Splinter Cell: Double Agent: Sea of Okhotsk (2) Misja 4.1
Aktualizacja:
Spróbuj zlokalizować teraz poznany w pierwszej misji kampanii cieńszy fragment lodu. Musisz tam podpłynąć (#1). Stojącego tu przeciwnika najłatwiej będzie zabić, wykorzystując poznany w pierwszej misji trik. Skorzystaj z nowo powstałej dziury, tak aby przedostać się na powierzchnię. Ruszaj przed siebie. Skręć teraz w prawo i ponownie wskocz do wody (#2). Będziesz bowiem musiał utworzyć dwie inne dziury.
![]() | ![]() |
Płyń przed siebie, trzymając się jednocześnie lewego brzegu. Po kilku chwilach dotrzesz do miejsca, w którym będziesz mógł dokonać kolejnego zabójstwa (#1). Przeciwnik powinien stać na cieńszym kawałku lodu. W przeciwnym przypadku musiałbyś go zwabić. Do zniszczenia pozostał ci już tylko jeden fragment, zlokalizowany na samym końcu (#2).
Uwaga! Utworzenie tej dziury może zaalarmować jednego z wartowników. W takim przypadku najlepiej byłoby zaczekać aż sprawdzi co się stało. Nie powinno to natomiast spowodować wszczęcia alarmu.
![]() | ![]() |
Pamiętaj o tym żeby przez cały czas pomagać sobie podręczną mapą. Musisz się teraz w dowolnym miejscu wynurzyć na powierzchnię, tak aby na spokojnie móc zbadać całe obozowisko (#1). Jednocześnie możesz skorzystać z trójwymiarowej mapy, tak aby dowiedzieć się gdzie znajduje się potrzebny do wykonania tego zadania detonator (#2).
![]() | ![]() |
Po znalezieniu się na powierzchni radziłbym spróbować zlokalizować wszystkich wartowników, a następnie ich ogłuszyć (#1). Nie powinieneś mieć z tym dużych problemów. Dodatkowo możesz sabotować generator (#2), tak aby wyłączyć oświetlające tę okolicę lampy. Ułatwi ci to przemieszczanie się po terenie.
![]() | ![]() |
W okolicy tej odnajdziesz między innymi laptop z kilkoma mailami (#1) oraz amunicję (#2), którą warto byłoby oczywiście podnieść. Radziłbym także zapisać sobie stan gry. Zawsze możesz bowiem wpaść na jakiegoś gostka, którego nie zdołałeś znokautować.
![]() | ![]() |
Teren ten może być jeszcze przez kogoś patrolowany (#1). Pomagaj sobie oczywiście mapką. W miarę możliwości staraj się nokautować przeciwników, a nie zabijać ich. Na koniec skieruj się do komputera (#2). Będziesz oczywiście musiał rozwiązać dobrze znaną mini-grę, dzięki czemu pojawi się opcja zdetonowania ładunków. Skorzystaj z niej.
![]() | ![]() |
Skorzystaj ponownie z mapy, tak aby zlokalizować miejsce, do którego musisz się udać (#1). Jest to niewielki niebieski punkt. Po dotarciu na miejsce będziesz musiał wskoczyć do wody (#2). Po chwili gra powinna zacząć ładować drugą (zdecydowanie trudniejszą) część tej misji.
![]() | ![]() |
Komentarze czytelników
panowie zaczynam bawic sie z tą gra i zdechlem na samouczku :D w poradniku napisali..
Podejdź do rynny i zacznij wspinać się na górę (#1). Teraz będziesz musiał przejść na drugą stronę. Podskocz, tak aby się chwycić rury i ruszaj przed siebie. W końcowej części będziesz się musiał dodatkowo podciągnąć (#2). Nie zeskakuj. Dojdź do samego końca i ostrożnie zejdź po rynnie na dół.
podszedlem do rynny wspinam sie a ten mi wlazi na mor i stoi jak mam podskoczyc i zlapac sie rynny zeby dalej przejsc > skacze jak walniety pol godziny a ten mi sie nie lapie tej rynny ;]
https://www.gry-online.pl/poradniki/tom-clancys-splinter-cell-double-agent/&PART=20
chce wlesc jak na 4 zdjeciu z prawej ale za chiny niechce sie zlapac tej rynny ;]
Ja nie mogę w misji NYC – JBA HQ – Part 3 dokonać wyboru na temat wybuchu bomby.
