Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

XCOM: Enemy Unknown - poradnik do gry

XCOM: Enemy Unknown - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Drzewko technologii w XCOM Enemy Unknown | Baza XCOM: Enemy Unknown poradnik

W większości wypadków nowe projekty naukowe odblokowywane są zaraz po zdobyciu artefaktu obcych (broń, fragmenty konstrukcji UFO, ciała lub żywi obcy), jednak niektóre z nich takie jak np. pancerze dla komandosów wymagają wynalezienia poprzednich przedmiotów. Poniższe drzewko technologii zostało podzielone na kilka grup ułatwiających jego odczytanie:

Technologie ogólne i związane z fabułą

Projekt - Drzewko technologii w XCOM Enemy Unknown | Baza - XCOM: Enemy Unknown - poradnik do gry

Projekt

Wymagany projekt

Wymagane komponenty

Rezultat

Experimental Warfare

  

budynek Foundry

Phoenix Cannon

Alien Grenades (Foundry)

Weapon Fragments

 

5x Weapon Fragments

S.C.O.P.E.

S.C.O.P.E. Upgrade (Foundry)

Alien Materials

 

5x Weapon Fragments

Nano-Fiber Vest

UFO Power Source

 

1x UFO Power Source

budynek Elerium Generator

Xeno-Biology

 

4x Sectoid Corpse

budynek Alien Containment

Arc Thrower

Xeno-Biology

10x Weapon Fragment

Arc Thrower

Outsider Shard

Xeno-Biology

 

Skeleton Key

Elerium

 

1x UFO Power Source, 10x Elerium

Improved Arc Thrower (Foundry)

Alien Nav Computer

 

2x UFO Flight Computer

budynek Satellite Nexus

Stealth Satellites (Foundry)

Hyperwave Communication

Alien Nav Computer

zdobyty Hyperwave Beacon, 30x Alloys, 30x Elerium

budynek Hyperwave Relay

Ethereal Device

 

zdobyty Psi-Link

budynek Gollop Chamber

Broń

Projekt - Drzewko technologii w XCOM Enemy Unknown | Baza - XCOM: Enemy Unknown - poradnik do gry

Projekt

Wymagany projekt

Wymagane komponenty

Rezultat

Beam Weapons

 

10x Weapon Fragments, 5x Alloys

Laser Pistol

Laser Rifle

Improved Pistol II (Foundry)

Heavy Lasers

Beam Weapons

5x Weapon Fragments, 5x Alloys

Heavy Laser

Laser Cannon

S.H.I.V. Laser (Foundry)

Precision Lasers

Beam Weapons

5x Weapon Fragments, 5x Alloys

Scatter Laser

Laser Sniper

Plasma Pistol

 

zdobyty Plasma Pistol, 40x Weapon Fragments, 5x Elerium

Plasma Pistol

Improved Pistol III (Foundry)

Light Plasma Rifle

 

zdobyty Light Plasma Rifle, 40x Weapon Fragments, 10x Alloys, 5x Elerium

Light Plasma Rifle

Plasma Rifle

 

zdobyty Plasma Rifle, 40x Weapon Fragments, 10x Alloys, 5x Elerium

Plasma Rifle

Heavy Plasma

 

zdobyty Heavy Plasma, 40x Weapon Fragments, 10x Alloys, 10x Elerium

Heavy Plasma

S.H.I.V. Plasma (Foundry)

Plasma Sniper

Plasma Rifle/Heavy Plasma

50x Weapon Fragments, 10x Alloys, 10x Elerium

Plasma Sniper

Alloy Cannon

Plasma Rifle/Heavy Plasma

40x Weapon Fragments, 25x Alloys, 5x Elerium

Alloy Cannon

Guided Fusion Launcher

 

zdobyty Battleship Class UFO Fusion Core, 75x Weapon Fragments, 20x Alloys, 10x Elerium

Blaster Rocket Launcher

Pancerze

Projekt - Drzewko technologii w XCOM Enemy Unknown | Baza - XCOM: Enemy Unknown - poradnik do gry

Projekt

Wymagany projekt

Wymagane komponenty

Rezultat

Carapace Armor

Alien Materials

10x Alloys

Carapace Armor

Alloy S.H.I.V.

Skeleton Suit

Carapace Armor

15x Alloys

Skeleton Suit

Titan Armor

Carapace Armor

15x Alloys, 5x Elerium

Titan Armor

Ghost Armor

Titan Armor, Hyperwave Communication

15x Alloys, 15x Elerium

Ghost Armor

Archangel Armor

Titan Armor, New Fighter Craft

15x Alloys, 15x Elerium

Archangel Armor

Psi Armor

przesłuchanie Ethereala lub Sectoid Commandera

10x Alloys, 10x Elerium

Psi Armor

Myśliwce

Projekt - Drzewko technologii w XCOM Enemy Unknown | Baza - XCOM: Enemy Unknown - poradnik do gry

Projekt

Wymagany projekt

Wymagane komponenty

Rezultat

Experimental Warfare

 

5x Weapon Fragments

Phoenix Cannon

Heavy Lasers

Beam Weapons

5x Weapon Fragments, 5x Alloys

Laser Cannon

Plasma Cannon

Light Plasma Rifle

30x Weapon Fragments, 10x Elerium

Plasma Cannon

New Fighter Craft

Alien Nav Computer, UFO Power Source

75x Weapon Fragments, 10x Alloys, 10x Elerium

myśliwiec Firestorm

Hover S.H.I.V.

