Splinter Cell: Double Agent: Cozumel - Cruise Ship (2) Misja 7.2

Poradniki

Aktualizacja:

Pobierz Poradnik
Spis treści

Problem ten możesz rozwiązać na wiele różnych sposobów. Najprościej będzie oczywiście zajść gostka od tyłu i go złapać. Wtedy możesz go przesłuchać (#1), tak aby odkryć prawidłową kombinację do drzwi (2112). Jeśli chciałbyś go jakoś ominąć, musiałbyś skorzystać z jednego ze swoich gadżetów, tak aby chwilowo odwrócić jego uwagę. Kod (zakładam, że go nie znasz) mógłbyś pozyskać bardzo prosto - korzystając z komputera w jednej z kajut czy przeglądając szafkę z dokumentami (#2).

1 - Cozumel - Cruise Ship (2) | Misja 7.2 w Splinter Cell Double Agent - Tom Clancys Splinter Cell: Double Agent - poradnik do gry
Kiedy uznasz, że jesteś gotowy, skieruj się do drzwi i wprowadź prawidłową kombinację (#1) - Cozumel - Cruise Ship (2) | Misja 7.2 w Splinter Cell Double Agent - Tom Clancys Splinter Cell: Double Agent - poradnik do gry

Kiedy uznasz, że jesteś gotowy, skieruj się do drzwi i wprowadź prawidłową kombinację (#1). ZAPISZ tu stan gry. Skieruj się na dół. Pomieszczenie to okupowane jest przez dwóch gostków. Ponadto trzeci przeciwnik patroluje balkonik, na który będziesz się musiał przedostać. Podobnie jak wcześniej, możesz spróbować ominąć przeciwników lub kilku z nich ogłuszyć (#2). Ostrzegam jednak, iż ominięcie wszystkich wrogów będzie bardzo trudne. Są oni w ciągłym ruchu, a na dodatek balkonik, na którym spędzisz trochę czasu jest całkowicie odsłonięty...

2 - Cozumel - Cruise Ship (2) | Misja 7.2 w Splinter Cell Double Agent - Tom Clancys Splinter Cell: Double Agent - poradnik do gry
Jeśli planujesz wszystko rozwiązać w pokojowy i bezbolesny sposób, prawdopodobnie po raz kolejny będziesz musiał skorzystać z niektórych gadżetów - Cozumel - Cruise Ship (2) | Misja 7.2 w Splinter Cell Double Agent - Tom Clancys Splinter Cell: Double Agent - poradnik do gry

Jeśli planujesz wszystko rozwiązać w pokojowy i bezbolesny sposób, prawdopodobnie po raz kolejny będziesz musiał skorzystać z niektórych gadżetów. Niezależnie od obranej drogi, musisz dotrzeć do miejsca, w którym będziesz musiał zaczepić się o linę (#1). Zaczekaj aż bohater zjedzie na dół (#2). Koniecznie zapisz stan gry, gdyż za chwilę zjawi się tu kilku przeciwników.

3 - Cozumel - Cruise Ship (2) | Misja 7.2 w Splinter Cell Double Agent - Tom Clancys Splinter Cell: Double Agent - poradnik do gry
Ruszaj w prawo - Cozumel - Cruise Ship (2) | Misja 7.2 w Splinter Cell Double Agent - Tom Clancys Splinter Cell: Double Agent - poradnik do gry

Ruszaj w prawo. Powinieneś wiedzieć, iż wrogowie wyjdą z centralnego pomieszczenia, do którego sam będziesz się musiał dostać. Przeskocz teraz przez balustradę (#1) i zeskocz na dół. W następnej kolejności radziłbym skierować się na tyły budynku (#2), gdyż przez kilkanaście najbliższych sekund będziesz tu w miarę bezpieczny.

4 - Cozumel - Cruise Ship (2) | Misja 7.2 w Splinter Cell Double Agent - Tom Clancys Splinter Cell: Double Agent - poradnik do gry
Ustaw się niedaleko schodów, przy których pojawi się jeden z przeciwników (#1) - Cozumel - Cruise Ship (2) | Misja 7.2 w Splinter Cell Double Agent - Tom Clancys Splinter Cell: Double Agent - poradnik do gry

Ustaw się niedaleko schodów, przy których pojawi się jeden z przeciwników (#1). Jego wyjątkowo radziłbym się pozbyć, gdyż znalazłby się on na większym balkoniku, a więc utrudniłby w znacznym stopniu Twoje działania. Jego ciało schowaj na tyłach budynku. Zbliż się do wejścia. Będzie tu drugi wartownik (#2). Jego możesz już spróbować ominąć, choć też jest to ryzykowne.

5 - Cozumel - Cruise Ship (2) | Misja 7.2 w Splinter Cell Double Agent - Tom Clancys Splinter Cell: Double Agent - poradnik do gry
Teraz będziesz musiał wejść do środka - Cozumel - Cruise Ship (2) | Misja 7.2 w Splinter Cell Double Agent - Tom Clancys Splinter Cell: Double Agent - poradnik do gry

Teraz będziesz musiał wejść do środka. Z zamkiem nie powinieneś mieć żadnych problemów (#1). Skręć w prawo, odwróć się i skieruj do wąskiego przejścia. Dojdziesz do miejsca, w którym pojawi się ikonka bomby (#2). Zanim ją jednak założysz, radziłbym zapisać sobie stan gry.

