Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Przygody Tintina: Gra Komputerowa - poradnik do gry

Przygody Tintina: Gra Komputerowa - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Rozdział 28 - Tajemnica Jednorożca | Opis przejścia poradnik Przygody Tintina: Gra Komputerowa

Ostatnia aktualizacja: 1 sierpnia 2016

Rozdział 28 - Tajemnica Jednorożca

Aby odczytać prawidłową informację zakodowaną na kartach ustaw je nad świeczką, jedna na drugiej - Rozdział 28 - Tajemnica Jednorożca - Opis przejścia - Przygody Tintina: Gra Komputerowa - poradnik do gry

Aby odczytać prawidłową informację zakodowaną na kartach ustaw je nad świeczką, jedna na drugiej. Zwróć uwagę na pojawiające się na ekranie instrukcje dotyczące obracania i przesuwania kawałków papieru. Obróć i przesuń wszystkie trzy tak, aby każdy następny zakrywał idealnie poprzedni, a trzy rysunki jednorożców znalazły się w rzędzie na górze kartek.

Niech Baryłka podrzuci Cię do widocznej obręczy - Rozdział 28 - Tajemnica Jednorożca - Opis przejścia - Przygody Tintina: Gra Komputerowa - poradnik do gry

Niech Baryłka podrzuci Cię do widocznej obręczy. Otworzy się przejście do liny, po której zjedzie kapitan. Ty wejdź wyżej i zakręć kołem sterowym. POtem wejdź jeszcze poziom wyżej i zjedź po linie na dół.

Zostało jeszcze 69% zawartości tej strony, której nie widzisz w tej chwili ...

... pozostała treść tej strony oraz tysiące innych ciekawych materiałów dostępne są w całości dla posiadaczy Abonamentu Premium

Abonament dla Ciebie