Hangar w XCOM Enemy Unknown | Baza

Poradniki

Aktualizacja:

Pobierz Poradnik
Spis treści

Hangar

Następnym w kolejności pomieszczeniem, na które powinniśmy zwrócić uwagę jest hangar - Hangar w XCOM Enemy Unknown | Baza - XCOM: Enemy Unknown - poradnik do gry

Następnym w kolejności pomieszczeniem, na które powinniśmy zwrócić uwagę jest hangar. Po naciśnięciu na opcję View Ship List otrzymamy informację o posiadanych samolotach, ich lokalizacji oraz ich uzbrojeniu. Mamy tutaj do wyboru kilka opcji: możemy zarówno dokupić nowe pojazdy (opcja Order Interceptors) jak również przenieść posiadane już myśliwce na lotnisko znajdujące się na innym kontynencie. Ta druga opcja jest szczególnie ważna, gdy pokryjemy odległe państwa siecią satelitów - konieczne jest wtedy posiadanie lokalnych sił powietrznych w celu przechwycenia agresywnych niezidentyfikowanych obiektów latających, gdyż są one w stanie zniszczyć nasz ekwipunek a tym samym zwiększyć poziom paniki na świecie. Gdy stracimy wszystkie satelity nie będziemy mogli wykrywać kolejnych UFO, stąd obrona przestrzeni powietrznej nad ziemią jest jednym z podstawowych zadań XCOM!

Oprócz tego po naciśnięciu lewym klawiszem myszy na posiadany samolot, otrzymamy szczegółowe informacje na temat jego uzbrojenia (wraz z opcją zmiany na nowocześniejszy ekwipunek) oraz ewentualnie będziemy mogli go zezłomować w ramach cięcia funduszy - Hangar w XCOM Enemy Unknown | Baza - XCOM: Enemy Unknown - poradnik do gry

Oprócz tego po naciśnięciu lewym klawiszem myszy na posiadany samolot, otrzymamy szczegółowe informacje na temat jego uzbrojenia (wraz z opcją zmiany na nowocześniejszy ekwipunek) oraz ewentualnie będziemy mogli go zezłomować w ramach cięcia funduszy.

Szczegółowe informacje dotyczące jednego z naszych myśliwców. - Hangar w XCOM Enemy Unknown | Baza - XCOM: Enemy Unknown - poradnik do gry
Szczegółowe informacje dotyczące jednego z naszych myśliwców.
Podobało się?

0

XCOM: Enemy Unknown

9 października 2012

PC PlayStation Xbox Mobile
Rate It!

Komentarze czytelników

Dodaj komentarz
Forum Gry Strategiczne
2015-09-09
20:52

(HCP)Hard_Core_PLayer Chorąży

Mała porada: By mieć globus pełen satelit. Badania naukowe sobie odpuść na później. Kase za trofea przeznacz na budowy. Najpierw workshop(inżynierowie). Potem satelity- 20 dni przed raportem, a uplinki 14 dni przed raportem. Ilość misji do wykonania, czyli to ile inżynierów możesz zdobyć do samego raportu, jest ustalana losowo, od początku gry. Musiałem zaczynać kilka razy, by mieć wystarczającą ilość misji, gdzie mogę zdobyć inżynierów. Łatwo to sprawdzić nie wykonując misji, tylko przyspieszając czas do przodu. U mnie na pierwszy miesiąc wystarczyły 4 satelity, na drugi 3, ale to może być różnie.

Komentarz: (HCP)Hard_Core_PLayer
2015-09-10
17:37

(HCP)Hard_Core_PLayer Chorąży

Gram na najwyższym poziomie. Niestety iron-man to za wysoki dla mnie. Gra jest zbyt losowa by przejść ją bez save'a.... tak uważam... Demarest napisał: "Strasznie cieniutki jest ten poradnik." Dlatego ja piszę: "Mała porada". Dajcie swoje jakieś małe porady. W gry takie jak ta, gram i czasem czytam komentarze aby się coś dowiedzieć. A poza psioczeniem, lub uwielbianiem, nie ma nic konkretnego. Mata jakieś małe porady, czy tylko easy do przodu, outro i do widzenia?

Komentarz: (HCP)Hard_Core_PLayer
2015-09-11
15:50

Lesheden Chorąży

Mała porada: Gdy zestrzelisz ufo i później wylądujesz ekipą w lesie, zamiast biegać w lewo i w prawo niczym zbieracz za grzybami. Oddal kamerę, ufo znajduje się tam, gdzie nie ma drzew.

Komentarz: Lesheden
2015-11-11
15:52

Wilczyca89 Pretorianin

W tym poradniku brakuje przybysza i sektopody. Nie wiem czy właściciel poradnika to zaktualizuje. Ale ważny jest szczególnie sektopod który może zabić dwoma strzałami pułkownika, który ma najlepszy pancerz.

Komentarz: Wilczyca89
2016-02-25
14:07

fimino Junior

😊

Trochę nie rozumiem czegoś w poradniku, mianowicie:
"Jeśli przeciwnik uciekł nam poza pole widzenia można również wykorzystać tryb overwatch – posiada on jednak kilka olbrzymich wad. Po pierwsze: żołnierze oddają strzał ze zmniejszoną celnością , nie tylko marnując amunicję - tu się zgadzam, ale też tracąc ruch - w jaki sposób? (gdyby obcy zatrzymał się w otwartym terenie - chyba za mało grałem, bo takich sytuacji to na palcach jednej ręki , zwykły strzał byłby skuteczniejszy). Po drugie: często zdarza się, że jeśli ustawimy kilku komandosów w trybie overwatch, wszyscy oddadzą strzał do tego samego obcego. Gwarantuje to większą większą szansę na jego zabicie, lecz pozwala dwóm pozostałym kosmitom uciec przed naszym atakiem." - a gdy nasz komandos będzie w tym czasie robił coś innego, np. stał czy kucał to przypadkiem nie uciekną wszyscy obcy nie odnosząc żadnych ran? Z góry dzięki za odpowiedź.

Komentarz: fimino

Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.

Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl