Original War - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Original War - poradnik do gry

O grze Original War można powiedzieć wiele rzeczy, ale nigdy, że jest łatwa - Original War - poradnik do gry

Wprowadzenie

O grze Original War można powiedzieć wiele rzeczy, ale nigdy, że jest łatwa. Długie skomplikowane misje, cele, których zrealizowanie graniczy z cudem i pojawienie się kilku elementów RPG (statystyki każdego żołnierza) wymagają ogromnych pokładów energii i samozaparcia. Nie raz można natknąć się na niby proste sytuacje, jednak ich rozwiązanie wcale takie jak by się mogło wydawać proste nie jest. Przekonałem się o tym na własnej skórze - widząc na forum wpisu czytelników GOLa od razu pomyślałem o napisaniu poradnika. Dopiero po odpaleniu gry doszło do mnie, w co się wpakowałem.

Ten poradnik troszkę różni się od innych - nie jest to zbiór wskazówek "jak grać, aby wygrać" tylko przeprowadzenie Ciebie, Graczu od pierwszej misji do końca całej historii, która jest naprawdę fascynująca. To dzięki nagłym zwrotom akcji czy nawet wyjaśnianiu małymi kroczkami bawiłem się doskonale, mimo wysokiego stopnia trudności (chociaż przeszedłem wszystko na "średnim"). Wypada jeszcze wspomnieć o medalach - specjalnych nagrodach otrzymywanych za specjalne osiągnięcia. Oczywiście opisałem, jak dostać wszystkie trzy (bo tyle można maksymalnie) w każdej misji. Tyle słowem wstępu. Niech słowo zamieni się w czyn, czyli do boju!

Informacje o Original War - poradnik do gry

Autor : Piotr Zodiac Szczerbowski

Ostatnia aktualizacja : 1 sierpnia 2016

Poradnik zawiera : strony: 37, ilustracje: 50 .

Popularne strony w Original War - poradnik do gry

Original War - screen - 2001-02-13 - 1449Original War - screen - 2001-02-13 - 1448Original War - screen - 2001-02-13 - 1447Original War - screen - 2001-02-13 - 1446Original War - screen - 2001-02-13 - 1445Original War - screen - 2001-02-13 - 1444

Komentarze Czytelników (39)

Dodaj swój komentarz
Wszystkie Komentarze
03.06.2002 20:35
😒
odpowiedz
zanonimizowany15097
2
Junior

Mam przykra wiadomość dla tych, którzy nakłamali arabom w 12 misji o głównym złożu. Wszystko jest dobrze do 15 misji. Gdy podcczas ataku najemnicy normalnie przyłączają się do Cibie teraz powiedzą, że mają cię w d.pie i trzeba bedzie ich zabić. Przepraszam was za to ale dopiero dziś to odkryłem.

26.06.2002 14:19
odpowiedz
joel
40
Konsul

BTW. Gra wyszła właśnie w serii eXtraKlasyka :)

28.06.2002 18:05
😊
odpowiedz
zanonimizowany19818
1
Junior

Cze przeszłem gre amerykanami z i bez sojuszu i ruskimi jestem na 15 planszy w razie czego zkontaktujcie sie ze mną przez gadu-gadu.

28.06.2002 18:05
😊
odpowiedz
zanonimizowany19818
1
Junior

Cze przeszłem gre amerykanami z i bez sojuszu i ruskimi jestem na 15 planszy w razie czego zkontaktujcie sie ze mną przez gadu-gadu.

16.07.2002 20:03
👍
odpowiedz
zanonimizowany22460
1
Junior

cze!Wiem jak przejsc misje 15a bez utraty zadnej jednostki.przed atakiem dajesz ZWIAD na elektrownie a potem detonujesz DETONACJA SYBERYTU i rozwalasz wiezycki na poludniu.potem gada stobo rusek i wygreles.

16.07.2002 20:05
😜
odpowiedz
zanonimizowany22460
1
Junior

A i jesce jedno kto zagra prze siec o 21.00?

17.07.2002 10:41
😜
odpowiedz
zanonimizowany22460
1
Junior

Alien jaki masz numer g-g?

18.07.2002 19:19
😱
odpowiedz
zanonimizowany22460
1
Junior

To jest bardo pilne!jak mam zbudować labolatorium czasowe skoro nie mam alaskitu?
(WIADOMOŚĆ DO ZODIACA)

28.09.2002 22:01
😡
odpowiedz
zanonimizowany34630
1
Junior

W 9 misji (Amerykanie) ostatnim zadaniem jest przegrupowanie się na północ. Wykonuje polecenie i tam sie przemieszczam lecz nic się nie dzieje. Nawet po długim oczekiwaniu nic sie nie zmienia !!! Co mam zrobić !!!

14.05.2004 18:29
odpowiedz
Wid3
19
Pretorianin

Super robota..... ale moze macie jakieś rady dla mnie .... w misji jakiejś tam niepamiętam nr. ale gram rosjanamii i musze zniszczyć baze ,,beta'' czy jakość tam ...... i nieumiem pomocy !! amerykanie mają tam pełno wierzyczek no poprostu sie nieda..... z góry dziękuje

05.06.2004 00:24
😡
odpowiedz
zanonimizowany170969
1
Junior

Pedaly wy jestescie!!!!!!!!!!!!
Wszystko za kase!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

05.06.2004 08:33
odpowiedz
Soulcatcher
216
Anthem

Waaw ---> wcale nie wszystko za kasę, możesz nas na przykład za darmo poobrażać

09.11.2004 10:55
😍
odpowiedz
zanonimizowany199884
1
Junior

Pomocy ruscy atakują zaraz zgine ....agghhhhhh..... umieram za ojczyzne

10.12.2004 19:59
😈
odpowiedz
zanonimizowany207279
1
Junior

jak przejsc misje 15a (rosjanie) pomozcie!!

15.03.2006 10:40
😈
odpowiedz
zanonimizowany342401
1
Junior

super, super i jeszcze raz super (tylko trochę trudne)

19.03.2006 13:17
odpowiedz
zanonimizowany343823
1
Junior

W 15 misji Ruskimi po 5 min. następuje utrata żyły-matki i przegrywam. Co mam zrobić żeby tak nie było?

21.03.2006 16:58
👎
odpowiedz
zanonimizowany282661
4
Junior

GŁUPA GRA

30.03.2006 07:58
odpowiedz
zanonimizowany343264
1
Junior

15 MIsja Rosjanami to banal dla dzieci. Pod waszym nosem usa i legion buduja nowe kopalnie syberytowe wystarczy 7 ludzi z bazuka, 2 naukowców tak na wszelki wypadek i po sprawie.

30.03.2006 08:03
😱
odpowiedz
timonki
17
Konsul

byly dwa malenkie upy

I 28.09.2002
22:01

14.05.2004
18:29

II10.12.2004
19:59

15.03.2006
10:40

03.05.2006 12:07
👍
odpowiedz
cccn
2
Junior

Ja przeszedłem tą gre chyba z 5 razy ze wszystkimi medalami i z PRZYMIERZEM czyli 40 misji i 120 medali!!

11.06.2006 11:54
odpowiedz
zanonimizowany365453
1
Junior

czy ma ktos porzyczyc save misja 12 rosjaniee jak co to przesłac na gg 1975031

17.01.2007 17:43
👍
odpowiedz
zanonimizowany419502
2
Junior

ja przeszedłem amerykańską misję z przymierzem bez poradnika. Szkoda że nie ma kodów przydały by mi się w rosyjskiej 15. Zawsze budują mi kopalnie w miejscu w kturym się tego nie spodziewam

09.05.2007 14:16
👍
odpowiedz
zanonimizowany459016
1
Junior

cool gra

04.08.2007 21:44
😐
odpowiedz
vfg cmvhmi
11
Legionista

Spoko gra tylko w 12 misji Przymierza odpowiednio dla Amerykanów i Rosjan zabijają mnie pojazdy USA gdy próbuję dotrzeć do ludzi po drugiej stronie rzeki a naukowcy rosyjscy giną nawet gdy atakuję od tyłu bazę Rosjan:( jak to przejść?