EMP Cannon

New Fighter Craft, Plasma Cannon

20x Elerium

EMP Cannon

Przesłuchania i autopsje

Obcy - Drzewko technologii w XCOM Enemy Unknown | Baza - XCOM: Enemy Unknown - poradnik do gry

Obcy

Autopsja

Przesłuchanie

Sectoid

Uplink Targeting (myśliwce)

credit: Beam Weapon

Floater

Defense Matrix (myśliwce)

credit: Armor Research

Thin Man

Improved Medikit (Foundry)

credit: UFO Technology

Muton

Ammo Conservation (Foundry)

credit: Plasma Weapon

Chryssalid

Chitin Plating

 

Heavy Floater

Advanced Repair (Foundry)

credit: Flight

Sectoid Commander

budynek Psi Lab

credit: Psionics, wymagane do Psi Armor

Muton Elite

credit: Plasma Weapon

credit: All Weapon Tech

Muton Berserker

Combat Stims

credit: Armor Research

Drone

Drone Capture (Foundry)

 

Cyberdisc

UFO Tracking (myśliwce)

 

Ethereal

Mind Shield

credit: All Tech, wymagane do Psi Armor

Sectopod

Advanced Contruction (Foundry)

 

Foundry

Projekt - Drzewko technologii w XCOM Enemy Unknown | Baza - XCOM: Enemy Unknown - poradnik do gry

Projekt

Wymagane Komponenty

Rezultat

Heavy Weapons Platform

5x inżynier

S.H.I.V.

Alien Grenades

zdobyty Alien Grenade, 20x inżynier, 20x Weapon Fragments, 25x Alloys, 10x Elerium

Alien Grenades

Improved Medikit

15x inżynier, 20x Weapon Fragments, 4x zwłoki Thin Mana

Medikit leczy 50% więcej

Improved Arc Thrower

10x inżynier, 20x Weapon Fragments, 20x Alloys, 20x Elerium, 4x wrak Drone

Arc Thrower ma większą szansę na ogłuszenie obcego

Advanced Repair

20x inżynier, 30x Alloys, 10x Elerium, 4x zwłoki Heavy Floater

Skraca czas naprawy myśliwców i S.H.I.V.

S.H.I.V. Laser

10x inżynier, 15x Weapon Fragments, 30x Alloys

S.H.I.V. zostaje uzbrojony w broń laserową

S.H.I.V. Plasma

20x inżynier, 30x Weapon Fragments, 45x Alloys, 30x Elerium

S.H.I.V. zostaje uzbrojony w broń plazmową

S.H.I.V. Repair

10x inżynier, 15x Alloys, 15x Elerium

Arc Thrower może naprawiać łazik S.H.I.V.

S.H.I.V. Suppression

15x inżynier

S.H.I.V. może kłaść ogień zaporowy (suppression)

Drone Capture

10x inżynier, 20x Weapon Fragments, 4x wrak Drone

Arc Thrower może przejąć kontrolę nad Drone

Ammo Conservation

15x inżynier, 20x Weapon Fragments, 90x Alloys, 6x zwłoki Mutona

Każda broń posiada więcej amunicji

Advanced Construction

30x inżynier, 20x Weapon Fragments, 50x Alloys, 30x Elerium, 2x wrak Sectopoda

Szybsza budowa instalacji i pojazdów

Advanced Flight

25x inżynier, 50x Alloys, 50x Elerium

Wydłużony czas unoszenia się w powietrzu dla Hover S.H.I.V. i Archangel Armor

Improved Pistol I

5x inżynier, 5x Weapon Fragments

Zwiększona szansa na trafienie krytyczne wszystkich pistoletów

Improved Pistol II

10x inżynier, 25x Weapon Fragments, 20x Alloys

Zwiększona celność wszystkich pistoletów

Improved Pistol III

20x inżynier, 50x Weapon Fragments, 10x Alloys, 10x Elerium

Zwiększone maksymalne obrażenia wszystkich pistoletów

Stealth Satelites

20x inżynier, 20x Alloys, 20x Elerium, 3x UFO Flight Computer

Zmniejszona szansa na wykrycie satelity przez UFO

S.C.O.P.E. Upgrade

10x inżynier, 15x Weapon Fragments

Zwiększona szansa na trafienie krytyczne dla S.C.O.P.E.