Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS

Chris Roberts Najnowsze wiadomości i informacje

Star Citizen - w 2017 roku produkcja pochłaniała 4 mln dolarów miesięcznie

Serek, 20 stycznia 2019, 12:45

Wydaje się, że pieniądze i Star Citizen to dwa nierozłączne tematy. Studio Cloud Imperium Games, odpowiedzialne za produkcję, opublikowało dokument, w którym dzieli się ze społecznością danymi na temat gospodarowania środkami finansowymi. Liczby są zawrotne.

Roberts: Squadron 42 pod kilkoma względami lepszy od RDR 2 oraz GoW

AlexB, 27 grudnia 2018, 11:35

W wywiadzie z serwisem VentureBeat Chris Roberts zdradził, że jego zdaniem Squadron 42, czyli stanowiąca samodzielny moduł kampania dla pojedynczego gracza Star Citizen, pod wieloma względami będzie lepsza od takich hitów jak God of War czy Red Dead Redemption II. Alfa-testy produkcji odbędą się w 2020 roku.

Star Citizen zarobił 7 milionów dolarów w dziewięć dni

Entelarmer, 2 grudnia 2018, 18:11

Świętowanie premiery aktualizacji 3.3.5 Star Citizen okazało się bardzo lukratywne dla twórców kosmicznego symulatora. Przez dziewięć dni studio Cloud Imperium Games zarobiło ponad 7 milionów dolarów, m.in. dzięki wyprzedażom w grze.

Star Citizen zarobił 600 tys. dolarów w godzinę

Aquma, 27 listopada 2018, 11:54

Dzięki wyprzedaży statków, towarzyszącej wydarzeniu umożliwiającemu ich darmowe testowanie, twórcy Star Citizen – studio Cloud Imperium Games – zarobili w ciągu godziny 600 tys. dolarów.

Star Citizen z aktualizacją 3.3.5 – pierwsza planeta i wielkie miasto

aadamus, 22 listopada 2018, 12:00

Kolejne duże zmiany w Star Citizen. Cloud Imperium Games udostępniło aktualizację 3.3.5, która dodaje pokaźną ilość nowej zawartości, w tym pierwszą pełnowymiarową planetę – Hurston – z wielkim miastem Lorville na jej powierzchni.

Budżet Star Citizen przekroczył 200 milionów dolarów

Ender, 17 listopada 2018, 19:10

Budżet kosmicznego symulatora Star Citizen przekroczył właśnie pułap 200 milionów dolarów. Od czasu zapowiedzi gry, która nastąpiła sześć lat temu, jej twórcy stale zbierają pieniądze, sprzedając graczom nie tylko dostęp do samego wciąż niedokończonego tytułu, ale także do statków oraz innych wirtualnych przedmiotów.

Star Citizen wciąż zarabia jak szalony

Adrian Werner, 14 października 2018, 09:59

Impreza CitizenCon okazała się dużym sukcesem dla studia Cloud Imperium Games. Dzięki wzrostowi zainteresowania grą Star Citizen autorzy zanotowali imponujący skok przychodów, uzyskując ponad milion dolarów w raptem cztery dni.

Star Citizen - gwiazdorski zwiastun Squadron 42 i aktualizacja 3.3

AlexB, 11 października 2018, 12:30

W trakcie wczorajszego wydarzenia CitizenCon Cloud Imperium Games podzieliło się kilkoma interesującymi informacjami na temat Star Citizena. Studio zaprezentowało nowy zwiastun kampanii dla pojedynczego gracza, czyli Squadron 42, oraz zdradziło, co znajduje się w aktualizacji 3.3, która dopiero co pojawiła się na serwerach testowych.

Star Citizen - data premiery aktualizacji 3.3 i kontrowersje wokół pay-to-win

AlexB, 5 sierpnia 2018, 12:30

Chris Roberts poinformował, że kolejna aktualizacja do gry Star Citizen, oznaczona numerem 3.3, zadebiutuje 10 października bieżącego roku. Ponadto deweloper odpowiedział na obawy niektórych, że kosmiczny symulator zmierza w kierunku pay-to-win.

Twórcy Star Citizen przestali rozpatrywać prośby o zwrot pieniędzy

AlexB, 16 lipca 2018, 12:30

Cloud Imperium Games przestało rozpatrywać jakiekolwiek prośby o zwrot pieniędzy od osób, które wsparły wciąż powstający kosmiczny symulator Star Citizen. Sprawa wywołała burzę wśród społeczności i trafiła nawet do sądu.