05.02.2008 19:08
😜
odpowiedz
vfg cmvhmi
11
Legionista

Wiem jak bez nerwów przejść misję 15 Amerykańska po prostu po skończonym dialogu początkowym gdy aktywują sie postacie ZABIJASZ OSTATNIĄ wychodzącą z bazy Powella osobę(w moim przypadku był to naukowiec) wtedy Powell nie zginie a gra teoretycznie nie posunie sie do przodu(NIKT nie vędzie atakował twojej bazy a Ty mozesz z łatwościa przejść grę:))

07.03.2008 20:46
👍
odpowiedz
zanonimizowany538364
1
Junior

łaaaaaaaatwe

ruski mission15 -
na ameryke puścić suberytówke

arabowie sami się poddadzą

przymierze - zaatakować wszyzdkimi siłami

ameryka mission15-
(po śmierci powela) zniszczyć araby, opracować bombę (wystrzelić na przymierze), żołnierzy wyszkolić na tych z mozdzierzą i zaatakować rusków od dołu

przymierze mission12
rusków od dołu
zbudować 7-8 bechometów i dobić jankesów

wszyzdko przeszłem 7-8x

laaaaaatwe

07.07.2008 21:52
odpowiedz
vfg cmvhmi
11
Legionista

Mam pytanie: czy w 15 przymierza kampanii amer. po zdobyciu bazy USA następuja jakieś ataki zestrony Rosjan? Bo u mnie nic takiego nie było, zaś gdy zbudowałem bazę na wzgórzu, na którym zacząłem misję, często podjeżdżały ruskie czołgi skad ten bug?

25.04.2009 20:00
😈
odpowiedz
vfg cmvhmi
11
Legionista

Mam lepszy pomysł na przejście 12 Przymierza u Rosjan. Po wybraniu sobie ludzi bierzesz cieżkie gąsienice i wyrzutnie rakiet jak juz przekroczysz rzeke i będziesz przed "osiedlem", uzyskasz nad nim kontrolę(ale i tak pierwszy cel nie zostanie wypełniony). Rozszerz laba o uzbrojenie i czasoprzestrzeń, opracuj bazuki i pociski spowalniające i (ważne!!!) teleportujące potem wybuduj zbrojownie rozbuduj do koszar i zamień 4 ludzi na bazukarzy, zostaw sobie 1 naukowca. Przejdź nimi do rzeczki na zachód od osiedla w miejsce, gdzie jest najblizej do drugiego brzegu, potem strzelaj pociskami telep., tak, żeby ci ich przeniosło na drugi brzeg(1 bazukarz zostanie na "naszej" stronie rzeki. Wjedź Burłakiem do bazy, potem go tak samo teleportuj, następnie bazukarzem z tamtej strony teleportuj "rozbitka", który ci ocalał przy bazie, na wrogi brzeg(czyli na ten, na którym leży baza Płątonowa) i idź górną częścia na srodek mapy rozalajac wrogów. Jak Gosudarow będzie uciekał z artefaktem wyjdź mu naprzeciw i osłąniaj naukowców, potem sam wiej, koniec misji.

25.01.2011 13:26
😐
odpowiedz
Patryk 24jd3
3
Junior

mam problem w pierwszej misji Rosjanami w której przechodzę na stronę przymierza.przedostaję się do tej bazy na północnym wschodzie i mnie atakują.natarcia wytrzymuję ale po 5 minutach każe mi wysłać rozkaz wymarszu do tego naukowca Gos s udarowa.jak wysyłam do niego sygnał to wychodzą z nim naukowcy.wysyłam ich do wyznaczonego miejsca na północ ale go dorywają.nie jest problemem wysłanie innych żeby oczyścili drogę ale w tej bazie nie ma miejsca na warsztat.
napiszcie chociaż jak oczyścić im droge i jak wydostać sie bezpiecznie z bazy(na północnym wschodzie).(już wiem że żołnierze muszą mieć bazooki)

inny przypadek to misja w której musze znaleść żyłę-matkę.misja nie sprawia problemu ale brakuje mi ropy na badania.jak elektrownie mam zbudować syberytową to napiszcie TAK.

z góry thank you

31.10.2012 12:09
odpowiedz
vfg cmvhmi
11
Legionista

Odnośnie misji 14 RU - jeśli odrzucisz ofertę Heike, to po jakimś czasie 7 Legionistów i tak do Ciebie dołączy za darmo mówiąc, że Legion jest na straconej pozycji, a oni chcą walczyć (czyli też i wygrywać :D) pod wodzą silnego dowódcy.