Splinter Cell: Double Agent: Iceland - Geothermal Plant (2) Misja 1
Aktualizacja:
Podejdź teraz do krawędzi i zeskocz na niższy poziom. Zaczekaj aż patrolujący ten teren wartownik ustawi się pod Tobą. Musisz na niego zeskoczyć (#1), dzięki czemu go ogłuszysz. Odciągnij ciało z oświetlanego miejsca. Skieruj się teraz do znajdujących kawałek dalej schodów (#2), po których będziesz oczywiście musiał zejść na dół.
![]() | ![]() |
Zaczekaj aż wartownicy rozejdą się. Po zejściu na najniższy poziom skieruj się w lewo (#1). Uważaj na gostka z latarką, którego chwilowo musisz unikać. Obróć się w prawo i wejdź do niewielkiego kontenera (#2). Odnajdziesz tu minę, którą będziesz mógł oczywiście podnieść. Skieruj się na drugi koniec kontenera (musisz się skradać!!).
![]() | ![]() |
Zauważ, że stoi tu pojedynczy wartownik (#1), którego wypadałoby złapać. Wycofaj się z zakładnikiem do kontenera. Radziłbym go teraz przesłuchać, a na koniec ogłuszyć (#2). W tym celu będziesz musiał wcisnąć prawy przycisk myszy. Jednocześnie uważaj na patrolujących ten teren wartowników.
![]() | ![]() |
Od przesłuchanego wartownika otrzymałeś klucz do bramy, z którego już teraz mógłbyś skorzystać. Osobiście radziłbym jednak zbadać okoliczny budynek. Najpierw zajmij się jednak gostkiem z latarką. Ogłusz go (#1), a ciało schowaj w kontenerze. Ostrożnie wejdź teraz do wspomnianego budynku (#2).
![]() | ![]() |
Uwaga! Stojącego tu przeciwnika nie musisz zabijać! Jeśli chcesz, możesz podnieść leżący na stole granat. Skorzystaj teraz z komputera (#1). Po znalezieniu się w menu wybierz drugą opcję (Open Gate), dzięki czemu otworzysz sobie bramę. Zostanie to ukazane na krótkim filmiku (#2). Możesz się już wrócić do kontenera.
![]() | ![]() |
Patrolujących ten teren wartowników nie musisz zabijać. Jeśli chodzi o gostka stojącego przy bramie, zaczekaj na odpowiedni moment żeby móc wejść do środka (#1). Idź prosto, ale przy pierwszej możliwej okazji skręć w prawo (#2). Pozwoli ci to uniknąć znajdującego się tu źródła światła.
![]() | ![]() |
Zaczekaj, aż gostek z latarką zacznie iść w lewo. Podejdź do muru i spróbuj wspiąć się na górę (#1). Nie możesz się tu zbytnio ociągać, ale czasu masz na szczęście wystarczająco dużo. Skorzystaj z następnie z drabiny, po której musisz wyjść na górę (#2).
![]() | ![]() |
Podskocz, tak aby móc chwycić się rurki i ruszaj przed siebie (#1). Nie zostaniesz przez nikogo zauważony, aczkolwiek nie powinieneś się zatrzymywać. Po dotarciu na miejsce zeskocz na dół i podejdź do zatrzymanego wentylatora. Wciśnij odpowiedni klawisz (#2) żeby przedostać się do właściwej części fabryki.
![]() | ![]() |
Komentarze czytelników
Stranger. Senator
Carl92 --> Od takich spraw masz dział pomocy:
http://www.encyklopedia.gracza.pl/index.asp?id=7
Pshemeck Legend
Odgrzebie temat- a jak :D
Misja z kolekcjonowaniem odciskow palcow ;) Nie wlamalem sie chyba do kompuera Emila w poprzedniej czesci, gdyz kiedy wpisuje haslo 1337 (hehe widac tworcy maja fantazje :P ) nic sie nie dzieje-kod nieprawidlowy.Jakis pomysl jak to obejsc?
zanonimizowany449190 Junior
Ja przeszłem demo i mi się ogromnie podoba.Kupuję pełną.Najlepsze są wizyty w kwaterze JBA.Pozdro.
zanonimizowany449190 Junior
Mam male pytanko , jestem w kwaterze JBA i mi każą rozwalić jakiegoś biednego pilota.Trochę szkoda gościa i w ogóle to jakieś takie niemoralne jest.........
Stranger. Senator
picket --> Tu masz opisane jak możesz zachować się w sytuacji z pilotem:
https://www.gry-online.pl/poradniki/tom-clancys-splinter-cell-double-agent/&PART=120&PAGE=1
zanonimizowany462925 Legionista
dużo jest wszędzie poruwnań splintera do metal ger solida ja jestem za splinterem ta gra ma jaja.....Polecam wszystkim przejście ją na 100%Still
zanonimizowany390255 Konsul
Swietny poradnik jak zwykle poradniki Stranger sa swietne
zanonimizowany912438 Junior
Ja nie mogę w misji NYC – JBA HQ – Part 3 dokonać wyboru na temat wybuchu bomby.
zanonimizowany595328 Legionista
panowie zaczynam bawic sie z tą gra i zdechlem na samouczku :D w poradniku napisali..
Podejdź do rynny i zacznij wspinać się na górę (#1). Teraz będziesz musiał przejść na drugą stronę. Podskocz, tak aby się chwycić rury i ruszaj przed siebie. W końcowej części będziesz się musiał dodatkowo podciągnąć (#2). Nie zeskakuj. Dojdź do samego końca i ostrożnie zejdź po rynnie na dół.
podszedlem do rynny wspinam sie a ten mi wlazi na mor i stoi jak mam podskoczyc i zlapac sie rynny zeby dalej przejsc > skacze jak walniety pol godziny a ten mi sie nie lapie tej rynny ;]
https://www.gry-online.pl/poradniki/tom-clancys-splinter-cell-double-agent/&PART=20
chce wlesc jak na 4 zdjeciu z prawej ale za chiny niechce sie zlapac tej rynny ;]
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
