Star Citizen wsparły już ponad 2 miliony graczy; nadchodzi patch 3.1.0

AlexB, 27 marca 2018, 10:55

Grę Star Citizen wsparły już przeszło 2 miliony osób. Łącznie wpłacili oni na rzecz tego ambitnego kosmicznego symulatora ponad 181 milionów dolarów. Tytuł wciąż znajduje się w fazie alfy; wkrótce ma pojawić się nowy patch, dodający kolejne elementy gameplayu oraz poprawiający optymalizację.

Star Citizen – kompendium wiedzy [Aktualizacja #12: debiut alfy 3.0, nowe wymagania, pozew Cryteka i inne]

Draug, 8 stycznia 2018, 07:30

W niniejszym artykule znajdziecie kompendium wiedzy o grze Star Citizen, na bieżąco uzupełniane o nowości w temacie owego space-sima studia Cloud Imperium Games. W dwunastej aktualizacji piszemy m.in. o premierze wersji alfa 3.0, nowych wymaganiach sprzętowych, pozwaniu dewelopera przez firmę Crytek za niewłaściwe używanie CryEngine i o sprzedaży działek na planetach za prawdziwe pieniądze.

Star Citizen - premierowa wersja nie będzie zawierać wszystkiego, co obiecano

Góral, 19 kwietnia 2016, 11:42

Chris Roberts, szef studia Cloud Imperium Games, wyjawił, że premierowa wersja gry Star Citizen nie będzie zawierała wszystkiego, co obiecano podczas zbiórki pieniędzy. Brakujące elementy i kolejne nowości zostaną wprowadzone do produkcji po jej oficjalnym debiucie.

Star Citizen - kolejne doniesienia o problemach twórców

Entelarmer, 2 października 2015, 18:00

Magazyn internetowy The Escapist skontaktował się z byłymi pracownikami Cloud Imperium Games w sprawie gry Star Citizen i problemów studia. Na te zarzuty o niezdrową atmosferę w zespole, marnowanie funduszy i nierealność projektu odpowiedział prezes firmy, Chris Roberts.

Star Citizen zajmie na dysku ponad 100 GB

Luc, 12 marca 2015, 09:11

Star Citizen to nie tylko rekordzista crowdfundingu, ale także jedna z gier o najwyższych wymaganiach sprzętowych. Twórcy zdradzili, że będzie również jedną z „najcięższych”, a jej rozmiary przekroczą praktycznie wszystko, co do tej pory widzieliśmy na PC.

Star Citizen – ujawniono dwa świeże trailery i garść nowych informacji

Luc, 26 stycznia 2015, 11:17

Star Citizen, ambitny space-sim tworzony przez samego Chrisa Robertsa, doczekał się właśnie kolejnych trailerów. Podczas zakończonego PAX South 2015 ujawniono także kilka nieznanych do tej pory faktów – m.in. możliwość podróżowania przez nadprzestrzenne tunele.

Star Citizen - opublikowano kalendarz prac na 2015 rok

Góral, 21 stycznia 2015, 16:02

Twórcy gry Star Citizen ujawnili przybliżone daty premier poszczególnych modułów. W tym roku fani otrzymają dostęp do trybów FPS, Planetside, Arena Commander 2.0, Squadron 42 oraz Persistent Universe. Pełna wersja produkcji zadebiutuje w 2016 roku.

Star Citizen - twórcy podsumowują 2014 i zdradzają plany na 2015 rok

Góral, 3 stycznia 2015, 16:13

Chris Roberts, szef studia Cloud Imperium Games, podsumował 2014 rok z perspektywy gry Star Citizen, wyjawiając kilka ciekawych informacji. Dodatkowo zdradził plany na bieżący rok, w którym ukazać ma się m.in. moduł FPS.

Star Citizen – szczegóły na temat trybu FPS

Arantasar, 25 października 2014, 11:50

Członkowie studia Redacted, odpowiedzialnego za tryb FPS w grze Star Citizen, zdradzili kilka szczegółów na jego temat. Gracze będą mogli skradać się i dokonywać cichych zabójstw, niszczyć otoczenie czy modyfikować uzbrojenie. Całość wzorowana jest na takich tytułach jak Counter-Strike, Rainbow Six, Arma, Delta Force oraz Killzone.

Star Citizen z 55 mln dolarów; wszystkie pieniądze idą na produkcję

Góral, 2 października 2014, 13:25

Chris Roberts, główny twórca kosmicznego symulatora Star Citizen, zdradził, że na produkcję gry uzbierano ponad 55 mln dolarów. Jednocześnie w opublikowanym wpisie zapewnił, że wszystkie pieniądze zebrane przed premierą tytułu idą w jego rozwój.

