The Legend of Zelda: Breath of the Wild - poradnik do gry

Smoki poradnik The Legend of Zelda: Breath of the Wild

W grze możesz napotkać trzy różne smoki, które zostały wypaczone przez Ganona. Twoim zadaniem jest wyzwolić je z władania wroga. Każdego ze smoków znajdziesz w innej części świata i zależnie od pory, możesz je napotkać w innym miejscu. Poniżej znajdziesz lokalizację tych istot, porady jak je uwolnić i co zrobić z ich lootem.

Dinraal

1 - Smoki - The Legend of Zelda: Breath of the Wild - poradnik do gry
Tego ognistego smoka w północnej części mapy - Smoki - The Legend of Zelda: Breath of the Wild - poradnik do gry

Tego ognistego smoka w północnej części mapy. Na północ od Eldin Mountains - smok będzie latał wzdłuż kanionu i spotkać go można w rozmaitych miejscach. Najlepiej udać się do miejsca wskazanego na powyższej mapie, rozpalić ognisko i przeczekać do ranka, by mieć gwarancję, że spotka się bestię.

Naydra

2 - Smoki - The Legend of Zelda: Breath of the Wild - poradnik do gry
Naydra często rezyduje na szczycie góry Lanaryu lub w Lanaryu Bay - Smoki - The Legend of Zelda: Breath of the Wild - poradnik do gry

Naydra często rezyduje na szczycie góry Lanaryu lub w Lanaryu Bay.

Farosh

3 - Smoki - The Legend of Zelda: Breath of the Wild - poradnik do gry
Znajdziesz go na wschód od Faron Tower, niedaleko Lake Hylia - Smoki - The Legend of Zelda: Breath of the Wild - poradnik do gry

Znajdziesz go na wschód od Faron Tower, niedaleko Lake Hylia. Smok kieruje się m.in. do Bridge of Hylia.

Jak uwolnić smoki?

4 - Smoki - The Legend of Zelda: Breath of the Wild - poradnik do gry
  • Smoki można często zauważyć z dalekiego dystansu, szczególnie gdy majestatycznie latają po niebie. Gdy zlokalizujesz smoka, upewnij się, że masz odpowiednią ilość strzał i kieruj się w jego kierunku,
  • Wróg będzie tworzył dookoła siebie wiry powietrza, które możesz wykorzystać, by wznosić się do góry,
  • Twoim zadaniem jest strzelać w charakterystyczne oczy, na ciele smoków, by wyleczyć je ze spaczenia. Musisz cały czas być blisko smoków i lokalizować kolejne cele do oddania strzału - wystarczy tylko jedna strzała, by oczyścić dany fragment smoka.
  • Czasami możesz natknąć się na smoka, gdy ten spokojnie czuwa w swoim sanktuarium. Dzięki temu, możesz spokojnie zniszczyć 1-2 oko, by ułatwić sobie uwolnienie smoka.
  • Po każdym zniszczeniu kolejnego oka, smok opuści jeden z fragmentów swojego ciała - Horn Shard, Fang Shard, Claw, Scale, które możesz sprzedać u kupca, lub wykorzystać do warzenia eliksirów (eliksiry trwają znacznie dłużej po dodaniu jednej ze smoczych części),
  • Smoki powiązane ze świątyniami i każde pokonanie smoka da ci dostęp do świątyni i unikatowego skarbu w środku.