Swietny poradnik jak zwykle poradniki Stranger sa swietne
dużo jest wszędzie poruwnań splintera do metal ger solida ja jestem za splinterem ta gra ma jaja.....Polecam wszystkim przejście ją na 100%Still
picket --> Tu masz opisane jak możesz zachować się w sytuacji z pilotem:
https://www.gry-online.pl/poradniki/tom-clancys-splinter-cell-double-agent/&PART=120&PAGE=1
Prawdziwy agent nie powinien mieć skrupułów.
Mam male pytanko , jestem w kwaterze JBA i mi każą rozwalić jakiegoś biednego pilota.Trochę szkoda gościa i w ogóle to jakieś takie niemoralne jest.........
Ja przeszłem demo i mi się ogromnie podoba.Kupuję pełną.Najlepsze są wizyty w kwaterze JBA.Pozdro.
Odgrzebie temat- a jak :D
Misja z kolekcjonowaniem odciskow palcow ;) Nie wlamalem sie chyba do kompuera Emila w poprzedniej czesci, gdyz kiedy wpisuje haslo 1337 (hehe widac tworcy maja fantazje :P ) nic sie nie dzieje-kod nieprawidlowy.Jakis pomysl jak to obejsc?
Carl92 --> Od takich spraw masz dział pomocy:
http://www.encyklopedia.gracza.pl/index.asp?id=7
Mam ten poradnik mam z WEG 07 z aktualizacji i mam te zakładki pomieszane klikam na jakąś misje a mi tu wyskakuje spis treści wy też tak macie ?
Bemsyo --> Spróbuj podchodząc do sejfu (gdy Sam zaczyna wykonywać tę akcję, ale ekran się jeszcze nie załadował) trzymać już jeden wciśnięty kursor.
mam problem w shanghaiu i w NYC 2 sejfy nie dają sie otworzyc choć dusze klawisze kierunkowe!!! co mam zrobić"???
Stranger, jak dla mnie ten poradnik to lipa, poszedłeś na totalną łatwiznę olewając jedno z założeń gry - czyli bycie niezauważonym :/
według mnie napracowałeś się na marne, bo przejście gry, jak piszesz, "pozwalając sobie na ogłuszenie wrogu tu czy tam" to żaden wyczyn.
tą część SC skończyłem ze średnim wynikiem 91% nie wykonując tylko jednego zadania - uratowania kobiety z autobusu w kinshasie (nie licząc do średniej planszy JBA HQ4, bo tam nie ma podanego wyniku na koniec). gdybym sobie odpuścił starania, to grę pewnie załatwiłbym w parę wieczorów... ale satysfakcja raczej marna z tego by była.
chlopaki ja tez fruwam po scianach w szanghaju, pomocy. gg 2091362
Elkaczorro zrobiłeś coś w shanghaju?
mam ten sam problem w misji w shanghaju sam spada przy przechodzeniu na swiecące rury wiszac na gzymsie ma ktos jakiś pomysł?
Minimalne wymagania (Splinter Cell: Double Agent )
Celeron 2,6 GHz, 768 MB RAM (przy 512 czasem wywala na pulpit poza tym długo ładuje), Grafika z pixel / vertex shader 3.0 (minimum GeForce 6500 lub Radeon X1600)
PUJDZIE A CIEKAWI MNIE ILE MIAŁES GHz BO DO TEJ GRY JEST NAJMIESZE 2.30GHz
ALE ZATO MUSI BYĆ 1GB RAM NO I ODPOWIEDNIA KARTA GRAFICZNA
właśnie nabyłem athlona x2 3800+ 2 ghz pozostałe wymagania spełniam kurcze ciekawe czy mi pujdzie
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.














