Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Przygody Tintina: Gra Komputerowa - poradnik do gry

Przygody Tintina: Gra Komputerowa - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Rozdział 12 - Na tropie Allana (2) | Opis przejścia poradnik Przygody Tintina: Gra Komputerowa

Ostatnia aktualizacja: 1 sierpnia 2016

W maszynowni przeskocz po kładkach-zapadniach do końca w prawo - Rozdział 12 - Na tropie Allana (2) - Opis przejścia - Przygody Tintina: Gra Komputerowa - poradnik do gry

W maszynowni przeskocz po kładkach-zapadniach do końca w prawo.

Wyciągnij ze ściany wózek i przeskocz na kładkę zapadnię w lewo, po czym od razu podskocz do drabinki - Rozdział 12 - Na tropie Allana (2) - Opis przejścia - Przygody Tintina: Gra Komputerowa - poradnik do gry

Wyciągnij ze ściany wózek i przeskocz na kładkę zapadnię w lewo, po czym od razu podskocz do drabinki. Poczekaj aż podjedziesz w górę i przeskocz dwa razy w prawo, w bezpieczne miejsce.

Musisz wyczuć kiedy odbić się od ściany by chwycić poruszającą się stalową belkę - Rozdział 12 - Na tropie Allana (2) - Opis przejścia - Przygody Tintina: Gra Komputerowa - poradnik do gry

Musisz wyczuć kiedy odbić się od ściany by chwycić poruszającą się stalową belkę. Wymierz czas tak, aby w chwili odbicia była maksymalnie po prawej stronie.

Wejdź na stalową belkę i ponownie odbij się od ściany by sięgnąć drabinki kiedy ta będzie maksymalnie wysunięta w lewo - Rozdział 12 - Na tropie Allana (2) - Opis przejścia - Przygody Tintina: Gra Komputerowa - poradnik do gry

Wejdź na stalową belkę i ponownie odbij się od ściany by sięgnąć drabinki kiedy ta będzie maksymalnie wysunięta w lewo.

Podnieś banany i rzuć w nurka na górze - Rozdział 12 - Na tropie Allana (2) - Opis przejścia - Przygody Tintina: Gra Komputerowa - poradnik do gry

Podnieś banany i rzuć w nurka na górze. Znokautuj go i weź drugą porcję bananów zanim dopadnie Cię drugi nurek. W niego też rzuć bananami.

Odbij się od poruszających się tłoków kiedy znajdą się w maksymalnym wysunięciu - Rozdział 12 - Na tropie Allana (2) - Opis przejścia - Przygody Tintina: Gra Komputerowa - poradnik do gry

Odbij się od poruszających się tłoków kiedy znajdą się w maksymalnym wysunięciu.

Znajdziesz się w kolejnym pomieszczeniu, w którym przejście blokują pracujące tłoki - Rozdział 12 - Na tropie Allana (2) - Opis przejścia - Przygody Tintina: Gra Komputerowa - poradnik do gry

Znajdziesz się w kolejnym pomieszczeniu, w którym przejście blokują pracujące tłoki. Weź ze skrzynki nakrętkę i zejdź poziom niżej. Teraz musisz wejść na pas transmisyjny i zanim zostaniesz zrzucony wycelować i rzucić nakrętką w obracające się tryby.

Poczekaj aż para przestanie lecieć i przejdź w prawo, a potem w lewo - Rozdział 12 - Na tropie Allana (2) - Opis przejścia - Przygody Tintina: Gra Komputerowa - poradnik do gry

Poczekaj aż para przestanie lecieć i przejdź w prawo, a potem w lewo.

Znajdziesz się w wielkim pomieszczeniu, w którym nie będziesz mieć wyjścia i będziesz musiał stawić czoła kilku przeciwnikom w bezpośredniej walce - Rozdział 12 - Na tropie Allana (2) - Opis przejścia - Przygody Tintina: Gra Komputerowa - poradnik do gry

Znajdziesz się w wielkim pomieszczeniu, w którym nie będziesz mieć wyjścia i będziesz musiał stawić czoła kilku przeciwnikom w bezpośredniej walce.

Nieco wyżej skorzystaj z piłki plażowej do pozbycia się przeciwnika - Rozdział 12 - Na tropie Allana (2) - Opis przejścia - Przygody Tintina: Gra Komputerowa - poradnik do gry

Nieco wyżej skorzystaj z piłki plażowej do pozbycia się przeciwnika. Możesz też doskoczyć na jego poziom i zawisnąć na krawędzi, po czym zrzucić go.

Pionowym kominem dostaniesz się wyżej przeskakując pomiędzy drabinami - Rozdział 12 - Na tropie Allana (2) - Opis przejścia - Przygody Tintina: Gra Komputerowa - poradnik do gry

Pionowym kominem dostaniesz się wyżej przeskakując pomiędzy drabinami.

Tintin będzie miał pierwszy raz okazję użyć linkę z hakiem - Rozdział 12 - Na tropie Allana (2) - Opis przejścia - Przygody Tintina: Gra Komputerowa - poradnik do gry

Tintin będzie miał pierwszy raz okazję użyć linkę z hakiem. Postępuj zgodnie z instrukcjami na ekranie. Nic więcej tutaj nie da się zrobić.