Star Citizen z 46 mln dolarów i nową aktualizacją

Góral, 13 czerwca 2014, 09:26

Twórcy gry Star Citizen uzyskali od fanów ponad 46 mln dolarów na produkcję wyczekiwanego space-sima. Jednocześnie opublikowano nowy patch, zawierający poprawki modułu Arena Commander, oraz poinformowano, że część osób otrzymała dostęp do funkcjonalności multiplayer tego trybu.

Star Citizen – Dogfighting Module znowu zalicza poślizg

Draug, 29 maja 2014, 10:01

Chris Roberts, szef studia Cloud Imperium Games, poinformował, że drugi moduł do gry Star Citizen (Arena Commander) wbrew zapowiedziom nie ukaże się dzisiaj. Jego debiut został nieznacznie opóźniony, aby wyeliminować kilka poważnych błędów, które jeszcze trapią Dogfighting Module.

Star Citizen - debiut trybu Arena Commander za 3 dni

Góral, 26 maja 2014, 09:32

Twórcom ze studia Cloud Imperium Games udało się zebrać ponad 44 mln dolarów na produkcję space-sima Star Citizen. Kwotę tę pozyskano na kilka dni przez debiutem trybu Arena Commander, zawierającego moduł kosmicznej walki Dogfighting, którego premiera odbędzie się 29 maja.

Star Citizen - Dogfighing Module zostanie udostępniony 29 maja

Góral, 17 maja 2014, 16:09

Studio Cloud Imperium Games, odpowiedzialne za kosmiczny symulator Star Citizen, poinformowało, że tryb Arena Commander, zawierający moduł Dogfighing, zostanie udostępniony 29 maja. Krótko pisząc, za kilkanaście dni fani produkcji w końcu zaczną toczyć kosmiczne boje.

Star Citizen – zobacz zapis rozgrywki z modułu Dogfighting z nowymi scenami

Draug, 22 kwietnia 2014, 10:23

Zarządzane przez Chrisa Robertsa studio Cloud Imperium Games wypuściło kilkudziesięciominutowy zapis rozgrywki z gry Star Citizen, ukazujący Dogfighting Module. W dużej mierze jest to ten sam materiał, który został pokazany podczas targów PAX East, lecz wzbogacono go o kilkanaście minut nowych scen.

Star Citizen ma na koncie 42 miliony dolarów – gra otrzyma nowy statek, Galactapedię i inne bonusy

Draug, 15 kwietnia 2014, 12:38

Studio Cloud Imperium Games (z Chrisem Robertsem na czele) poinformowało, że zbiórka pieniędzy na grę Star Citizen przekroczyła 42 miliony dolarów. Dzięki temu w produkcji znajdzie się m.in. nowy statek oraz kompendium wiedzy z interfejsem 3D (Galactapedia), dostępne zarówno z poziomu strony internetowej, jak i samej gry.

PAX EAST - rynek gier PC ma się dobrze, w dużej mierze dzięki dystrybucji cyfrowej

Fisheye, 14 kwietnia 2014, 11:40

W czasie tegorocznych targów PAX East odbył się panel dyskusyjny, którego uczestnicy - pracownicy i deweloperzy związani z branżą gier komputerowych - rozmawiali o przyszłości rynku PC. Zgodnie uznali, że trzyma się on dobrze, komputery osobiste mają przewagę nad pozostałymi platformami sprzętowymi, a jedynym problemem jest piractwo.

Star Citizen - prezentacja modułu Dogfighting i garść nowych szczegółów

Góral, 11 kwietnia 2014, 10:55

Twórcy gry Star Citizen zaprezentowali na targach Pax East moduł Dogfighting, który zostanie udostępniony graczom pod koniec bieżącego miesiąca lub na początku maja. Projekt, pomimo tego, że to w gruncie rzeczy alfa, już teraz wygląda świetnie i zapowiada się na to, że deweloperzy dotrzymają złożonych obietnic. Jednocześnie ujawniono kilka nowych informacji dotyczących nadchodzącego space-sima.

Star Citizen z 41 mln dolarów. Do gry trafi proceduralnie generowana zawartość

Góral, 31 marca 2014, 12:38

Studio Cloud Imperium Games zebrało na produkcję kosmicznego symulatora Star Citizen aż 41 mln dolarów. Oznacza to, że do prac zaprzęgnięty zostanie zespół odpowiedzialny za system proceduralnego generowania zawartości. Akcja crowdfundingowa trwa nadal i przy 42 mln tytuł zostanie urozmaicony nowym myśliwcem, a strona internetowa projektu wzbogaci się o przewodnik Galactapedia.

