Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Przygody Tintina: Gra Komputerowa - poradnik do gry

Przygody Tintina: Gra Komputerowa - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Rozdziały 26 - 27 | Opis przejścia poradnik Przygody Tintina: Gra Komputerowa

Ostatnia aktualizacja: 1 sierpnia 2016

Rozdział 26 - Rycerska siedziba

Czas na następną rozprawę z kapitanem Allanem - Rozdziały 26 - 27 - Opis przejścia - Przygody Tintina: Gra Komputerowa - poradnik do gry

Czas na następną rozprawę z kapitanem Allanem. Schemat postępowania jest taki sam jak poprzednio. Uważaj na serie z karabinu i w chwili rzutu bomby stawaj przy czerwonych pojemnikach z fajerwerkami.

Po trzech celnych trafieniach fajerwerkiem Allan zacznie uganiać się za Tintinem - Rozdziały 26 - 27 - Opis przejścia - Przygody Tintina: Gra Komputerowa - poradnik do gry

Po trzech celnych trafieniach fajerwerkiem Allan zacznie uganiać się za Tintinem. Nie daj się złapać, rzucając w przeciwnika trzy razy zapaloną pochodnią.

Kiedy znowu połączysz siły z baryłką, rzuć garnkiem w jeden z emblematów widocznych na ścianie - Rozdziały 26 - 27 - Opis przejścia - Przygody Tintina: Gra Komputerowa - poradnik do gry

Kiedy znowu połączysz siły z baryłką, rzuć garnkiem w jeden z emblematów widocznych na ścianie. Musicie wykonać to jednocześnie - każdy rzuca w inny emblemat.

Rozdział 27 - Rycerz Baryłka: Historia prawdziwa

Przez cały czas podczas walki ze standardowymi przeciwnikami postępuj identycznie, jak wcześniej - Rozdziały 26 - 27 - Opis przejścia - Przygody Tintina: Gra Komputerowa - poradnik do gry

Przez cały czas podczas walki ze standardowymi przeciwnikami postępuj identycznie, jak wcześniej. W kilku przypadkach konieczne będzie parowanie i kontratak.

W pewnej chwili natkniesz się na zupełnie nowy rodzaj przeciwnika - Rozdziały 26 - 27 - Opis przejścia - Przygody Tintina: Gra Komputerowa - poradnik do gry

W pewnej chwili natkniesz się na zupełnie nowy rodzaj przeciwnika. Aby sparować jego młynki siekierkami wciśnij klawisz parowania i trzymaj przez kilka sekund jeden z kierunków. Dopiero kiedy marynarz skończy swój atak szybko go zaatakuj.

Na końcu rozdziału odbędzie się ostateczna walka z przywódcą piratów - Rozdziały 26 - 27 - Opis przejścia - Przygody Tintina: Gra Komputerowa - poradnik do gry

Na końcu rozdziału odbędzie się ostateczna walka z przywódcą piratów. Przebiega ona kilkuetapowo i rządzi się tradycyjnymi już zasadami parowania i wykonywania kontrataku. Dopiero w ostatniej fazie, kiedy De Barilca walczyć będzie fragmentem galionu (galion to ta rzeźba na dziobie statku) pojawią się strzałki kierunkowe wskazujące kierunek, który powinieneś nacisnąć by zakończyć pojedynek.