Splinter Cell: Double Agent: Kinshasa (3) Misja 9.1

Poradniki

Aktualizacja:

Pobierz Poradnik
Spis treści

Skorzystaj z drabiny. Zauważ, że gostek którego próbowałeś unikać strzela do znajdujących się na dole żołnierzy. Możesz spróbować go znokautować (#1). Najlepiej zrobić to wtedy, gdy próbuje oddać kolejne strzały. Musisz jednak uważać, gdyż po kilkunastu sekundach spróbuje wrócić się do drabiny. Chowaj się za kamiennymi blokami. Po kilku chwilach powinien się tu zjawić jego kolega (#2). Jego również wypadałoby zaatakować z zaskoczenia.

1 - Kinshasa (3) | Misja 9.1 w Splinter Cell Double Agent - Tom Clancys Splinter Cell: Double Agent - poradnik do gry
Po oczyszczeniu dachu skieruj się do niewielkich schodów (#1), dzięki którym będziesz mógł wejść do budynku - Kinshasa (3) | Misja 9.1 w Splinter Cell Double Agent - Tom Clancys Splinter Cell: Double Agent - poradnik do gry

Po oczyszczeniu dachu skieruj się do niewielkich schodów (#1), dzięki którym będziesz mógł wejść do budynku. Skieruj się teraz do znajdującej na ścianie puszki (#2). Musisz ją otworzyć, a następnie włamać się do systemu bezpieczeństwa. W ten sposób zneutralizujesz niektóre zabezpieczenia. Zapisz tu stan gry.

2 - Kinshasa (3) | Misja 9.1 w Splinter Cell Double Agent - Tom Clancys Splinter Cell: Double Agent - poradnik do gry
Przejdź teraz po rurze - Kinshasa (3) | Misja 9.1 w Splinter Cell Double Agent - Tom Clancys Splinter Cell: Double Agent - poradnik do gry

Przejdź teraz po rurze. Zatrzymaj się w miejscu, w którym pojawi się charakterystyczna ikonka (#1). W taki oto sposób będziesz mógł zjechać na dół (#2). Po drodze nie musisz na szczęście unikać żadnych zabezpieczeń czy przeciwników. Zaczekaj aż Fisher zjedzie na dolną platformę. Warto tu zapisać stan gry.

3 - Kinshasa (3) | Misja 9.1 w Splinter Cell Double Agent - Tom Clancys Splinter Cell: Double Agent - poradnik do gry
Na początek skorzystaj ze znajdującej się tu drabiny - Kinshasa (3) | Misja 9.1 w Splinter Cell Double Agent - Tom Clancys Splinter Cell: Double Agent - poradnik do gry

Na początek skorzystaj ze znajdującej się tu drabiny. Zeskocz na dół i ruszaj przed siebie (#1). Po drodze będziesz musiał się przecisnąć przez węższy korytarz, a także przeczołgać. Nie powinno ci to sprawić żadnych problemów. Dojdziesz w końcu do rury, po której będziesz się musiał zacząć wspinać (#2).

4 - Kinshasa (3) | Misja 9.1 w Splinter Cell Double Agent - Tom Clancys Splinter Cell: Double Agent - poradnik do gry
Chwyć się teraz górnej rurki i przesuń trochę do przodu - Kinshasa (3) | Misja 9.1 w Splinter Cell Double Agent - Tom Clancys Splinter Cell: Double Agent - poradnik do gry

Chwyć się teraz górnej rurki i przesuń trochę do przodu. Musisz zeskoczyć w takim miejscu żeby wylądował na kamiennej konstrukcji (#1). Obróć się w lewo i ruszaj w stronę charakterystycznego włazu (#2). Teraz musisz się włamać do kolejnego systemu bezpieczeństwa, tak aby go pomyślnie otworzyć.

5 - Kinshasa (3) | Misja 9.1 w Splinter Cell Double Agent - Tom Clancys Splinter Cell: Double Agent - poradnik do gry
Po złamaniu zabezpieczeń będziesz oczywiście musiał otworzyć właz (#1) - Kinshasa (3) | Misja 9.1 w Splinter Cell Double Agent - Tom Clancys Splinter Cell: Double Agent - poradnik do gry

Po złamaniu zabezpieczeń będziesz oczywiście musiał otworzyć właz (#1). Zeskocz na dół. Docelowo będziesz musiał znaleźć się na kolejnej rurce (#2), dzięki której dotrzesz do celu. To skomplikowany proces, tak więc dobrze byłoby zapisać tu stan gry.

6 - Kinshasa (3) | Misja 9.1 w Splinter Cell Double Agent - Tom Clancys Splinter Cell: Double Agent - poradnik do gry
Najważniejsza kwestia, o której musisz pamiętać związana jest z tym, iż NIE MUSISZ się śpieszyć - Kinshasa (3) | Misja 9.1 w Splinter Cell Double Agent - Tom Clancys Splinter Cell: Double Agent - poradnik do gry

Najważniejsza kwestia, o której musisz pamiętać związana jest z tym, iż NIE MUSISZ się śpieszyć. Jedyne utrudnienia to lasery, których będziesz musiał unikać. Radzę więc precyzyjnie wykonywać kolejne posunięcia. Zatrzymaj się też na chwilę żeby zaobserwować w jaki sposób lasery uruchamiają się. Pozwoli ci to lepiej zaplanować kolejne akcje.

