po ścianie - Destroy Ganon | Zadania glówne - The Legend of Zelda: Breath of the Wild - poradnik do gry
Najprostszą drogą jest wspinaczka po ścianie

O wiele prostszą drogą jest dostanie się do zamku od strony klifu. Musisz po prostu wspinać się na skały do momentu, aż dotrzesz na miejsce. Oczywiście też musisz uważać na strażników, jednak, jeśli zdecydujesz się na ten sposób dotarcia do celu, spotkasz ich po drodze zdecydowanie mniej.

Kiedy dotrzesz do celu, czeka cię walka z Calamity Ganon - Destroy Ganon | Zadania glówne - The Legend of Zelda: Breath of the Wild - poradnik do gry
Kiedy dotrzesz do celu, czeka cię walka z Calamity Ganon

Przed rozpoczęciem zadania warto wcześniej zaopatrzyć się w duże ilości broni, strzał oraz jedzenie, ponieważ walki z dwoma bossami, które czekają cię na zamku są bardzo ciężkie.