The Legend of Zelda: Breath of the Wild - poradnik do gry

Jak rozpalić ognisko? poradnik The Legend of Zelda: Breath of the Wild

Przy ogniu możesz m.in. przeczekać do określonej pory dnia. - Jak rozpalić ognisko? - The Legend of Zelda: Breath of the Wild - poradnik do gry
Przy ogniu możesz m.in. przeczekać do określonej pory dnia.

Eksplorując świat, praktycznie w każdym momencie rozgrywki możesz rozpalić ognisko. Jest to bardzo poręczne, ponieważ przy ognisku możesz m.in.:

  • Kontrolować upływ czasu - będąc przy ognisku możesz zdecydować, by np. przeczekać do wieczoru, czy spokojnie poczekać, aż burza przeminie. Jest to szczególnie przydatne, gdy chcesz rozwiązać zadanie, gdzie jest to możliwe tylko w konkretnym momencie dnia,
  • Ugotować posiłek - nie zawsze konieczne jest polowanie na kociołek z jedzeniem, wiele dań możesz przygotować przy ogniu, ciskając składniki w ogień. Nie jest to idealne rozwiązanie, ale czasami możesz nie mieć wyjścia.

Jeśli chodzi o samo rozpalenie ogniska, jest to bardzo łatwo. Wystarczy, że:

  • Przygotujesz opał - opał możesz zdobyć m.in. ścinając charakterystyczne drzewa. W tym celu wykorzystaj topór, a szybko zdobędziesz drewno na opał,
  • Zdobędziesz krzemień - krzemień możesz zdobyć m.in. w czasie rozwalania skał, czy w jaskiniach,
  • Ciśniesz zdobyty opał i krzemień na ziemię - wejdź do ekwipunku i wyrzuć (opcja Drop) z inwentarza drewno i krzemień. Wystarczy, że uderzysz w wyrzucone przedmioty dowolną metalową bronią. Wytworzy to potrzebne iskry, które sprawią, że pojawi się ogień. Voila! Ognisko jest do twojej dyspozycji.