Załóżmy, że spróbujesz przesuwać się w lewo. Ustaw się przy pierwszej zaporze i zaczekaj aż zostanie ona wyłączona (#1). Teraz szybko przesuwaj się w lewo. Kolejne zapory też powinny się zgasić, tak więc możesz to wykonywać przy jednym podejściu. Przedostań się teraz na niewielką półkę (#2). Warto byłoby w tym miejscu zaczekać aż lasery wykonują pełny cykl.

7 - Kinshasa (3) | Misja 9.1 w Splinter Cell Double Agent - Tom Clancys Splinter Cell: Double Agent - poradnik do gry
Tym razem będziesz musiał przykleić się do oszklonej ściany i w taki sposób przedostać się do kolejnej stabilnej półki (#1) - Kinshasa (3) | Misja 9.1 w Splinter Cell Double Agent - Tom Clancys Splinter Cell: Double Agent - poradnik do gry

Tym razem będziesz musiał przykleić się do oszklonej ściany i w taki sposób przedostać się do kolejnej stabilnej półki (#1). Skorzystaj z rurki, tak aby powrócić na górę. W dalszym ciągu przesuwaj się w lewo (#2). Po dotarciu do narożnika nie będziesz musiał nic szczególnego robić. Dotrzesz w końcu do miejsca, w których sam chwyci się rurki w inny sposób.

8 - Kinshasa (3) | Misja 9.1 w Splinter Cell Double Agent - Tom Clancys Splinter Cell: Double Agent - poradnik do gry
9 - Kinshasa (3) | Misja 9.1 w Splinter Cell Double Agent - Tom Clancys Splinter Cell: Double Agent - poradnik do gry

Komentarze czytelników

Dodaj komentarz
Forum Gry Akcji
2007-02-28
20:16

Stranger. Senator

Stranger.

Carl92 --> Od takich spraw masz dział pomocy:
http://www.encyklopedia.gracza.pl/index.asp?id=7

Komentarz: Stranger.
2007-03-15
17:08

Pshemeck Legend

Pshemeck

Odgrzebie temat- a jak :D
Misja z kolekcjonowaniem odciskow palcow ;) Nie wlamalem sie chyba do kompuera Emila w poprzedniej czesci, gdyz kiedy wpisuje haslo 1337 (hehe widac tworcy maja fantazje :P ) nic sie nie dzieje-kod nieprawidlowy.Jakis pomysl jak to obejsc?

Komentarz: Pshemeck
2007-04-06
09:19

zanonimizowany449190 Junior

👍

Ja przeszłem demo i mi się ogromnie podoba.Kupuję pełną.Najlepsze są wizyty w kwaterze JBA.Pozdro.

Komentarz: zanonimizowany449190
2007-04-06
09:24

zanonimizowany449190 Junior

😐

Mam male pytanko , jestem w kwaterze JBA i mi każą rozwalić jakiegoś biednego pilota.Trochę szkoda gościa i w ogóle to jakieś takie niemoralne jest.........

Komentarz: zanonimizowany449190
2007-04-06
15:39

mirencjum Legend

Prawdziwy agent nie powinien mieć skrupułów.

Komentarz: mirencjum
2007-04-06
15:42

Stranger. Senator

Stranger.

picket --> Tu masz opisane jak możesz zachować się w sytuacji z pilotem:
https://www.gry-online.pl/poradniki/tom-clancys-splinter-cell-double-agent/&PART=120&PAGE=1

Komentarz: Stranger.
2007-05-27
09:09

zanonimizowany462925 Legionista

😉

dużo jest wszędzie poruwnań splintera do metal ger solida ja jestem za splinterem ta gra ma jaja.....Polecam wszystkim przejście ją na 100%Still

Komentarz: zanonimizowany462925
2007-07-23
21:36

zanonimizowany390255 Konsul

👍

Swietny poradnik jak zwykle poradniki Stranger sa swietne

Komentarz: zanonimizowany390255
2013-04-09
20:05

zanonimizowany912438 Junior

😒

Ja nie mogę w misji NYC – JBA HQ – Part 3 dokonać wyboru na temat wybuchu bomby.

Komentarz: zanonimizowany912438
2013-06-01
18:03

zanonimizowany595328 Legionista

panowie zaczynam bawic sie z tą gra i zdechlem na samouczku :D w poradniku napisali..
Podejdź do rynny i zacznij wspinać się na górę (#1). Teraz będziesz musiał przejść na drugą stronę. Podskocz, tak aby się chwycić rury i ruszaj przed siebie. W końcowej części będziesz się musiał dodatkowo podciągnąć (#2). Nie zeskakuj. Dojdź do samego końca i ostrożnie zejdź po rynnie na dół.

podszedlem do rynny wspinam sie a ten mi wlazi na mor i stoi jak mam podskoczyc i zlapac sie rynny zeby dalej przejsc > skacze jak walniety pol godziny a ten mi sie nie lapie tej rynny ;]
https://www.gry-online.pl/poradniki/tom-clancys-splinter-cell-double-agent/&PART=20
chce wlesc jak na 4 zdjeciu z prawej ale za chiny niechce sie zlapac tej rynny ;]

Komentarz: zanonimizowany595328

Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.

Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl