Umiejętności | Nami | League of Legends
Aktualizacja:
Czary Przywoływacza/Summoner Spells- opcja pierwsza
Błysk (Flash) | Podpalenie (Ignite) | Opis |
![]() | ![]() | Błysk jest podstawowym czarem, który warto mieć na każdej postaci wspierającej. Podpalenie wybieraj, gdy widzisz szansę na zdobycie szybkiej przewagi na linii lub przeciwnicy posiadają sporo umiejętności leczących. |
Czary Przywoływacza/Summoner Spells- opcja druga
Błysk (Flash) | Wyczerpanie (Exhaust) | Opis |
![]() | ![]() | Wyczerpanie lepiej komponuje się z umiejętnościami Nami. Posiada świetne spowolnienie oraz znacznie zmniejsza obrażenia zadawane przez wrogą jednostkę. Wybieraj zawsze, gdy przeciwna drużyna posiada assassina jak Zed czy Kha'zix. Pomoże Ci w walkach na linii jak i uchronić swojego ADC od śmierci w walkach drużynowych. |
Kolejność rozwoju

Opis
Na pierwszym poziomie warto wybrać Q, które pomoże w razie inwazji wroga czy też w sytuacji gdy to Twoja drużyna będzie starała się ukraść coś z przeciwnej dżungli. Na linii najbardziej opłacalną opcją jest levelowanie W, które znacznie zwiększy moc leczenia, ale i zadawane obrażenia. Drugim czarem, do którego dodasz punkty powinno być E. Jeszcze bardziej zwiększy to obrażenia jakie będziecie w stanie zadać, ale i efekt spowolnienia będzie mocniejszy. Na końcu dodaj punkty do Q. Kiedy to tylko możliwe ulepszaj umiejętność R.
Spiętrzone Fale
![]() | Bierna: Sprzymierzeni bohaterowie trafieni umiejętnościami Nami otrzymują 40 (+10% mocy umiejętności) premii do prędkości poruszania na 1.5 sekundy. |
Zaawansowane:
Całkiem przydatny pasyw dla supporta. Każdy czar działa na trafionych sojuszników (wliczając Q). Umożliwia sprawną ucieczkę, ale i gonienie przeciwnika. Używaj gdy sytuacja tego wymaga. Poza tym używaj go do szybszego powrotu na linię.
Wodne Więzienie
![]() | Aktywna: Nami wysyła na wskazany obszar bańkę, która w momencie uderzenia zadaje obrażenia magiczne wrogom w zasięgu rażenia oraz ogłusza ich na 1.5 sekundy. Obrażenia magiczne: 75 / 130 / 185 / 240 / 295 (+50% mocy umiejętności) Czas: 16 / 14,5 / 13 / 11,5 / 10 sek. Koszt: 60 many |
Zaawansowane:
Czar z największym potencjałem. Niejednokrotnie to od niego najwięcej zależy i będzie bardzo ważne, abyś dobrze nauczył się go wykorzystywać. Każdy trafiony przeciwnik (czar jest obszarowy) zostaje ogłuszony na 1.5 sekundy. Jest do bardzo duża wartość szczególnie w początkowej fazie gry. Nie kosztuje zbyt dużo many, ale posiada długi czas odnowienia, dlatego pośpieszne użycie go i nie trafienie może sporo kosztować. Czar aktywuje się dopiero po kontakcie z podłożem, dlatego musisz wyczuć, w którą stronę uda się przeciwnik i użyć go odrobinę przed/za nim. Ułatwić trafienie możesz przez nałożenie innych efektów kontroli tłumu (spowolnienie z E/Wyczerpania czy podrzut z Ulti). Pamiętaj również o umiejętnościach przeciwników, które umożliwiają im ucieczkę. Gdy przeciwnik ma szansę odskoczyć i nie jesteś pewien trafienia odczekaj z użyciem czaru. Niejednokrotnie o sukcesie danej walki decydowało będzie Twoje ustawienie. Jeżeli na dolnej linii trwa walka, w której przeciwnicy posiadają np. Ezreala powinieneś ustawić się tak, aby po użyciu przez niego Magicznego Przejścia być w stanie dopaść go z Wodnego Więzienia.
Pływy Morskie
![]() | Aktywna: Nami tworzy strumień wody, który odbija się miedzy wrogimi a sprzymierzonymi bohaterami. Umiejętność ta może odbić się od danego celu tylko raz i może trafić do 3 bohaterów. Zadawane obrażenia i wartość leczenia zmniejszają się o 15% (+7.5% za każde 100 pkt. mocy umiejętności) z każdym odbiciem. Po trafieniu w sojusznika Pływy Morskie leczą cel i przeskakują w stronę najbliższego wrogiego bohatera. Po trafieniu we wroga strumień zadaje obrażenia magiczne i odbija się w stronę najbliższego sprzymierzonego bohatera. Leczenie: 65 / 95 / 125 / 155 / 185 (+30% mocy umiejętności) Obrażenia magiczne: 70 / 110 / 150 / 190 / 230 (+50% mocy umiejętności) Czas: 9 sek. Koszt: 70 / 85 / 100 / 115 / 130 many |
Zaawansowane:
Czar umożliwiający bardzo długie utrzymanie się na linii. Będziesz w stanie jednocześnie leczyć swojego ADC jak i zadawać obrażenia przeciwnikom. W zależności od sytuacji użyj najpierw na sojuszniku, aby uleczyć go za większą wartość lub na wrogu, aby zadać mu większe obrażenia. Miej na uwadze zasięg jaki umożliwia kolejne odbicie. Pamiętaj również, że użycie go aktywuje również pasyw.