Na Star Citizen zebrano ponad 40 milionów dolarów

qjin, 11 marca 2014, 12:50

Twórcom Star Citizen, gry Chrisa Robertsa, prezesa studia Cloud Imperium Games, udało się już ubierać przeszło 40 milionów dolarów. Zainteresowanie tym ambitnym space-simem wcale nie maleje – pokonywanie kolejnych barier przychodzi projektowi z łatwością.

Star Citizen otrzyma moduł Dogfighting w kwietniu – Chris Roberts potwierdza

luckie, 5 marca 2014, 13:13

Chris Roberts potwierdził, że premiera Dogfighting Module – kolejnego modułu gry Star Citizen – nastąpi po targach PAX East, czyli najprawdopodobniej w kwietniu 2014 roku. Co ciekawe, obecnie nad kosmicznym symulatorem studia Cloud Imperium Games pracuje ponad 200 osób.

Star Citizen - Dogfighting Module zadebiutuje w kwietniu?

Góral, 13 lutego 2014, 09:33

Studio Cloud Imperium Games planuje wypuścić moduł Dogfighting, umożliwiający toczenie kosmicznych starć, niedługo po oficjalnej prezentacji trybu na targach PAX East. Odbędą się one w dniach 11 - 13 kwietnia, więc jeżeli wszystko pójdzie zgodnie z planem, to w tym samym miesiącu otrzymamy moduł, który pierwotnie miał ujrzeć światło dzienne pod koniec 2013 roku.

Star Citizen – informacje o planowanych modułach oraz wymaganiach sprzętowych gry

Ender, 29 stycznia 2014, 21:12

Twórcy gry Star Citizen podzielili się informacjami dotyczącymi modułów rozgrywki w grze, która jest sieciowym kosmicznym symulatorem, nad którym pieczę sprawuje twórca legendarnego Wing Commandera i Freelancera. Deweloperzy wypowiedzieli się również na temat wymagań sprzętowych produkcji.

Star Citizen - na produkcję space-sima Chrisa Robertsa zebrano 37 mln dolarów

Góral, 22 stycznia 2014, 10:18

Chris Roberts, główny twórca kosmicznego symulatora Star Citizen, poinformował na oficjalnej stronie projektu, że uzbierano już 37 mln dolarów na produkcję tego tytułu. W związku z tym gra zostanie wzbogacona o kolejny układ gwiezdny - Tanga. Naturalnie nie oznacza to końca zbiórki pieniędzy - wyczekiwanego space-sima cały czas można kupować przed premierą, finansując tym samym jego deweloping.

Star Citizen zgromadził 35 milionów dolarów

Draug, 23 grudnia 2013, 13:08

Na koniec roku Star Citizen może pochwalić się 35 milionami dolarów na swoim koncie. Tym samym w grze znajdzie się kolejny model statku: Drake Herald. Przy okazji ujawniono, że po uzbieraniu 37 milionów gra otrzyma jeszcze jeden system planetarny, Tanga.

Star Citizen – debiut modułu Dogfighting opóźni się o kilka miesięcy

Draug, 18 grudnia 2013, 09:19

Chris Roberts poinformował, że Dofighting module, stanowiący część Star Citizen, zostanie udostępniony kilka miesięcy później, niż planowano. Przyczyną jest chęć dopracowania projektu. Niestety, nie podano, na kiedy dokładnie przełożono wypuszczenie modułu.

Zbiórka na Star Citizen osiągnęła 33 miliony dolarów

Orlov, 27 listopada 2013, 10:15

Gromadzenie funduszy na kosmiczny symulator Star Citizen bije kolejne rekordy. Tym razem przekroczony został pułap 33 milionów dolarów.

Star Citizen z 30 milionami dolarów i ulepszonym trybem Squadron 42

qjin, 24 listopada 2013, 14:20

Studio Cloud Imperium Games ma już w kieszeni 30 milionów dolarów na ambitny projekt, jakim jest Star Citizen. Gracze nie zwalniają tempa i od samego rozpoczęcia zbiórki pieniędzy wspierają chętnie tę grę, która z tygodnia na tydzień, z miesiąca na miesiąca, staje się bardziej rozbudowana dzięki kolejnym wpłatom.

„Star Citizen nigdy nie zostanie wykastrowany na potrzeby słabszych platform” – zapewnia Chris Roberts

luckie, 19 listopada 2013, 14:17

Chris Roberts zapewnił, że Star Citizen jest tytułem rdzennie pecetowym i nigdy nie zostanie ograniczony na potrzeby konsol. Wydanie gry na PlayStation 4 i Xboksie One jest możliwe, ale tylko wtedy, gdy właściciele tych platform zgodzą się na warunki studia Cloud Imperium Games.

Star Citizen z 26 milionami dolarów na koncie – kolejny tydzień, kolejny milion

luckie, 4 listopada 2013, 11:36

Star Citizen zdążył już zebrać 26 milionów dolarów za sprawą crowdfundingu. W odpowiedzi na tak ogromne wsparcie finansowe ze strony fanów gry, twórcy zapowiadają kolejne pomysły na rozwój produkcji.

Star Citizen - zebrano 25 mln dolarów

Góral, 28 października 2013, 08:39

Twórcy gry Star Citizen poinformowali, że udało im się zebrać 25 mln dolarów na produkcję kosmicznego symulatora. Jednocześnie ujawnili nowy cel, po przekroczeniu którego w grze spotkamy handlowców Banu.

Star Citizen - uzbierano 24 miliony dolarów na produkcję gry

Sarge, 23 października 2013, 11:55

Zbiórka pieniędzy na produkcję gry Star Citizen przekroczyła granicę 24 milionów dolarów. Twórcy ze studia Roberts Space Industries nie zamierzają na tym poprzestać i już ogłosili dodatkową zawartość za kolejne progi finansowe.

Star Citizen – nowy trailer

Ender, 26 września 2013, 19:40

W sieci pojawiły się nowy trailer kosmicznego symulatora Star Citizen. Prezentuje on nie tylko możliwości silnika graficznego, ale także wiele elementów rozgrywki, które były zapowiadane przez twórców.

Star Citizen zebrał już 18 mln dolarów, przy 20 mln dodany zostanie tryb planetarnych bitew FPS

Adrian Werner, 8 września 2013, 10:11

Zbiórka na kosmiczny symulator Star Citizen przekroczyła pułap 18 milionów dolarów. Twórcy zapowiedzieli, że po osiągnięciu 20 mln do gry dodana zostanie opcja prowadzenia bitew na powierzchniach planet w trybie FPS.

Star Citizen zebrał ponad 17 milionów dolarów

qjin, 1 września 2013, 11:09

Star Citizen, kosmiczny symulator Chrisa Robertsa i jego zespołu Cloud Imperium Games, uzbierał już przeszło 17 milionów dolarów. Jest to absolutny rekord w grach finansowanych przez społeczność.

Star Citizen – Hangar Module już dostępny

luckie, 30 sierpnia 2013, 12:11

Fani Star Citizen, którzy ofiarowali twórcom co najmniej 30 dolarów mogą pobrać tzw. Hangar Module, czyli pierwszy grywalny fragment produkcji. Umożliwia on oglądanie zakupionych za prawdziwe pieniądze statków kosmicznych, dokujących w wirtualnym hangarze.

Star Citizen - w przyszłym tygodniu pojawi się pierwszy moduł gry

Draug, 23 sierpnia 2013, 11:55

Zgodnie z zapowiedzią, w przyszły czwartek pojawi się pierwszy spośród serii modułów zawierających poszczególne elementy gry Star Citizen. Osoby, które wsparły projekt, otrzymają na początek wirtualny hangar, umożliwiający oglądanie i modyfikowanie statków.

Star Citizen przekracza kolejny próg. Na produkcję uzbierano 15 mln dolarów

Góral, 2 sierpnia 2013, 08:50

Dowodzona przez Chrisa Robertsa ekipa studia Cloud Imperium Games uzbierała na grę Star Citizen ponad 15 mln dolarów. To jednak nie koniec, gdyż w dalszym ciągu można wpłacać pieniądze.

Star Citizen - uzbierano ponad 14 mln dolarów

Góral, 8 lipca 2013, 08:22

Chris Roberts, wraz ze swoim studiem Cloud Imperium Games, uzbierał już ponad 14 mln dolarów na produkcję gry Star Citizen. W związku z tym opublikowano kolejny próg i nowe nagranie wideo.

Star Citizen – Chris Roberts prezentuje imponujący model statku

luckie, 1 lipca 2013, 11:45

Chris Roberts, twórca kosmicznego MMO Star Citizen zaprezentował znakomicie wyglądający model jednego ze statków, jakie znajdziemy w grze. Zobaczcie jak imponujący poziom szczegółów osiągnięto dzięki wykorzystaniu CryEngine 3.