The Legend of Zelda: Breath of the Wild - poradnik do gry

Jak zdobywać strzały? poradnik The Legend of Zelda: Breath of the Wild

Strzały do łuku, szczególnie na początku nie są zbyt łatwe do znalezienia, a ich koszt w sklepie jest dość wysoki. Istnieje jednak pewna sztuczka, by zdobyć bardzo dużą ilość strzał, w dość krótkim czasie.

Ustaw w kamerę w taki sposób, pozostaw postać nieruchomą i zbieraj strzały przeciwników. - Jak zdobywać strzały? - The Legend of Zelda: Breath of the Wild - poradnik do gry
Ustaw w kamerę w taki sposób, pozostaw postać nieruchomą i zbieraj strzały przeciwników.

Po pierwsze, musisz zlokalizować dużą, otwartą przestrzeń z bokoblinami jeżdżącymi konno. Ten typ przeciwników strzela w Linka strzałami. Podejdź do wrogów, by cię zauważyli i błyskawicznie skieruj kamerę w dół, tak by widzieć postać od góry. Spowoduje to, że przeciwnicy zawsze będą chybiać i możliwe będzie szybkie podnoszenie strzał z ziemi. Warto dodać, że ten typ bokoblinów ma nieograniczoną ilość strzał, więc szybko można zdobyć ich sporą liczbę. Pamiętaj jednak, by stać w miejscu i nie ruszać się, by przeciwnicy w ciebie nie trafiali.

Innym rozwiązaniem jest oczyszczanie obozów bokoblinów, poza strzelcami na wieżach. Wejdź w ich obszar ataku, uchylaj się przed strzałami i zbieraj strzały wrogów. W tym jednak wypadku, możesz zdobyć ograniczoną ilość strzał - każdy przeciwnik posiada ok. 5-10 strzał przy sobie.