6 - Cozumel - Cruise Ship (2) | Misja 7.2 w Splinter Cell Double Agent - Tom Clancys Splinter Cell: Double Agent - poradnik do gry
Po założeniu bomby musisz błyskawicznie wcisnąć klawisz używania, tak aby przystąpić do dobrze znanej mini-gry (#1) - Cozumel - Cruise Ship (2) | Misja 7.2 w Splinter Cell Double Agent - Tom Clancys Splinter Cell: Double Agent - poradnik do gry

Po założeniu bomby musisz błyskawicznie wcisnąć klawisz używania, tak aby przystąpić do dobrze znanej mini-gry (#1). Chodzi tu oczywiście o wypełnienie celu dla NSA. Po wykonaniu tego zadania możesz wyjść na zewnątrz (#2), oczywiście odpowiednio wcześniej upewniając się, że okolica jest czysta. Obróć się w prawo i ruszaj przed siebie.

7 - Cozumel - Cruise Ship (2) | Misja 7.2 w Splinter Cell Double Agent - Tom Clancys Splinter Cell: Double Agent - poradnik do gry
Musisz podejść do charakterystycznego pudełeczka i wykonać dobrze znane czynności (#1) - Cozumel - Cruise Ship (2) | Misja 7.2 w Splinter Cell Double Agent - Tom Clancys Splinter Cell: Double Agent - poradnik do gry

Musisz podejść do charakterystycznego pudełeczka i wykonać dobrze znane czynności (#1). Spowoduje to opuszczenie platformy, na którą musisz wejść (#2). Po chwili główny bohater automatycznie wykona skok do wody, a misja ta zostanie zaliczona.

W nagrodę za ukończenie obu etapów odblokujesz następujące przedmioty: EMP Grenade - Attachment oraz Gas Grenade - Attachment.

8 - Cozumel - Cruise Ship (2) | Misja 7.2 w Splinter Cell Double Agent - Tom Clancys Splinter Cell: Double Agent - poradnik do gry
9 - Cozumel - Cruise Ship (2) | Misja 7.2 w Splinter Cell Double Agent - Tom Clancys Splinter Cell: Double Agent - poradnik do gry

Komentarze czytelników

Dodaj komentarz
Forum Gry Akcji
2007-02-28
20:16

Stranger. Senator

Stranger.

Carl92 --> Od takich spraw masz dział pomocy:
http://www.encyklopedia.gracza.pl/index.asp?id=7

Komentarz: Stranger.
2007-03-15
17:08

Pshemeck Legend

Pshemeck

Odgrzebie temat- a jak :D
Misja z kolekcjonowaniem odciskow palcow ;) Nie wlamalem sie chyba do kompuera Emila w poprzedniej czesci, gdyz kiedy wpisuje haslo 1337 (hehe widac tworcy maja fantazje :P ) nic sie nie dzieje-kod nieprawidlowy.Jakis pomysl jak to obejsc?

Komentarz: Pshemeck
2007-04-06
09:19

zanonimizowany449190 Junior

👍

Ja przeszłem demo i mi się ogromnie podoba.Kupuję pełną.Najlepsze są wizyty w kwaterze JBA.Pozdro.

Komentarz: zanonimizowany449190
2007-04-06
09:24

zanonimizowany449190 Junior

😐

Mam male pytanko , jestem w kwaterze JBA i mi każą rozwalić jakiegoś biednego pilota.Trochę szkoda gościa i w ogóle to jakieś takie niemoralne jest.........

Komentarz: zanonimizowany449190
2007-04-06
15:39

mirencjum Legend

Prawdziwy agent nie powinien mieć skrupułów.

Komentarz: mirencjum
2007-04-06
15:42

Stranger. Senator

Stranger.

picket --> Tu masz opisane jak możesz zachować się w sytuacji z pilotem:
https://www.gry-online.pl/poradniki/tom-clancys-splinter-cell-double-agent/&PART=120&PAGE=1

Komentarz: Stranger.
2007-05-27
09:09

zanonimizowany462925 Legionista

😉

dużo jest wszędzie poruwnań splintera do metal ger solida ja jestem za splinterem ta gra ma jaja.....Polecam wszystkim przejście ją na 100%Still

Komentarz: zanonimizowany462925
2007-07-23
21:36

zanonimizowany390255 Konsul

👍

Swietny poradnik jak zwykle poradniki Stranger sa swietne

Komentarz: zanonimizowany390255
2013-04-09
20:05

zanonimizowany912438 Junior

😒

Ja nie mogę w misji NYC – JBA HQ – Part 3 dokonać wyboru na temat wybuchu bomby.

Komentarz: zanonimizowany912438
2013-06-01
18:03

zanonimizowany595328 Legionista

panowie zaczynam bawic sie z tą gra i zdechlem na samouczku :D w poradniku napisali..
Podejdź do rynny i zacznij wspinać się na górę (#1). Teraz będziesz musiał przejść na drugą stronę. Podskocz, tak aby się chwycić rury i ruszaj przed siebie. W końcowej części będziesz się musiał dodatkowo podciągnąć (#2). Nie zeskakuj. Dojdź do samego końca i ostrożnie zejdź po rynnie na dół.

podszedlem do rynny wspinam sie a ten mi wlazi na mor i stoi jak mam podskoczyc i zlapac sie rynny zeby dalej przejsc > skacze jak walniety pol godziny a ten mi sie nie lapie tej rynny ;]
https://www.gry-online.pl/poradniki/tom-clancys-splinter-cell-double-agent/&PART=20
chce wlesc jak na 4 zdjeciu z prawej ale za chiny niechce sie zlapac tej rynny ;]

Komentarz: zanonimizowany595328

Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.

Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl