The Legend of Zelda: Breath of the Wild - poradnik do gry

Jak zwiększyć miejsce w ekwipunku (Lokalizacja Hestu) w Zelda Breath of the Wild Gdzie jest Hestu Zelda: Breath of The Wild

Hestu to urocza, przedziwna istota, która za Korok Seeds powiększy Twój ekwipunek.

Link posiada ograniczoną pojemność ekwipunku. Początkowo liczba dostępnych slotów jest silnie ograniczona, można to jednak zwiększyć z postępem rozgrywki. W tym rozdziale dowiesz się jak szybko powiększyć swoje wyposażenie w The Legend of Zelda: Breath of the Wild.

Tutaj znajdziesz Hestu po raz pierwszy. - Jak zwiększyć miejsce w ekwipunku (Lokalizacja Hestu) w Zelda Breath of the Wild - The Legend of Zelda: Breath of the Wild - poradnik do gry
Tutaj znajdziesz Hestu po raz pierwszy.

Ograniczoną ilość ekwipunku można zniwelować - udaj się w wyżej wskazane miejsce na mapie, gdzie napotkasz Hestu, śmiesznie wyglądająca postać o kształcie drzewa. Gdy z nim porozmawiasz, otrzymasz zadanie poboczne The Priceless Maracas.

Zadanie jest bardzo proste, wystarczy, że pobiegniesz kawałek na północ, skręcisz w prawo w mały wąwóz, a po chwili natkniesz się na grupkę przeciwników. Musisz ich pokonać, a następnie wskoczyć na platformę i wyciągnąć ze skrzyni poszukiwanych Maracas. Wróć z powrotem do Hestu, by zakończyć zadanie.

Zostało jeszcze 63% zawartości tej strony, której nie widzisz w tej chwili ...