Splinter Cell: Double Agent: Shanghai - Hotel (3) Misja 5
Aktualizacja:
Zauważ, że znajduje się tu przejście, z którego warto oczywiście skorzystać (#1). Nie daj się tu złapać, ale z racji wyłączonego oświetlenia masz ułatwioną sprawę. Skorzystaj ze znajdującej się w tym miejscu drabiny (#2). Następnie dotrzesz do szybu wentylacyjnego. Wskakuj do środka. Dotrzesz w końcu do pokoju hotelowego, w którym będziesz musiał wykonać kilka nowych czynności.
![]() | ![]() |
Na początek radziłbym zgasić światło (#1). Otwórz drzwi. Włącz sobie noktowizor i skieruj się do prawego pomieszczenia. Wpadniesz tu na pojedynczego gostka, którego musisz znokautować. Skorzystaj teraz z jego komputera (#2). Włam się do systemu, dzięki czemu będziesz mógł wyłączyć kilka kamer. To bardzo pożyteczna opcja. Zapisz tu sobie stan gry. Możesz też podnieść kilka przedmiotów (Sticky Camera), ale nie jest to konieczne.
![]() | ![]() |
Musisz się teraz wrócić do centralnego pomieszczenia apartamentu (#1). Schowaj się w nieoświetlonym miejscu i zaczekaj na wartownika. Podbiegnij teraz do niego, próbując go ogłuszyć. Ciało tego przeciwnika możesz schować w jakimś nieoświetlonym miejscu. Skieruj się teraz do korytarza, który był pilnowany przez usuniętego przeciwnika (#2). Po drodze koniecznie zapisz stan gry. Czeka Cię bowiem dość wymagający przerywnik.
![]() | ![]() |
Trzymaj się cały czas lewej ściany. Powinieneś wpaść na dobrze znane ci osoby. Zwróć uwagę na gostka znajdującego się w korytarzu po lewej (#1). Zaczekaj aż zgasi światło i dołączy do swoich kolegów. Ruszaj przed siebie. Wpadniesz tu na niewielki sejf (#2). Jak się zapewne domyślasz, będziesz musiał pokonać dobrze znaną mini-grę żeby go otworzyć.
![]() | ![]() |
Otwórz sejf. Pobierz próbkę Red Mercury (#1). Możesz także podnieść znajdującą się tu amunicję, choć nie będziesz z niej musiał korzystać. Zamknij dla bezpieczeństwa sejf. Skieruj się teraz do lewego pomieszczenia (#2). Zaprowadzi Cię ono do niewielkiej łazienki.
![]() | ![]() |
Zwróć uwagę na dziurę w suficie, z której będziesz oczywiście musiał skorzystać. Podciągnij się do góry (#1) i ruszaj przed siebie. Nie musisz się chwilowo skradać. W pewnym miejscu będziesz musiał wejść do ciasnego szybu wentylacyjnego. Sukcesywnie posuwaj się do przodu. Zbliżysz się w końcu do serwerowni (#2). Zanim zeskoczysz na dół, zapisz stan gry.
![]() | ![]() |
Na stole po lewej stronie odnajdziesz granat (#1). Z komputera nie warto natomiast korzystać, tym bardziej, iż jeden z wartowników może za chwilę wejść do tego pomieszczenia. Nie musisz się go jednak obawiać. Skieruj się do charakterystycznej drabiny (#2), z której będziesz oczywiście musiał skorzystać.
![]() | ![]() |
Znajdziesz się na niewielkiej platformie. W pierwszej kolejności będziesz musiał podejść do miejsca, w którym podczepisz linę (#1). Zjedź po niej na sam dół. Znajdziesz się na nowej półce (#2). Warto się tu rozejrzeć. Kiedy się już napatrzysz, udaj się w lewo. Możesz sobie tu zapisać stan gry, ale nie jest to absolutnie wymagane.
![]() | ![]() |
Teraz musisz zaczekać aż zjawi się tu jedna z wind (#1). Musisz wejść na jej dach. Winda po chwili powinna ruszyć. Musisz ponownie zaczekać. Po kilku sekundach osiągnie ona niższy poziom (#2). Przesuń się na znajdującą się w tym miejscu półkę.
![]() | ![]() |
Komentarze czytelników
Stranger. Senator
Carl92 --> Od takich spraw masz dział pomocy:
http://www.encyklopedia.gracza.pl/index.asp?id=7
Pshemeck Legend
Odgrzebie temat- a jak :D
Misja z kolekcjonowaniem odciskow palcow ;) Nie wlamalem sie chyba do kompuera Emila w poprzedniej czesci, gdyz kiedy wpisuje haslo 1337 (hehe widac tworcy maja fantazje :P ) nic sie nie dzieje-kod nieprawidlowy.Jakis pomysl jak to obejsc?
zanonimizowany449190 Junior
Ja przeszłem demo i mi się ogromnie podoba.Kupuję pełną.Najlepsze są wizyty w kwaterze JBA.Pozdro.
zanonimizowany449190 Junior
Mam male pytanko , jestem w kwaterze JBA i mi każą rozwalić jakiegoś biednego pilota.Trochę szkoda gościa i w ogóle to jakieś takie niemoralne jest.........
Stranger. Senator
picket --> Tu masz opisane jak możesz zachować się w sytuacji z pilotem:
https://www.gry-online.pl/poradniki/tom-clancys-splinter-cell-double-agent/&PART=120&PAGE=1
zanonimizowany462925 Legionista
dużo jest wszędzie poruwnań splintera do metal ger solida ja jestem za splinterem ta gra ma jaja.....Polecam wszystkim przejście ją na 100%Still
zanonimizowany390255 Konsul
Swietny poradnik jak zwykle poradniki Stranger sa swietne
zanonimizowany912438 Junior
Ja nie mogę w misji NYC – JBA HQ – Part 3 dokonać wyboru na temat wybuchu bomby.
zanonimizowany595328 Legionista
panowie zaczynam bawic sie z tą gra i zdechlem na samouczku :D w poradniku napisali..
Podejdź do rynny i zacznij wspinać się na górę (#1). Teraz będziesz musiał przejść na drugą stronę. Podskocz, tak aby się chwycić rury i ruszaj przed siebie. W końcowej części będziesz się musiał dodatkowo podciągnąć (#2). Nie zeskakuj. Dojdź do samego końca i ostrożnie zejdź po rynnie na dół.
podszedlem do rynny wspinam sie a ten mi wlazi na mor i stoi jak mam podskoczyc i zlapac sie rynny zeby dalej przejsc > skacze jak walniety pol godziny a ten mi sie nie lapie tej rynny ;]
https://www.gry-online.pl/poradniki/tom-clancys-splinter-cell-double-agent/&PART=20
chce wlesc jak na 4 zdjeciu z prawej ale za chiny niechce sie zlapac tej rynny ;]
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.


















