Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gry 10 października 2020, 17:14

Premiera Squadron 42 to nadal odległy temat

Nie liczmy na rychły debiut Squadron 42. Chris Roberts w sesji pytań i odpowiedzi ujawnił, że proces tworzenia jeszcze potrwa. Nikt nie chce wypuszczać półproduktu.

W SKRÓCIE:
  1. Chris Roberts został zapytany w sesji pytań i odpowiedzi o premierę Squadron 42.
  2. Jego odpowiedź nie ucieszy osób, które liczyły na rychły debiut tego modułu Star Citizen.
  3. Powodem przedłużających się prac jest ogromna ambicja zespołu deweloperskiego i chęć stworzenia gry idealnej.

Squadron 42 pojawi się wtedy, kiedy gra będzie ukończona i Chris Roberts uzna to za stosowne. Powtarzające się ciągle pytania dotyczące modułu kampanii dla jednego gracza w Star Citizen sprowokowały założyciela studia Cloud Imperium Games do poruszenia tego tematu w sesji pytań i odpowiedzi na forum gry.

Nie pytasz o to, nad czym pracujemy przy Squadron 42. Chcesz po prostu wiedzieć, kiedy wypuścimy ten moduł. Najlepszą odpowiedzią jest - kiedy go skończymy. Nie zaplanujemy premiery tylko po to, by mieć określoną datę. Chcemy mieć odpowiednią technologię i dopracowaną zawartość. Musimy być pewni, że gra będzie dostarczała sporo radości. Nie mam zamiaru iść na kompromisy przy tworzeniu tytułu, w który włożyłem całe swoje serce i duszę.

Chris Roberts dodał, że nawet mimo faktu, że wszyscy chcą ukończyć ten projekt jak najszybciej, wypuszczenie czegoś, co nie będzie spełniało narzuconych przez studio norm jakości, nie wchodzi w rachubę.

A co z obiecaną w lipcu „mapą drogową”, która ma nas zapoznać z planami rozwoju Squadron 42? W skrócie - będzie. Oddajmy głos panu Robertsowi:

Mapa pokaże nasze postępy i im bliżej będziemy końca prac, tym dokładniejsze będą przedstawiane plany. Nie będą jednak idealne. Nie mam szklanej kuli i nie jestem w stanie wszystkiego przewidzieć.

Na koniec pojawia się jeszcze porównanie z Red Dead Redemption 2 i Cyberpunkiem 2077 jako przykładami gier, które celowały (lub celują w przypadku tytułu studia CD Projekt RED) bardzo wysoko i ich premiery były przesuwane, by deweloperzy mogli zrealizować swoje ambicje. Miejmy nadzieję, że ze Squadron 42 (i całym projektem Star Citizen) będzie podobnie i gry po prostu się pojawią.

  1. Oficjalna strona Star Citizen

Paweł Musiolik

Paweł Musiolik

Pisać o grach zaczynał na łamach serwisu SquareZone. Później pisał i szefował na nieistniejącym PSSite.com, zaś aktualnie prowadzi swojego bloga o grach. Nie napisał jeszcze tekstu, z którego byłby w 100% zadowolony. Przygodę z grami zaczął w wieku 3 lat, gdy udało mu się namówić ojca na kupno komputera C64. Rozbudzona przez Flimbo's Quest miłość do elektronicznej rozrywki rozkwitła podczas pierwszych przygód z Heroes of Might & Magic, osiągając apogeum po zakupie pierwszego PlayStation. Wraz z rosnącym wiekiem zaliczał kolejne kontakty z konsolami przenośnymi Nintendo, wrócił też na łono PC jako dodatkowej platformy do grania. Kolekcjonuje gry, jest fanem emulacji.

więcej