Splinter Cell: Double Agent: NYC - JBA HQ - Part 3 (4) Misja 8
Aktualizacja:
Teraz musisz się przekraść za Mossem (#1). Nawet jeśli w jakiś sposób go to zaniepokoi, zawsze będziesz mógł ukryć się za jedną z szafek. Poczekaj aż sytuacja się uspokoi. Wyjdź z tego biura, a następnie skieruj się do wyjścia z tego całego pomieszczenia (#2). Warto tu uważać, gdyż jeden z wartowników może zacząć patrolować całe pomieszczenie.
![]() | ![]() |
Po dotarciu do badanego już korytarza będziesz musiał wziąć pod uwagę pewne zmiany. Przede wszystkim, schowaj się po prawej stronie, tak aby uniknąć jednego z robotników (#1). Zaczekaj aż powróci on na swoje stanowisko. Wyłącz teraz światło i ruszaj przed siebie. Nie możesz przejść prosto. Otwórz więc niewielką bramkę (#2). Musisz się tu śpieszyć. Skieruj się do przeciwległego wyjścia, a następnie opuść całą tą strefę, mijając po drodze pokój Mossa.
![]() | ![]() |
Teraz musisz powrócić do niestrzeżonej części kompleksu. Ruszaj przed siebie. Przy odrobinie szczęścia będziesz mógł przekraść się przez cały ten korytarz. Wykorzystaj pomieszczenie ze stołem bilardowym. Skorzystaj też z wyłącznika (#1). Docelowo powinieneś dotrzeć do schodów (#2). Wróć się teraz do centralnego pomieszczenia bazy.
![]() | ![]() |
To już właściwie wszystko. Teraz możesz się jedynie zająć wykonywaniem nieobowiązkowych zadań (#1). Wszystkie te cele pojawiały się już w poprzednich etapach, tak więc nie trzeba ich dodatkowo opisywać. Warto jedynie dodać, że na strzelnicy będziesz musiał uzyskać jeszcze lepszy wynik (#2). W moim przypadku na zaliczenie wybranych celów pozostało około ośmiu minut. Wyłącznie od Ciebie zależy, czy na wykonanie tych czynności zechcesz się zdecydować.
![]() | ![]() |
Jeśli uznasz, że jesteś gotowy, skieruj się do pomieszczenia, w którym rozszyfrowałeś e-mail (#1). Musisz zaczekać aż zakończy się przydzielony przez grę 25-minutowy limit czasowy. Dopiero wtedy Emile wyruszy w Twoją stronę (#2). W międzyczasie radziłbym zapisać sobie stan gry, gdyż za chwilę staniesz przed dość ważnym wyborem.
![]() | ![]() |
Gdy tylko Emile wejdzie do pomieszczenia, załączy się krótka scenka (#1). Teraz musisz się za nim udać do centralnego pomieszczenia. Gra wyświetli w tym miejscu nieco dłuższy filmik (#2). Przygotuj się, gdyż za chwilę będziesz się musiał zdecydować, w jaki sposób postąpić ze sprawą bomby umieszczonej na statku.
![]() | ![]() |
W pewnym momencie na ekranie pojawi się okienko wyboru (#1). To właśnie tu możesz zdecydować, na które z możliwych zakończeń tego etapu zamierzasz się zdecydować. Jednocześnie pragnę zaznaczyć, iż nie przekreśli to Twoich szans na obejrzenie wszystkich zakończeń właściwej gry. W moim przekonaniu najlepszy wariant to Destroy Ship. Doprowadzi to co prawda do zniszczenia statku (#2), ale nie zginie Enrica. Utracone zaufanie NSA będziesz natomiast mógł w kolejnej misji gry spróbować odrobić.
![]() | ![]() |
Wybierając opcję Jam Signal nie tylko doprowadzisz do zabicia Enrici (#1), ale i pogorszysz swoje relacje z JBA. Jeśli zamierzasz wybrać ścieżkę sprzyjającą NSA, zdecydowanie lepszym wyborem jest Frame Enrica (#2). Również ta decyzja doprowadzi do śmierci członkini JBA, aczkolwiek zwiększysz w ten sposób zaufanie obu frakcji (NSA i JBA). Decyzja należy oczywiście do Ciebie.
Ponadto za zaliczenie całej misji odblokujesz dwa ostatnie gadżety: Frag Grenade - Attachment oraz Night Vision - Enhanced.
![]() | ![]() |
Komentarze czytelników
Stranger. Senator
Carl92 --> Od takich spraw masz dział pomocy:
http://www.encyklopedia.gracza.pl/index.asp?id=7
Pshemeck Legend
Odgrzebie temat- a jak :D
Misja z kolekcjonowaniem odciskow palcow ;) Nie wlamalem sie chyba do kompuera Emila w poprzedniej czesci, gdyz kiedy wpisuje haslo 1337 (hehe widac tworcy maja fantazje :P ) nic sie nie dzieje-kod nieprawidlowy.Jakis pomysl jak to obejsc?
zanonimizowany449190 Junior
Ja przeszłem demo i mi się ogromnie podoba.Kupuję pełną.Najlepsze są wizyty w kwaterze JBA.Pozdro.
zanonimizowany449190 Junior
Mam male pytanko , jestem w kwaterze JBA i mi każą rozwalić jakiegoś biednego pilota.Trochę szkoda gościa i w ogóle to jakieś takie niemoralne jest.........
Stranger. Senator
picket --> Tu masz opisane jak możesz zachować się w sytuacji z pilotem:
https://www.gry-online.pl/poradniki/tom-clancys-splinter-cell-double-agent/&PART=120&PAGE=1
zanonimizowany462925 Legionista
dużo jest wszędzie poruwnań splintera do metal ger solida ja jestem za splinterem ta gra ma jaja.....Polecam wszystkim przejście ją na 100%Still
zanonimizowany390255 Konsul
Swietny poradnik jak zwykle poradniki Stranger sa swietne
zanonimizowany912438 Junior
Ja nie mogę w misji NYC – JBA HQ – Part 3 dokonać wyboru na temat wybuchu bomby.
zanonimizowany595328 Legionista
panowie zaczynam bawic sie z tą gra i zdechlem na samouczku :D w poradniku napisali..
Podejdź do rynny i zacznij wspinać się na górę (#1). Teraz będziesz musiał przejść na drugą stronę. Podskocz, tak aby się chwycić rury i ruszaj przed siebie. W końcowej części będziesz się musiał dodatkowo podciągnąć (#2). Nie zeskakuj. Dojdź do samego końca i ostrożnie zejdź po rynnie na dół.
podszedlem do rynny wspinam sie a ten mi wlazi na mor i stoi jak mam podskoczyc i zlapac sie rynny zeby dalej przejsc > skacze jak walniety pol godziny a ten mi sie nie lapie tej rynny ;]
https://www.gry-online.pl/poradniki/tom-clancys-splinter-cell-double-agent/&PART=20
chce wlesc jak na 4 zdjeciu z prawej ale za chiny niechce sie zlapac tej rynny ;]
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
















