Splinter Cell: Double Agent: Cozumel - Cruise Ship (2) Misja 7.2
Aktualizacja:
Problem ten możesz rozwiązać na wiele różnych sposobów. Najprościej będzie oczywiście zajść gostka od tyłu i go złapać. Wtedy możesz go przesłuchać (#1), tak aby odkryć prawidłową kombinację do drzwi (2112). Jeśli chciałbyś go jakoś ominąć, musiałbyś skorzystać z jednego ze swoich gadżetów, tak aby chwilowo odwrócić jego uwagę. Kod (zakładam, że go nie znasz) mógłbyś pozyskać bardzo prosto - korzystając z komputera w jednej z kajut czy przeglądając szafkę z dokumentami (#2).
![]() | ![]() |
Kiedy uznasz, że jesteś gotowy, skieruj się do drzwi i wprowadź prawidłową kombinację (#1). ZAPISZ tu stan gry. Skieruj się na dół. Pomieszczenie to okupowane jest przez dwóch gostków. Ponadto trzeci przeciwnik patroluje balkonik, na który będziesz się musiał przedostać. Podobnie jak wcześniej, możesz spróbować ominąć przeciwników lub kilku z nich ogłuszyć (#2). Ostrzegam jednak, iż ominięcie wszystkich wrogów będzie bardzo trudne. Są oni w ciągłym ruchu, a na dodatek balkonik, na którym spędzisz trochę czasu jest całkowicie odsłonięty...
![]() | ![]() |
Jeśli planujesz wszystko rozwiązać w pokojowy i bezbolesny sposób, prawdopodobnie po raz kolejny będziesz musiał skorzystać z niektórych gadżetów. Niezależnie od obranej drogi, musisz dotrzeć do miejsca, w którym będziesz musiał zaczepić się o linę (#1). Zaczekaj aż bohater zjedzie na dół (#2). Koniecznie zapisz stan gry, gdyż za chwilę zjawi się tu kilku przeciwników.
![]() | ![]() |
Ruszaj w prawo. Powinieneś wiedzieć, iż wrogowie wyjdą z centralnego pomieszczenia, do którego sam będziesz się musiał dostać. Przeskocz teraz przez balustradę (#1) i zeskocz na dół. W następnej kolejności radziłbym skierować się na tyły budynku (#2), gdyż przez kilkanaście najbliższych sekund będziesz tu w miarę bezpieczny.
![]() | ![]() |
Ustaw się niedaleko schodów, przy których pojawi się jeden z przeciwników (#1). Jego wyjątkowo radziłbym się pozbyć, gdyż znalazłby się on na większym balkoniku, a więc utrudniłby w znacznym stopniu Twoje działania. Jego ciało schowaj na tyłach budynku. Zbliż się do wejścia. Będzie tu drugi wartownik (#2). Jego możesz już spróbować ominąć, choć też jest to ryzykowne.
![]() | ![]() |
Teraz będziesz musiał wejść do środka. Z zamkiem nie powinieneś mieć żadnych problemów (#1). Skręć w prawo, odwróć się i skieruj do wąskiego przejścia. Dojdziesz do miejsca, w którym pojawi się ikonka bomby (#2). Zanim ją jednak założysz, radziłbym zapisać sobie stan gry.
![]() | ![]() |
Po założeniu bomby musisz błyskawicznie wcisnąć klawisz używania, tak aby przystąpić do dobrze znanej mini-gry (#1). Chodzi tu oczywiście o wypełnienie celu dla NSA. Po wykonaniu tego zadania możesz wyjść na zewnątrz (#2), oczywiście odpowiednio wcześniej upewniając się, że okolica jest czysta. Obróć się w prawo i ruszaj przed siebie.
![]() | ![]() |
Musisz podejść do charakterystycznego pudełeczka i wykonać dobrze znane czynności (#1). Spowoduje to opuszczenie platformy, na którą musisz wejść (#2). Po chwili główny bohater automatycznie wykona skok do wody, a misja ta zostanie zaliczona.
W nagrodę za ukończenie obu etapów odblokujesz następujące przedmioty: EMP Grenade - Attachment oraz Gas Grenade - Attachment.
![]() | ![]() |
Komentarze czytelników
Stranger. Senator
Carl92 --> Od takich spraw masz dział pomocy:
http://www.encyklopedia.gracza.pl/index.asp?id=7
Pshemeck Legend
Odgrzebie temat- a jak :D
Misja z kolekcjonowaniem odciskow palcow ;) Nie wlamalem sie chyba do kompuera Emila w poprzedniej czesci, gdyz kiedy wpisuje haslo 1337 (hehe widac tworcy maja fantazje :P ) nic sie nie dzieje-kod nieprawidlowy.Jakis pomysl jak to obejsc?
zanonimizowany449190 Junior
Ja przeszłem demo i mi się ogromnie podoba.Kupuję pełną.Najlepsze są wizyty w kwaterze JBA.Pozdro.
zanonimizowany449190 Junior
Mam male pytanko , jestem w kwaterze JBA i mi każą rozwalić jakiegoś biednego pilota.Trochę szkoda gościa i w ogóle to jakieś takie niemoralne jest.........
Stranger. Senator
picket --> Tu masz opisane jak możesz zachować się w sytuacji z pilotem:
https://www.gry-online.pl/poradniki/tom-clancys-splinter-cell-double-agent/&PART=120&PAGE=1
zanonimizowany462925 Legionista
dużo jest wszędzie poruwnań splintera do metal ger solida ja jestem za splinterem ta gra ma jaja.....Polecam wszystkim przejście ją na 100%Still
zanonimizowany390255 Konsul
Swietny poradnik jak zwykle poradniki Stranger sa swietne
zanonimizowany912438 Junior
Ja nie mogę w misji NYC – JBA HQ – Part 3 dokonać wyboru na temat wybuchu bomby.
zanonimizowany595328 Legionista
panowie zaczynam bawic sie z tą gra i zdechlem na samouczku :D w poradniku napisali..
Podejdź do rynny i zacznij wspinać się na górę (#1). Teraz będziesz musiał przejść na drugą stronę. Podskocz, tak aby się chwycić rury i ruszaj przed siebie. W końcowej części będziesz się musiał dodatkowo podciągnąć (#2). Nie zeskakuj. Dojdź do samego końca i ostrożnie zejdź po rynnie na dół.
podszedlem do rynny wspinam sie a ten mi wlazi na mor i stoi jak mam podskoczyc i zlapac sie rynny zeby dalej przejsc > skacze jak walniety pol godziny a ten mi sie nie lapie tej rynny ;]
https://www.gry-online.pl/poradniki/tom-clancys-splinter-cell-double-agent/&PART=20
chce wlesc jak na 4 zdjeciu z prawej ale za chiny niechce sie zlapac tej rynny ;]
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
















