Splinter Cell: Double Agent: NYC - JBA HQ - Part 2 (4) Misja 6
Aktualizacja:
Włam się również do komputera (podejdź do urządzenia od prawej strony), dzięki czemu pozyskasz kod (#1) - 1337. Informację tę wykorzystasz w dalszej części rozgrywki. Kiedy uznasz, iż jesteś gotowy, spróbuj zbliżyć się do sejfu. Odpowiednio wcześniej dobrze byłoby też zapisać sobie stan gry. Usłyszysz jakieś głosy. BŁYSKAWICZNIE schowaj się w ukazanej na screenie szafce (#2).
![]() | ![]() |
Przez najbliższą minutę właściwie nie będziesz mógł ruszać się z tego miejsca. Możesz natomiast obserwować, co dzieje się w pokoju (#1). Musisz zaczekać aż spotkanie się zakończy. Jeden z terrorystów usiądzie na fotelu. Wyjdź z szafki i podejdź do sejfu (#2). Będziesz musiał rozwiązać kolejną mini-grę. Powinieneś doskonale wiedzieć co należy tu robić.
![]() | ![]() |
Otwórz sejf, a następnie zeskanuj potrzebne plany (#1). Po wykonaniu tej czynności będziesz oczywiście musiał zamknąć sejf. Przesuń się błyskawicznie w prawo. Musisz schować się za biurkiem, tak aby uniknąć jednego z przeciwników (#2). Skieruje się on bowiem do badanej już wcześniej sypialni.
![]() | ![]() |
To już właściwie końcówka. Na liczniku powinno ci pozostać około 5-6 minut. Czas ten możesz spróbować spożytkować, wykonując jedno z drugorzędnych zleceń. Nie jest to jednak konieczne. Jeśli chcesz zakończyć poziom, wycofaj się na balkon Teraz musisz zeskoczyć na dół i wrócić się do łazienki, z której poprzednio wychodziłeś (#1). Przejdź do sąsiedniego pomieszczenia, a załączy się interesujący filmik (#2).
W nagrodę za wykonanie tej misji odblokujesz: Sonic Grenade - Attachment oraz Hacking Device - Force Hack Upgrade. Dzięki temu drugiemu przedmiotowi nie będziesz już musiał łamać zabezpieczeń, gdyż zostanie to wykonane w sposób automatyczny.
![]() | ![]() |
Komentarze czytelników
Stranger. Senator
Carl92 --> Od takich spraw masz dział pomocy:
http://www.encyklopedia.gracza.pl/index.asp?id=7
Pshemeck Legend
Odgrzebie temat- a jak :D
Misja z kolekcjonowaniem odciskow palcow ;) Nie wlamalem sie chyba do kompuera Emila w poprzedniej czesci, gdyz kiedy wpisuje haslo 1337 (hehe widac tworcy maja fantazje :P ) nic sie nie dzieje-kod nieprawidlowy.Jakis pomysl jak to obejsc?
zanonimizowany449190 Junior
Ja przeszłem demo i mi się ogromnie podoba.Kupuję pełną.Najlepsze są wizyty w kwaterze JBA.Pozdro.
zanonimizowany449190 Junior
Mam male pytanko , jestem w kwaterze JBA i mi każą rozwalić jakiegoś biednego pilota.Trochę szkoda gościa i w ogóle to jakieś takie niemoralne jest.........
Stranger. Senator
picket --> Tu masz opisane jak możesz zachować się w sytuacji z pilotem:
https://www.gry-online.pl/poradniki/tom-clancys-splinter-cell-double-agent/&PART=120&PAGE=1
zanonimizowany462925 Legionista
dużo jest wszędzie poruwnań splintera do metal ger solida ja jestem za splinterem ta gra ma jaja.....Polecam wszystkim przejście ją na 100%Still
zanonimizowany390255 Konsul
Swietny poradnik jak zwykle poradniki Stranger sa swietne
zanonimizowany912438 Junior
Ja nie mogę w misji NYC – JBA HQ – Part 3 dokonać wyboru na temat wybuchu bomby.
zanonimizowany595328 Legionista
panowie zaczynam bawic sie z tą gra i zdechlem na samouczku :D w poradniku napisali..
Podejdź do rynny i zacznij wspinać się na górę (#1). Teraz będziesz musiał przejść na drugą stronę. Podskocz, tak aby się chwycić rury i ruszaj przed siebie. W końcowej części będziesz się musiał dodatkowo podciągnąć (#2). Nie zeskakuj. Dojdź do samego końca i ostrożnie zejdź po rynnie na dół.
podszedlem do rynny wspinam sie a ten mi wlazi na mor i stoi jak mam podskoczyc i zlapac sie rynny zeby dalej przejsc > skacze jak walniety pol godziny a ten mi sie nie lapie tej rynny ;]
https://www.gry-online.pl/poradniki/tom-clancys-splinter-cell-double-agent/&PART=20
chce wlesc jak na 4 zdjeciu z prawej ale za chiny niechce sie zlapac tej rynny ;]
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.








