Splinter Cell: Double Agent: NYC - JBA HQ - Part 3 (2) Misja 8
Aktualizacja:
Jeśli nie popełniłeś żadnych błędów, zagadka zostanie automatycznie zaliczona (#1). Teraz będziesz jedynie musiał przeczytać odpowiedni e-mail (#2). Możesz wyłączyć komputer, gdyż nic innego tu już nie zdziałasz. KONIECZNIE zapisz stan gry. Na liczniku powinieneś mieć około 23 minut. Nie martw się. Spokojnie wystarczy to do zaliczenia wszystkich ciekawszych zadań.
![]() | ![]() |
Teraz najlepiej było zająć się zaliczeniem części zadania z grupy Profile, a mianowicie zebrania pięciu odcisków palców. W pierwszej kolejności będziesz musiał wybrać odpowiedni obiekt z inwentarza (Fingerprint Scanner; #1). Przygotuj urządzenie. Pierwszy zestaw odcisków znajdziesz przy komputerze, który został użyty do zaliczenia mini-gry (#2). Skieruj się teraz do centralnego pomieszczenia.
Uwaga! W celu uzyskania poprawnego obrazu nie możesz wykonywać żadnych dodatkowych ruchów podczas skanowania!
![]() | ![]() |
Skorzystaj ze schodów żeby przejść na wyższy poziom. Udaj się do jednej z kwater i zlokalizuj lodówkę. Upewnij się, że w okolicy nikogo nie ma i zeskanuj kolejne odcinki (#1). Wróć się na dół. Teraz udaj się do drzwi prowadzących do serwerowni. Zgaś światło i zeskanuj odciski (#2). Z ich odnalezieniem nie powinieneś mieć dużych problemów. ZAPISZ tu stan gry!!
![]() | ![]() |
Teraz musisz udać się do drzwi, przy którym rozbrajałeś bomby (#1). Skorzystaj z posiadanego już urządzenia, dzięki czemu będziesz mógł przedostać się do strzeżonej strefy. Po dotarciu na górę będziesz musiał skręcić w lewo, tak aby dotrzeć do pracowni Enrici (#2). Jak zapewne pamiętasz, należy się tu chwycić rurki w celu uniknięcia zawieszonej kamery. Po dotarciu do drzwi zapisz sobie stan gry.
![]() | ![]() |
Jeśli włamałeś się do komputera Emile'a w poprzedniej misji, to powinieneś jeszcze pamiętać kod - 1337. Będziesz teraz z niego musiał skorzystać (#1). Po raz kolejny należy tu unikać siedzącej przy stole Enrici (#2). Skieruj się w prawo. Po dotarciu do dobrze znanego zwężenia radziłbym jednak zapisać stan gry. Zalety tego rozwiązania docenisz za kilkanaście sekund.
![]() | ![]() |
Po chwili Enrica otrzyma informację, w wyniku czego spróbuje zbliżyć się w Twoją stronę. Musisz się KONIECZNIE schować. Możesz skorzystać z przesmyku. Lepszym rozwiązaniem jest jednak schowanie się pod stołem (#1). Kiedy Enrica ustawi się przy szufladzie, wyjdź z kryjówki i włam się do komputera (#2). Dzięki temu posunięciu uzyskasz kod potrzebny do ewentualnego rozbrojenia bomby, którą umieszczono na statku.
![]() | ![]() |
Możesz już wyjść z biura. Ponownie musisz być bardzo ostrożny, gdyż Enrica może Cię zauważyć. Warto pozostać tu nieco dłużej, tak aby zdążyła powrócić na swoje stanowisko. Omiń kamerę, a następnie skieruj się do dobrze znanej klatki schodowej (#1). Po dotarciu na górę zgaś światło i zapisz stan gry. Otwórz ostrożnie drzwi. Prawdopodobnie będzie się tu znajdował jeden z wartowników (#2). Zatrzymaj się i poczekaj aż odejdzie. Zignoruj wyłącznik, z którego korzystałeś w jednej z poprzednich misji.
![]() | ![]() |
Ruszaj za wartownikiem. Po dotarciu do ścieżki prowadzącej do biura skręć w prawo. Zaczekaj aż wartownik usiądzie na kanapie, a następnie skorzystaj z wyłącznika (#1). Teraz błyskawicznie przejdź do pomieszczenia ze stołem bilardowym (#2), za którym musisz się schować. Obejdź ten obiekt od prawej strony. Musisz uniknąć wartowników, którzy udadzą się do wyłącznika.
![]() | ![]() |
Komentarze czytelników
Stranger. Senator
Carl92 --> Od takich spraw masz dział pomocy:
http://www.encyklopedia.gracza.pl/index.asp?id=7
Pshemeck Legend
Odgrzebie temat- a jak :D
Misja z kolekcjonowaniem odciskow palcow ;) Nie wlamalem sie chyba do kompuera Emila w poprzedniej czesci, gdyz kiedy wpisuje haslo 1337 (hehe widac tworcy maja fantazje :P ) nic sie nie dzieje-kod nieprawidlowy.Jakis pomysl jak to obejsc?
zanonimizowany449190 Junior
Ja przeszłem demo i mi się ogromnie podoba.Kupuję pełną.Najlepsze są wizyty w kwaterze JBA.Pozdro.
zanonimizowany449190 Junior
Mam male pytanko , jestem w kwaterze JBA i mi każą rozwalić jakiegoś biednego pilota.Trochę szkoda gościa i w ogóle to jakieś takie niemoralne jest.........
Stranger. Senator
picket --> Tu masz opisane jak możesz zachować się w sytuacji z pilotem:
https://www.gry-online.pl/poradniki/tom-clancys-splinter-cell-double-agent/&PART=120&PAGE=1
zanonimizowany462925 Legionista
dużo jest wszędzie poruwnań splintera do metal ger solida ja jestem za splinterem ta gra ma jaja.....Polecam wszystkim przejście ją na 100%Still
zanonimizowany390255 Konsul
Swietny poradnik jak zwykle poradniki Stranger sa swietne
zanonimizowany912438 Junior
Ja nie mogę w misji NYC – JBA HQ – Part 3 dokonać wyboru na temat wybuchu bomby.
zanonimizowany595328 Legionista
panowie zaczynam bawic sie z tą gra i zdechlem na samouczku :D w poradniku napisali..
Podejdź do rynny i zacznij wspinać się na górę (#1). Teraz będziesz musiał przejść na drugą stronę. Podskocz, tak aby się chwycić rury i ruszaj przed siebie. W końcowej części będziesz się musiał dodatkowo podciągnąć (#2). Nie zeskakuj. Dojdź do samego końca i ostrożnie zejdź po rynnie na dół.
podszedlem do rynny wspinam sie a ten mi wlazi na mor i stoi jak mam podskoczyc i zlapac sie rynny zeby dalej przejsc > skacze jak walniety pol godziny a ten mi sie nie lapie tej rynny ;]
https://www.gry-online.pl/poradniki/tom-clancys-splinter-cell-double-agent/&PART=20
chce wlesc jak na 4 zdjeciu z prawej ale za chiny niechce sie zlapac tej rynny ;]
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
