Błogosławieństwo Łowczyni Fal
![]() | Aktywna: Wzmacnia sojuszniczego bohatera na 5 sekund lub do czasu kiedy zaatakuje 3 razy. W tym czasie jego podstawowy atak zadaje dodatkowe obrażenia magiczne oraz spowalnia trafiony cel na 1 sekundę. Obrażenia magiczne od trafienia: 25 / 40 / 55 / 70 / 85 (+20% mocy umiejętności) Maksymalne obrażenia magiczne: 75 /120 / 165 / 210 / 255 (+60% mocy umiejętności) Spowolnienie: 15 / 20 / 25 / 30 / 35% (+1% za każde 20 pkt. mocy umiejętności) Czas: 11 sek. Koszt: 55 / 60 / 65 / 70 / 75 many |
Zaawansowane:
Świetny czar mający zastosowanie w wielu sytuacjach. Może posłużyć, jako narzędzie ofensywne pomagające harrasować wrogów czy ułatwiać przeprowadzenie ganków lub bardziej defensywnie, gdy Twój towarzysz będzie goniony przez wrogów będziesz w stanie skutecznie ich spowolnić. Ułatwi Ci on również trafienie z pozostałych czarów.
Fala Przypływu
![]() | Aktywna: Przywołuje falę przypływu która podrzuca wrogów, spowalnia ich i zadaje obrażenia magiczne. Czas trwania spowolnienia zależy od odległości jaką przebyła fala w chwili uderzenia w cel z minimalną długością 2 sekund i maksymalną 4 sekund. Zasięg: 2750 Obrażenia magiczne: 150 / 250 / 350 (+60% mocy umiejętności) Spowolnienie: 50 / 60 / 70% Czas: 120 / 110 / 100 sek. Koszt: 100 many |
Zaawansowane:
Narzędzie do rozpoczynania/kończenia walk. Wypuścisz sporej wielkości falę, która podrzuci każdego napotkanego przeciwnika oraz znacząco go spowolni. Posiada daleki zasięg jednak jest bardzo powolna, dlatego wyczucie jej może zająć Ci dłuższą chwilę.
0
- League of Legends - poradnik do gry
- Wsparcie
- Nami - build i poradnik - LoL
- Nami - build i poradnik - LoL | Nami | League of Legends
- Opis bohatera | Nami | League of Legends
- Szybki start | Nami | League of Legends
- Specjalizacje/Masteries | Nami | League of Legends
- Nami Nowe Runy - sezon 8 | League of Legends
- Umiejętności | Nami | League of Legends
- Przedmioty | Nami | League of Legends
- Sposób gry | Nami | League of Legends
- Synergia na linii | Nami | League of Legends
- Przeciwnicy na linii | Nami | League of Legends
- Jak grać przeciwko Nami? | Nami | League of Legends
- Nami - build i poradnik - LoL
- Wsparcie
Komentarze czytelników
mruczek42 Junior
Potrzebujesz RP? Zgarnij je w łatwy sposób:
nagroportal.pl/lolrp/1inxtw5/3
PS: Naprawdę dobre poradniki :)
Hypnotic Junior
Wspaniała gra drużynowa dzięki której można nauczyć się pracy w grupie. Jednak często przyjemność z gry psują toksyczni gracze.
Zapraszam na oddshoty z lola i innych gier, miłego oglądania. :)
[link]
zanonimizowany1128162 Pretorianin
Zajrzalem na Wasza strone, a ze nic ciekawego do przeczytania nie znalazłem trafilem tutaj. Z postaci które polecacie na start lepiej znam jedynie Warwicka (gram glownie jungle – top ) Wchodze czytam i okazuje się ze chyba jest jakiś inny Warwick niż tym którym gram:) Przede wszystkim to nie jest jungler dla poczatkujaych, dobry ww szuka 1vs1 na 3lvl, co często wiaze się z wchodzeniem do wrogiego lasu. Z jednej strony zazwyczaj ma swietne 2 vs 2 na topie ale na bocie ze względu na zestaw umiejetnosci ganki sa ryzykowne, co może zabolec. Ww chciałby mieć 1,5k przy pierwszym powrocie także od początku masz presje, bo trzeba dzialac. Itemizacja również wymaga znajomości gry i jest mocno zalezna od tego czy jesteś do przodu w zlocie oraz od rozpoznania silnych momentow kluczowych przeciwnikow. Co by się nie rozpisywać -> moim zdaniem bzdury piszecie. Az sobie przeczytam opisy innych postaci:)
Luna Belle Junior
Gram w osu od około miesiąca. Naprawde super gra! Warto kupic tablet XP-Pen Star G430S ( www.xp-pen.com/product/52.html ) . pióro jest lekkie a chęci do gry mi nie brakuje .
ligowiec radek 69 Junior
nie dziala na i4 z kolegami poniewaz tusk istnieje
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.