Powstanie film na podstawie gry The Neverhood

Jak donosi serwis Variety, przezabawna gra przygodowa z 1996 roku, The Neverhood, doczeka się filmowej ekranizacji. Przypominamy, że produkcja ta wyróżniała się nie tylko szalonym humorem, ale również sposobem wykonania. Stworzono ją bowiem korzystając z techniki claymation, czyli nagrywając plastelinowe tła i postacie. Film najprawdopodobniej zachowa tę konwencję.

Artur Falkowski

Jak donosi serwis Variety, przezabawna gra przygodowa z 1996 roku, The Neverhood, doczeka się filmowej ekranizacji. Przypominamy, że produkcja ta wyróżniała się nie tylko szalonym humorem, ale również sposobem wykonania. Stworzono ją bowiem korzystając z techniki claymation, czyli nagrywając plastelinowe tła i postacie. Film najprawdopodobniej zachowa tę konwencję.

Powstanie film na podstawie gry The Neverhood - ilustracja #1

Produkcją obrazu zajmie się niedawno powstała, niezależna wytwórnia Frederator Films, która chce specjalizować się w filmach z budżetem poniżej 20 milionów dolarów. Firmę założył Fred Shiebert, dawny prezes Hanna-Barbera, wraz z innymi weteranami branży: Kevinem Kolde oraz Ericem Gardnerem. Wszyscy troje zostaną producentami filmu.

Jednak nie to jest najważniejsze. Fanów zapewne najbardziej ucieszy wiadomość, że funkcję reżysera i scenarzysty przyjął sam Doug TenNapel – twórca gry. Przyznał on jednak, że nie jest zainteresowany dokładnym oddaniem pierwowzoru. Zamiast tego postanowił ponownie zaplanować postacie bohaterów i przygotować kilka zarysów scenariuszy, które najlepiej będą pasowały do budżetu i długości filmu.

Obecnie nie ujawniono żadnej, nawet przybliżonej daty premiery ekranizacji. Film jest jeszcze w fazie przedprodukcyjnej, nie mamy więc co liczyć na to, że zadebiutuje w najbliższym czasie.

The Neverhood

The Neverhood

PC
po premierze

Data wydania: 25 kwietnia 1996

Informacje o Grze
8.9

Gracze

OCEŃ
Oceny
Podobało się?

0

Atari wydawcą gier o tematyce jeździeckiej

Następny
Atari wydawcą gier o tematyce jeździeckiej

Amerykańscy wydawcy w 2012 roku przeznaczą 2 miliardy dolarów na reklamy gier

Poprzedni
Amerykańscy wydawcy w 2012 roku przeznaczą 2 miliardy dolarów na reklamy gier

Kalendarz Wiadomości

Nie
Pon
Wto
Śro
Czw
Pią
Sob

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl